Една легенда си отива: VW пенсионира Beetle

Компанията излезе с Final Edition на култовия модел
15 сеп 2018 11:00,
5
Една легенда си отива: VW пенсионира Beetle
Снимка: Volkswagen

Германският производител Volkswagen официално потвърди, че моделът Beetle няма да има наследник, а сегашното му поколение ще бъде спряно през юли догодина. Компанията представи прощална версия на легендарния "Бръмбар", която се казва Final Edition.

Решението за спирането на производството на автомобила се държи на ниските му продажби. В Европа се предлага само кабриолет, а в САЩ е достъпен и хечбек, който се произвежда в Мексико. Неговите резултати на пазара обаче драстично спаднаха – през 2016 г. бяха продадени 43 000 единици, а през 2017 г. – едва 15 000.

Финалния "Бръбмар" ще бъде достъпен и двата варианта. Той ще получи бензинов турбомотор 2.0 TSI с мощност 176 к.с., който работи в комбинация с 6-степенна автоматична скоростна кутия. Машините ще се предлагат в традиционните цветове за модела - Pure White, Deep Black Pearl и Platinum Grey, а също така и в два нови - Safari Uni и Stonewashed Blue.

В оборудването на модела са включени светодиодна оптика, хромирани елементи от каросерията, а също така и 17-и и 18-инчови джанти. В салона е поставен многофункционален волан, нови седалки, аудиосистема Fender и модернизирана мултимедия. Цените в САЩ стартират от 22 990 долара, а в Европа – от 24 050 евро.

От Volkswagen допълват, че мястото на Beetle ще бъде заето от семеен автомобил (най-вероятно кросоувър), както и от електромобили, които компанията смята да превърне в масови. Производителят също така намекна, че след време "Бръмбара" може да се възроди като модел на ток.

Още новини за автомобили четете в Automedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


5
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
5
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Фиат, излязоха по-далновидни и като видяха продажбите на "500" му спретнаха още няколко разновидности и кросовърчето е много симпатично, и сега гамата "500" им е най-продаваната от целия каталог.ВАГ отдавна трябваше да върнат към живот хипарското бусче в няколко модификации, а не само да ми го показват като прототип по изложенията.
4
1
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Закриват защото загърбиха оригиналната концепция - заден двигател и задвижване. Трябваше поне да го оставят чиста електричка. А тези 170 коня за какво са и на тази кола? Само някой с пълна липса на усет и вкус има нужда от повече от 75 коня на такава кола. Едно моторче 1.2 -1.4 75 коня ще и пасне отлично. За повече си има порше...
3
1
 
5
 
! Отговори
шофер преди 5 години
Беше и си остаа яка германска кола.
2
3
 
6
 
! Отговори
MaйMyнaтa преди 5 години
Немаш ли GOLF, немаш нищо!!
1
1
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Купих на майка ми такава преди няколко години още си я кара и и се радва. Типична дамска кола.