Революция: Audi сменя имената на автомобилите си

Най-слабите версии на компанията ще са означени с "30"
24 авг 2017 16:07,
42
Революция: Audi сменя имената на автомобилите си
Снимка: архив, Reuters

От дебюта на новото A8 нататък всички модели на Audi ще носят по две допълнителни цифри в наименованието си, които да уточняват мощността на конкретната версия, съобщиха от германската компания.

Най-слабите версии, с мощност до 96 киловата, ще бъдат означени с "30", малко по-мощните - с "45", и така нататък. Съответно върховите модели с над 400 квт ще носят табелка "70". Цифрите ще идват като добавка преди буквения код за типа на двигателя. Съответно пълното име на моделите ще изглежда така: Audi Q2 30 TFSI, или примерно Audi Q7 50 TDI.

Според Дитмар Фогенрайтер, члена на борда по продажбите и маркетинга, промяната се налага за "повече яснота".

"Докато алтернативните задвижвания стават все по-популярни, старият измерител с работния обем на двигателя вече не е важен за нашите клиенти. По-ясно и логично е различните нива при моделите да се обособяват според мощността", обяснява Фогенрайтер.

Промяната обаче няма да засегне спортните S и RS версии, уточняват от Audi.

Още автомобилни новини четете в Automedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


42
Още по темата: Audiмоделиавтомобили
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
13
0
 
17
 
! Отговори
до симпатяга преди 6 години
Лично за теб може колата да е от първостепенна важност ,за мен лично автомобил не ми е нужен за повече от А до Б, толкова и карам.Лично аз не бих дал солидна кошница с пари за нещо което след 5-10 години ще струва на 1/10 от цената си ,ако искаш да робуваш на една кола твоя си работа ,аз гледам те да ми робуват.
12
1
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
А пък Субару какви здрави коли са, нямат равни Forester-ите до 2008-***
11
1
 
14
 
! Отговори
ХМ преди 6 години
400 киловата това чудо ще излита от писта ли, какво ли?Или 50 вагона с желязо ще тегли.Само на мен ли всичко над 150 к.с 106 квта ми се струва прекалено.
10
2
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До 6Марката не е виновна, че балканските *** се имат за велики щом седнат в такава кола. Всичко е до манталитет.
9
8
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Незнам какви са тези аудита мерцедеси бмв.та и тем подобни немски кошници но по добра от маздата няма. Маздата ми е 323 f bj турбодизел. Произведена е 2 000 г. За тези години от както я карам а те са над 10 съм и сменил на 150 000 км само ангренажа и ролките като имате предвид че когато ги смених още бяха като нови. Но не исках да рискувам защото 150 000 км са си доста много. Всеки ден я карам в най натоварената част на София. Такава здрава машина едвали ще намеря някога. Новите са ***!
8
0
 
12
 
! Отговори
Произволни преди 6 години
100 кв - цифра 30400 кв - цифра 70Логика?!
7
2
 
13
 
! Отговори
фен на Мерцедес преди 6 години
да, пълно в сервизите с БМВ- та :) :) :)
6
9
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
А бе не е ли БМВ- не е кола . :-)
5
20
 
8
 
! Отговори
Симпатяга преди 6 години
Имам Ауди на 4 год (беше ми служебно и си го купих след третата година, аз съм си го избирал), 190 кс, куатро - е, няма такава кола, особено на сняг е ненадминато. Никога не поднася, мега стабилно, ускорение, усещане за пътя, спира перфектно, яко озвучаване, безшумно. Просто ми е кеф да се возя. А на "разбирачите" с коли само за стигане от точка А до точка Б (разни опели, рена, пежа, фордове и други ***), ще кажа - това е за отличници, комплекси друг път, просто колата е супер.
4
2
 
9
 
! Отговори
до 4 преди 6 години
не е ли BMW?
3
8
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До 4Или на хората с вкус.
2
1
 
7
 
! Отговори
Бай Ставри преди 6 години
На тоя етап ми изглежда тъпо, обаче сигурно ще му свикнем след време. Според мен още е малко рано за такива промени, понеже електрическите коли още нямат статистически значим дял. По-скоро са някаква екзотика и технология в началото на развитието си.
1
1
 
21
 
! Отговори
Мърморко преди 6 години
А едно време кайви революции имаше! С гилотини, ееех!