Tesla се бави със сглобяването на Model 3

Компанията е успяла да произведе едва 260 броя за последните месеци
3 окт 2017 12:37, Бойчо Попов
38
Tesla се бави със сглобяването на Model 3
снимка: Ройтерс

Американският производител на електрически луксозни автомобили Tesla Inc не успява да покрие собствените си цели за производство на първия си автомобил за средната класа Model 3 за третото тримесечие. От струващия 35 000 долара с основно оборудване автомобил, за който има многобройни предварителни поръчки, са били изработени едва 260 броя, обяви Tesla в понеделник след края на борсовата сесия.

През август компанията на Илон Мъск обяви, че целта за тримесечието са над 1 500 произведени коли и добави, че до края на годината производството следва да се ускори до 5 000 броя на седмица. Фактът, че производството през тримесечието е доста по-скромно, бе обяснен от компанията със „затруднения в производството", но Tesla подчерта, че няма основни проблеми с производството и веригата на доставки. 

Като цяло през изминалото тримесечие компанията е произвела 25 336 коли и е доставила 26 150 автомобила. Това съответства на ръст от 4,5 на сто при продажбите на годишна база и по този показател компанията надмина очакванията на анализаторите. С 14 065 коли по-голямата част от доставките се пада на луксозната лимузина Model S. От продавания от септември 2015 г. джип Model X американската Tesla е успяла да продаде 11 865 броя през трите месеца, а от новия Model 3 – само 220 броя.

Какво се случи с акциите на компанията вижте в продължението на материала в Investor.bg

 

 

 


38
Още по темата: Tesla
Още от
Напиши коментар Коментари
37
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
До 22, пич, леко си се объркал. Скоро го направиха платено зареждането, но преди който е купил тесла е с безплатно зареждане и интернет докато е жива колата му. Дори и да се плаща сега за зареждане, старите си остават по старите правила. Казват му grandfathered-in
36
3
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
Българина много обича когато другите се провалят докато в същото време самите те не са постигнали нищо и живеят в страна от петия свят.
35
2
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
Едно време великия СССР го чакахме 10 години да за Москвич под който да седим по цели дни ама сега за няколко месеца голяма драма...
34
2
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
тук има само разбирачи от рода на "как не стават нещата", човек ще каже ще Детройт, Бавария и половината произвдоство на Тойота са в БГ
33
7
 
3
 
! Отговори
дрън дрън преди 10 месеца
За Tesla една голяма тесла с дебела дръжка.
32
1
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
До Реалист
Хаха 200 г . Хората за по малко от 100 изминаха пътя от конски впрягове до космически полети. Виж само за 20 колко се промениха технологиите.
31
9
 
5
 
! Отговори
Реалист преди 10 месеца
Фен съм на електрото, но за мен цялата тази истерия по ел. автомобилите е сапунен мехур.
НЯМА бъдеще за ел. атомобилите и производителите го знаят перфектно, но сега е МОДЕРНО и всяка компания бърза да не изостане.
Ако имах за изхвърляне едни $50-тина хиляди ами щях да си купя тази златна играчка, но масово, в близките 200г. - нямат никакъв реален, дори теоретичен шанс!
Просто нито има толкова литии, че да задоволи пазара, нито технологични възможности за производство на толкова батерии.
30
2
 
2
 
! Отговори
Оп0зн3Х преди 10 месеца
До Азъ

Ае гунчо, ти имаш ли представа какви пари е един робот на Кука? в завода на тея има АРМИЯ такива, той тръгнал да се вайка за солар сити....
29
5
 
7
 
! Отговори
ох котьо преди 10 месеца
До Анонимен

Ае, инжинерчето, я покаже къде пише колко "изхвъргат в атмосверата толкова отрови колкото за една година всички автомобили с бензин и дизел" ? и вкарай в сметката експлоатацията поне едни 10г през които чипосаното TDI ще пуши в задръстванията в центъра а EV-то ще си седи тихичко без да вдига шум, и без да пуши... И освен това рециклирането на батерията е далеч по екологично от рециклирането на отработеното масло от чипосания дизел и всички консумативи дето се търкалят всяка година
28
9
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
Те добре произвеждат а правено ли е сметка че един хубав ден тези батерии ще се скапят и ще трябва да се рециклират? Май изобщо не е мислено по въпроса. Важното е да произведеме да пребереме милиардите пък после и потоп! Само за производството на една батерия се изхвъргат в атмосверата толкова отрови колкото за една година всички автомобили с бензин и дизел. В задачата се пита кое е по вредно бензина и дизела или производството на батерии. А като дойде време за рециклиране на батериите кво праим
27
1
 
4
 
! Отговори
Мидни преди 10 месеца
Експертът капацитет по всичко бай Сидньо Хавстралиеца пак почна да ръси непоискан мозък. Чакаме ревю и за часовника от Зрънчо и най-вече колко му издържа батерията и дали харчи като ламя.
26
5
 
7
 
! Отговори
Азъ преди 10 месеца
До Оп0зн3Х

Да да "инвестира" за да купи фалиралата Соларсити, която се управлява от братовчеда на Мъск. Знаем ги ние тези инвестиции, преди 2 месеца отново им свършиха парите и веха нов милиарден заем. Стой и гледай шоуто как балона се помпа и какво ще се случи до 2-3 години.
25
4
 
3
 
! Отговори
Жъл Тур преди 10 месеца
Китайците идват и никакви тесли не могат да ги спрат. Факт!
24
0
 
5
 
! Отговори
Иван Петров преди 10 месеца
Аз да изкарам картофите, пък другото гошлаф работа
23
5
 
6
 
! Отговори
Оп0зн3Х преди 10 месеца
До Азъ

Ей Гьон, Тесла не прави загуба, а инвестира повече от колкото изкарва. Ама те тея журналсти и икономисти като го напишат по завъртяно и такива като теб немогат да вдянат за какво става въпрос.
22
7
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
До oт CиднeйAв$тpaлия

Безплатното зареждане на станциите на Тесла отдавна вече не съществува. Беше едно време, вече го няма трябва да си плащаш и то соленичко.
21
3
 
9
 
! Отговори
Дърт комунист преди 10 месеца
Аз ще си купя електрически Москвич.Невероятен автомобил.Ще излезе на пазара в 22век.
20
2
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
Мани ги тия електрически глупости то не е ли да изръмжи яко на кръстовището да те видят и чуят всички не е работа
19
6
 
3
 
! Отговори
oт CиднeйAв$тpaлия преди 10 месеца
тук в Сидней всеки ден виждам Тесли, карат ги доста заради привилегиите. Но това ще е до време. Тук в Ав$тралия разтоянията са големи, както и в Америка още по голями, и бързо се навърта километража, не е като в БГ където на ден минаваш само няколко километра. Батерията се скапва бързичко при тези разтояния. Магазина на Тесла е в съседния квартал и станция за зареждане има безплатна отпред. Но не мисля че скоро ще се возим на батерии, и аз си харесвам мойта ламя
18
12
 
8
 
! Отговори
Азъ преди 10 месеца
На всеки продаден модел С на средна цена от 120000 долара, Тесла правеха загуба от 6000-7000 долара, на всеки продаден модел 3, загубата им ще е още по-голяма. Тесла е балон и това го казват маса аналисти, човек трябва само да чете. Балон в който Обама и чрез него американският данъкоплатец наля 6-7 милиарда долара по различни федерални субсидии. Правилните хора ще направят пари а после останалите шаранчета ще операт пешкира като балона се спука, още малко му остава на балона Тесла.