Tesla се бави със сглобяването на Model 3

Компанията е успяла да произведе едва 260 броя за последните месеци
3 окт 2017 12:37, Бойчо Попов
38
Tesla се бави със сглобяването на Model 3
снимка: Ройтерс

Американският производител на електрически луксозни автомобили Tesla Inc не успява да покрие собствените си цели за производство на първия си автомобил за средната класа Model 3 за третото тримесечие. От струващия 35 000 долара с основно оборудване автомобил, за който има многобройни предварителни поръчки, са били изработени едва 260 броя, обяви Tesla в понеделник след края на борсовата сесия.

През август компанията на Илон Мъск обяви, че целта за тримесечието са над 1 500 произведени коли и добави, че до края на годината производството следва да се ускори до 5 000 броя на седмица. Фактът, че производството през тримесечието е доста по-скромно, бе обяснен от компанията със „затруднения в производството", но Tesla подчерта, че няма основни проблеми с производството и веригата на доставки. 

Като цяло през изминалото тримесечие компанията е произвела 25 336 коли и е доставила 26 150 автомобила. Това съответства на ръст от 4,5 на сто при продажбите на годишна база и по този показател компанията надмина очакванията на анализаторите. С 14 065 коли по-голямата част от доставките се пада на луксозната лимузина Model S. От продавания от септември 2015 г. джип Model X американската Tesla е успяла да продаде 11 865 броя през трите месеца, а от новия Model 3 – само 220 броя.

Какво се случи с акциите на компанията вижте в продължението на материала в Investor.bg

 

 

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


38
Още по темата: tesla
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
36
3
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Българина много обича когато другите се провалят докато в същото време самите те не са постигнали нищо и живеят в страна от петия свят.
35
2
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Едно време великия СССР го чакахме 10 години да за Москвич под който да седим по цели дни ама сега за няколко месеца голяма драма...
34
2
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
тук има само разбирачи от рода на "как не стават нещата", човек ще каже ще Детройт, Бавария и половината произвдоство на Тойота са в БГ
33
7
 
3
 
! Отговори
дрън дрън преди 6 години
За Tesla една голяма тесла с дебела дръжка.
32
1
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До РеалистХаха 200 г . Хората за по малко от 100 изминаха пътя от конски впрягове до космически полети. Виж само за 20 колко се промениха технологиите.
31
9
 
5
 
! Отговори
Реалист преди 6 години
Фен съм на електрото, но за мен цялата тази истерия по ел. автомобилите е сапунен мехур.НЯМА бъдеще за ел. атомобилите и производителите го знаят перфектно, но сега е МОДЕРНО и всяка компания бърза да не изостане.Ако имах за изхвърляне едни $50-тина хиляди ами щях да си купя тази златна играчка, но масово, в близките 200г. - нямат никакъв реален, дори теоретичен шанс!Просто нито има толкова литии, че да задоволи пазара, нито технологични възможности за производство на толкова батерии.
30
2
 
2
 
! Отговори
Оп0зн3Х преди 6 години
До АзъАе гунчо, ти имаш ли представа какви пари е един робот на Кука? в завода на тея има АРМИЯ такива, той тръгнал да се вайка за солар сити....
29
5
 
7
 
! Отговори
ох котьо преди 6 години
До АнонименАе, инжинерчето, я покаже къде пише колко "изхвъргат в атмосверата толкова отрови колкото за една година всички автомобили с бензин и дизел" ? и вкарай в сметката експлоатацията поне едни 10г през които чипосаното TDI ще пуши в задръстванията в центъра а EV-то ще си седи тихичко без да вдига шум, и без да пуши... И освен това рециклирането на батерията е далеч по екологично от рециклирането на отработеното масло от чипосания дизел и всички консумативи дето се търкалят всяка година
28
9
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Те добре произвеждат а правено ли е сметка че един хубав ден тези батерии ще се скапят и ще трябва да се рециклират? Май изобщо не е мислено по въпроса. Важното е да произведеме да пребереме милиардите пък после и потоп! Само за производството на една батерия се изхвъргат в атмосверата толкова отрови колкото за една година всички автомобили с бензин и дизел. В задачата се пита кое е по вредно бензина и дизела или производството на батерии. А като дойде време за рециклиране на батериите кво праим
27
1
 
4
 
! Отговори
Мидни преди 6 години
Експертът капацитет по всичко бай Сидньо Хавстралиеца пак почна да ръси непоискан мозък. Чакаме ревю и за часовника от Зрънчо и най-вече колко му издържа батерията и дали харчи като ламя.
26
5
 
7
 
! Отговори
Азъ преди 6 години
До Оп0зн3ХДа да "инвестира" за да купи фалиралата Соларсити, която се управлява от братовчеда на Мъск. Знаем ги ние тези инвестиции, преди 2 месеца отново им свършиха парите и веха нов милиарден заем. Стой и гледай шоуто как балона се помпа и какво ще се случи до 2-3 години.
25
4
 
3
 
! Отговори
Жъл Тур преди 6 години
Китайците идват и никакви тесли не могат да ги спрат. Факт!
24
0
 
5
 
! Отговори
Иван Петров преди 6 години
Аз да изкарам картофите, пък другото гошлаф работа
23
5
 
6
 
! Отговори
Оп0зн3Х преди 6 години
До АзъЕй Гьон, Тесла не прави загуба, а инвестира повече от колкото изкарва. Ама те тея журналсти и икономисти като го напишат по завъртяно и такива като теб немогат да вдянат за какво става въпрос.
22
7
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До oт CиднeйAв$тpaлияБезплатното зареждане на станциите на Тесла отдавна вече не съществува. Беше едно време, вече го няма трябва да си плащаш и то соленичко.
21
3
 
9
 
! Отговори
Дърт комунист преди 6 години
Аз ще си купя електрически Москвич.Невероятен автомобил.Ще излезе на пазара в 22век.
20
2
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Мани ги тия електрически глупости то не е ли да изръмжи яко на кръстовището да те видят и чуят всички не е работа
19
6
 
3
 
! Отговори
oт CиднeйAв$тpaлия преди 6 години
тук в Сидней всеки ден виждам Тесли, карат ги доста заради привилегиите. Но това ще е до време. Тук в Ав$тралия разтоянията са големи, както и в Америка още по голями, и бързо се навърта километража, не е като в БГ където на ден минаваш само няколко километра. Батерията се скапва бързичко при тези разтояния. Магазина на Тесла е в съседния квартал и станция за зареждане има безплатна отпред. Но не мисля че скоро ще се возим на батерии, и аз си харесвам мойта ламя
18
12
 
8
 
! Отговори
Азъ преди 6 години
На всеки продаден модел С на средна цена от 120000 долара, Тесла правеха загуба от 6000-7000 долара, на всеки продаден модел 3, загубата им ще е още по-голяма. Тесла е балон и това го казват маса аналисти, човек трябва само да чете. Балон в който Обама и чрез него американският данъкоплатец наля 6-7 милиарда долара по различни федерални субсидии. Правилните хора ще направят пари а после останалите шаранчета ще операт пешкира като балона се спука, още малко му остава на балона Тесла.
17
3
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До Дърт комунистЗаради такива балкански *** като теб България не може да се изправи вече 30 години. Жалки подобия на хора.