Honda извади 600 коня от двулитров мотор

Агрегатът е за пистовата версия на суперавтомобила NSX
14
Honda извади 600 коня от двулитров мотор
Снимкa: Honda

Компанията Honda представи своя нов състезателен автомобил, построен на базата на суперколата NSX. Купето е оборудвано с 2,0-литров бензинов двигател, развиващ 600 к.с., като то ще участва в GT-първенството на Япония в най-високия клас GT500.

За състезанието супеколата NSX е била "лишена" от хибридния си силов агрегат, в който влизат 3,5-литров туин-турбо V6 двигател, електромотор и 9-степенна роботизарана скоростна кутия с 2 съединителя. Системната мощност на стандартния автомобил е 573 к.с., а максималният въртящ момент достига 640 Нм.

При състезателната версия на автомобила показателите са сходни, като те са измъкнати от 2,0-литров турбомотор. Дебютът на Honda NSX-GT на пистата ще се състои в началото на 2017 г. През последните 3 години японците участваха в надпреварата с модела NSX Concept-GT, който развиваше 500 к.с.

Още новини от света на автомобилите четете в AutoMedia.bg

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


14
Още по темата: Honda
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
15
0
 
0
 
! Отговори
RIKO преди 6 години
Всички производители могат да направят такъв мотор с такива мощности,но Японеца влиза във всички норми по екологията а другите не могат. Мисля че това си е магия и само те го могат за сега . Не виждам смисъл да се плюе по хонда,защото тя е най-големия производител на всякаква техника в светът за сега....... Дано някой да ги настигне ,ама като гледам как се връщат нови немски коли от производство заради невярни данни за еко нормите ,надали някога това ще стане!
14
0
 
3
 
! Отговори
sinan преди 6 години
До Хуа това ауди дето го караш все едно не е събрано от турци хах
13
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
До ЗдравейИнтересно е Дачия какво турбо използват!??! Да не си го сглобявал ти? Тогава е обяснимо защо гърми! Продължаваш с глупостите! Но, така е! Когато човек е ***, това е за дълго, понякога за цял живот!
12
10
 
0
 
! Отговори
Ху преди 7 години
Хонда-турско мексиканска *** събрана от пияни поляци в Англия. За тези пари -Не , благодаря
11
7
 
1
 
! Отговори
Здравей преди 7 години
Хонда изостават много и именно за това залагат на Франкенщайново надграждане.Румънско турбо от Хонилел,вечно гърмящи климатици заради прибързана сглобка,неудобно слабо купе за дребни човечета.Това е единствената фирма която не пусна вариант за седалката си за тайп р, въпреки явния проблем и спад в продажбите.Какво значи едно нововъведение от би турбо или сериен парктроник.За мен Хонда е от нивото на Дачия с приоритет към румънското возило.
10
0
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Винаги ми е било интересно , как някакви заврени в най-гнусната световна клоака "експерти", за които никой не е чувал и няма да чуе, правят оценки на световно доказали се марки и компании!
9
0
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
До ЗдравейТова , което си написал са абсолютни глупости!!! Хонда имат хибридни модели на Сивик, както и модел с новата водородна технология! Смешно е,че говориш за неща , от които очевидно нямаш грам понятие! Качеството им винаги е било на високо ниво и вероятно така ще си остане и за в бъдеще! Говоря не само за автомобили, но и за мотоциклети и всички останали изделия на тази марка! Така, че не драскай глупости, защото се излагаш! Но, какво друго да се очаква от някой ***!
8
12
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
За мен Хонда отдавна не правят хубави коли и не са конкурентни на пазара. Имат един Сивик, който е пластмаса та дрънка и това е. Акорд е дървения от класа: нито дизайн, нито комфорт, нито инфотейнмант. Двигателят е средна класа.
7
12
 
1
 
! Отговори
Здравей преди 7 години
В сравнение с останалите японски разработчици Хонда е като кръжок средношколци.Разчитат на Супер Секретния Сивик 1.5 200 коня, който иначе продават в Канада.Няма хибриди, няма добри купета, автомобилите им са от типа Франкенщайни с части от цял свят.Сглобяват се на супер бърза линия, което допълнително увеличава дефектирането на автомобилите.Купетата са с неудобни седалки, включително и Тайп-Р и Тайп-С овете.Ламарините са слаби, за да намалят тегло и гориво.Беше то Хонда-едно време
6
12
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Га БМВ направиха 1400 коня Бенетон с 1.5 двигателче , верно че кара 1 състезание но все пак, Ондите си бъркаха по дупките. Иначе кола като кола, всеки кара каквото го влече.
5
4
 
17
 
! Отговори
Хондаджия преди 7 години
Ай, ай, ай....много залаяха германофилките дето карат СОЦваген, сглобен от бай Мехмед дюнерджията. Карам Акорд, правен е в Япония, ВИН номера започва с "J". 300 000 км, никакви извънредни ремонти, не гори масло, малко над 5л/100 гори, сменям консумативи и си карам.
4
13
 
4
 
! Отговори
не преди 7 години
Хонда е автомобил правен от средношколци в Турция и Мексико в сранение с другите японски производители.Слаби ламарини, кофти сглобки, вечно гърмящи климатици и е абсолютен Франкенщайн с части от всякъде.
3
10
 
6
 
! Отговори
смЕх преди 7 години
От 2000 кубика само 600 коня не знам дали това трябва да се смята за успех преди доста години в Ф1 от 1600 кубика вадеха по 800 коня ,че и по-вече.
2
9
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
"Ама важното е че пици не правят, щото пицар кола не мож направи."Викаш - Ламбо и Ферари репи да ядат ;) Друго си е да караш Онда, Маздъъъ или Биши...
1
16
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
2000 кубика -600 кс -впечатляващо,аплодисменти,ще ги призная истински обаче ако успеят да извадят 100кс от 350 кубика,както се получава ако го разделим,ето такава кола ще си купя и тя би трябвало да гори не повече от 3 на сто