Hyundai не си играе – нов кросоувър на водород!

Моделът Nexo минава до 600 км с едно зареждане
35
Hyundai не си играе – нов кросоувър на водород!
Снимкa: Hyundai

Корейският производител Hyundai Motor Company официално представи новия си кросоувър на водородни клетки, който се казва Hyundai Nexo. Премиерата на модела се състоя по време на изложбата за потребителска електроника CES в Лас Вегас.

В компанията определят Nexo като "технологичен флагман, който ще играе важна роля в плановете на Hyundai за внедравянето на 18 екологични автомобила на световните пазари до 2025 г". Продажбите му ще стартират до края на годината.

Автомобилът е оборудван с най-модерни системи за помощ на водача, включващи камери за кръгов обзор, разположени от всички страни на автомобила. Те показват картина от областите, които са извън обсега на традиционните огледала, като тя се излъчва директно на екран в салона.

Освен това всъдеходът Hyundai Nexo става първият модел на корейската марка със система за автоматично настройване на кормилното управление така, че то да поддържа лентата на движение.

Друга особеност е функцията Highway Driving Assist, използваща датчици и данни от навигацията за автоматична настройка на скоростта. В оборудването на водородния кросоувър влиза и система Remote Smart Parking Assist, помагаща паркирането на автомобила.

Още снимки и информация за модела четете в AutoMedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


35
Още по темата: Hyundaiкросоувър
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
29
0
 
1
 
! Отговори
Крюгер преди 6 години
В Ловеч ще излезе еко-кола... Скоро с подкрепата на КТБ
28
1
 
3
 
! Отговори
Я, па Я преди 6 години
Бъдещето е на графена, той има капацитета да смени силикона, лития и кадмия в ИТ индустрията. Вече се тестват батерии с графен, до 2-3 години ще излязат на пазара. графена се прави от въглерод (въглища, захар, графит и т,н) не е необходима ценна суровина. Това е революция в тази насока.
27
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До Анонимен 27съгласен съм . малко съм излизал навънка и не мога да говоря много компетентно , но знам какво беше 90-те години и виждам какво е сега . има разлика и е към по-добро . лека полека се очовечаваме въпреки крадливите партийни дружинки дето грабят .
26
0
 
5
 
! Отговори
Hafen die Wahrheit преди 6 години
До 24,Змей донякъде си прав, но усъвършенстването на колите със слънчеви батерии, става много бързо. Въпросът е да им дигнат мощността и усъвършенстват батерията. Не е толкова в необозримото бъдеще.
25
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До зззв Германия има опитни "водородо-станции" които са на принципа на електролизата с "зелен" ток. Освен това разработват и автобуси на водород, а перспективната им цел е да имат и влакове на водород. Естествено хидролизата е по-скъп начин за добив на водород спрямо този получаван от природен газ, но всяко нещо с времето си.
24
0
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До Анонимен 25Карам из Западна Европа, карам и у нас. Повярвай разликата е от земята до небето там има светоотразяваща маркировка и пътя нощем грее до хоризонта, тук нощем въобще не знаеш дали си на пътя, особено ако нощта е малко мъглива или вали. Само част от пътищата имат маркировка и тя е с обикновена боя, която като се позацапа малко въобще не се вижда.
23
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До Webley revolverе друго си е 25 годишния баварец на "27 000" км. щото немската баба го била ползвала да ходи до магазина от време на време. Нали така, градски?
22
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До Анонимен 23значи скоро не си карал по пътищата. всички първокласни , че даже и доста от второкласните са си маркирани и оправени . карах един чисто нов нисан с подобен асистент, сигнализираше при напускане на лентата . никакъв проблем . напълно приложима технология и за у нас . ама скъп кеф да ти кажа :)))
21
0
 
3
 
! Отговори
змей преди 6 години
До Hafen die Wahrheit 16а докато чакаме да дойде онова бъдеще със слънчевите батерии нали трябва да караме колите :))) .... водородните са много добра алтернатива . е в хюндай има тестдрайв , отиди и покарай :)
20
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Ще поддържа автоматично автомобила в лентата за движение, ама не в България. Тук автомобила въобще няма да познае дали е на пътя или не... при лунния пейзаж по българските шосета...
19
9
 
3
 
! Отговори
не преди 6 години
Който кара нова колатя към гроба го повежда И добро не вижда също-здраве, капитал изцежда
18
14
 
6
 
! Отговори
шофер преди 6 години
Дръпнат вилица не видя в 21 век та кола ли? Дръпнат и пицар кола не правят. Изключение е GTR ама и там германец е играл. Германец кола прави. Другото копи пейст и накрая ТАЛИГА. Тесла - оооо там пък требе да върви в комплект с пантограф за трамвайната мрежа, че при минус 10 и айдеееее батрията ЧАО. А при плюс 30 летоска пускаш клима и след десет минути батерията ЧАООООО. Бау
17
2
 
9
 
! Отговори
Hafen die Wahrheit преди 6 години
До 14,Стига с твоите литиеви батерии! Като се има в предвид, че един руски лаптоп тежи около 10кг., разбираемо е усърдието с което ни убеждаваше,, че в един електромобил има десетки килограми литий!
16
0
 
8
 
! Отговори
Hafen die Wahrheit преди 6 години
До 1,едва ли ще е повече от 70-80 хиляди долара базовият модел. Аз си мисля, че слънчевата енергия, не само е по-безопасна, но несравнимо по икономична. Без никакви остатъци и нужда от преработка за достигането и! Това е бъдещето, чакаме!
15
4
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Инженер Стефанов караше Лада ,обикновенна кола ,ама с вода и ,, загина,, .
14
5
 
10
 
! Отговори
ззз преди 6 години
А може бе беше редно изрично да се подчертае, че става дума за електромобил, на който вместо литиеви батерии (все още много скъпи, с кратък живот и много други недостатъци) са сложени безумно скъпите и екзотични водородни клетки.
13
3
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До AndreshkoЗатова хората са измислили гаранциите. Като й мине гарнцията, я сменяш с нова.
12
1
 
16
 
! Отговори
Andreshko преди 6 години
Хубава кола с много екстри,но да не ти се наложи да я ремонтираш ...
11
1
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До зззГлупости! Водород може да се получава и от петрол, но промишленото му производство е най-често от природен газ. Често водородът е и отпаден продукт в химическото производство, който сега се изхвърля. Айде да не заблуждаваме публиката, а!
10
12
 
8
 
! Отговори
ззз преди 6 години
Ммм-даа... Водородните клетки бяха хита за баламуриците години наред. И всеки като чуеше водород и си преставяше моментално слъчеви панели и електролиза ... Е да ама НЕ!Промишлено водород не се получава от електролиза, а грубо казано от петрол и приблизително за 1л. водород отиват 10л. бензин !!?!Но този дребен ФАКТ някак си тактично се пропускаше да се спомене.