Когато километражът се чупи преди мотора: Вечните двигатели

Пет мотора, превърнали се в легенди заради своята надеждност
9 май 2018 22:40,
30

Mercedes OM617

Тук всички съмнения са излишни – в някои държави по света все още се движат таксита Mercedes W115/123 с тези безсмъртни двигатели. Техният пробег е невъзможно да се изчисли, защото преди да умре моторът, се чупи километражът. Благодарение на феноменалната си надеждност 5-цилиндровият дизел с обем 3,0 литра се превърна в един от най-забележителните мотори на планетата.

С най-гояма надеждност се отличават атмосферните версии ОМ617, но и с турбина двигателят е доста жизнен и понася спокойно дори най-големите натоварвания, на които е подлаган.

Снимка: Производителят

Виж други галерии »
Покупката на автомобил на старо винаги е съпроводена с определени рискове, но ако под капака откриете някой от тези 5 двигателя, можете да бъде малко по-спокойни за бъдещето.

Тези мотори са преживели много, но което е по-важното – успели са да се докажат през годините.

Разгледайте ги в галерията ни!


Повече подобни новини четете в Automedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


30
Още по темата: двигателавтомобил
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
27
2
 
1
 
! Отговори
ВАЛЕНТИН КОЛЧЕВ преди 5 години
ЛИЧНО ДО ЗАБЛУДЕНОТОВСЯКА НЕМСКА НЕ И ФРЕНСКАНЯМА КАК ЗАБЛУДЕНИЯ ДА РАЗБЕРЕ ЧЕ Е ЗАБЛУДЕН.БЕЗПОДОБЕН ФАРС И РЕКЛАМА СА НЕМСКИТЕ КАСКИБЯХАААА.СЕГА. SORYY
26
4
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
2000 кубика HDI 136 коня на ситроен Ц5 2009В момента на 365,000 (може би реални) км повечето на немските аутобани с високи оборотиМоторът не е икономичен нито много пъргав ,но мърка като нов и пали само докато види ключа
25
2
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До ПроВсяка немска кола, но не и френска
24
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
1.9 pd страшен двигател седем години карах такъв и само масло и вода. За съжаление ми го откраднаха пасата...
23
2
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Само не разбрах защо сте сложили 5,9 литровия Додж в тая класация? Това си е стандартен двигарел за влекач в Европа, колко може да го амортизира едно купенце 2 тона? Естествено че ще мине 5 милиона километра, за тоя двигател това е като да *** на оборот
22
5
 
1
 
! Отговори
СПрете новите коли преди 5 години
Всички нови автомобили са исключително жестоко в редни заради нагло престъпни радиоактивни скенери инсталирани вместо безвредни традиционни фарове..Скенерите се ползват от жестоки врагове на хората за нанасяне на трайни НЕЛЕЧИМИ Увреждания на БИсоферата,климата и земята ни..С тази цел наркомани на власт принудиха милиони водачи да облъчват денем с включени фарове вкл против против мъгла .Земята..Средно пет минути стигат за трайно увреждане на очите на водачите от насрещно заслепяване ..
21
4
 
1
 
! Отговори
Опасни фарове имат преди 5 години
Новите фолксвагени имат иснталирани радиоактивни скенери вместо фарове и увреждат жестоко земята и околната среда..ОБлъчени пешеходци от новите високо вредни скенери боледуват месеци..Заслепяват насрещно движещи се водачи ..Феновете на Фолксваген да предупредят ръководството да инсталирва само безвредни фарове..
20
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Познавам хора , които заради работата си сменят масло и филтри 4-5 пъти в годината и на 3-тата година сменят колата , защото имат над 300 хил км , но е по магистралите и колата като нова.
19
3
 
3
 
! Отговори
Справедлив преди 5 години
Помпа дюза нямала недостатъците на комън рейл. Бля бля бля. Щом е така защо в съвременното автомобилостроене дизеловите двигатели са комън рейл а не помпа дюза. Защо не напишете Каква е поддръжката на помпа дюза и другите и недостатъци. Тази статия много прилича на платена. Иначе казано рекламна. Според нея Mercedes са много *** за дето правят двигателите си с комън рейл система а не използват помпа дюза. А Mercedes и дълговечност са едно и също нещо.
18
1
 
10
 
! Отговори
Про преди 5 години
С грамотна поддръжка и употреба всяка кола би изкарала до 400 000 км без критични и сериозни ремонти.
17
1
 
0
 
! Отговори
няма значение преди 5 години
само че конете на този мотор са 131, другият агрегат е същия но е с мощност 106 кс. и това е с PD, а преди това са същите агрегати с мощност 110, и 90 коня с електронна помпа, и изобщо този блок и глава се ползват още при старите транспортери но с леки промени и вдигане на мощноста
16
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Браво!
15
1
 
11
 
! Отговори
123 преди 5 години
На мене ми се случи на 190-ката преди 3 години километража спря да показва колко километри съм минал, колата още върви.
14
9
 
5
 
! Отговори
шофер преди 5 години
1.9 тди помпа-дюза бе номер едно.
13
11
 
27
 
! Отговори
Пепо преди 5 години
От старите майстори( говоря преди 1989, когато колите западно производство се знаеха на пръсти) има една приказка: - Не си купувай Mercedes-Benz защото ще те надживее!. Бих добавил на днешно време това и за Toyota.
12
2
 
17
 
! Отговори
шматка преди 5 години
До 2Не е точно така.На тези коли им се скапва електрониката ел инсталацията(главно безброините букси) тоест окомплектовката.Както пише един колега по долу 500 000км не са проблем за самите двигатели.
11
4
 
12
 
! Отговори
Класикович преди 5 години
Имам Шкодичка 1.9 чист дизел, 64 коня. Аз я оставям, тя не! Последно дърпах едно БМВ над 2 тона нагоре. На първа, вдигна температура, но го изтеглих.
10
35
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Няма сила, която да може да ме убеди, че Додж или Форд стават за нещо. За каквото и да е. И за скраб не стават.
9
1
 
14
 
! Отговори
Щирлиц преди 5 години
До Анонимен 81.9tdi най-малката мощност е 75к.с-до 2010г се е произвеждал и монтирал на VW Caddy.Следват 90к.с,101 ,110 ,116 ,131.Може и да пропускам някой,но толкова са ми познанията.
8
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
1.9 tdi не е ли 110 коня, 160 ми се струва много, то 2.0 тди е 140-150 коня...