Илон Мъск пусна още по-евтина кола: Бюджетният Model 3

Колата ще струва малко над 33 000 долара за американския пазар
20 окт 2018 17:49, Боряна Павлова
39
Илон Мъск пусна още по-евтина кола: Бюджетният Model 3

Американският производител на електомобили Tesla стартира продажби на нова начална версия на Model 3 - Mid Range RWD, която струва 33 200 долара, ако се използва държавна субсидия за коли на ток. Без нея цената на седана е 45 000 долара.

Електромобилът беше показан в Twitter от главния изпълнителен директор на компанията Илон Мъск. Всъщност, това си е чист маректингов ход от негова страна, защото субсидията за Model 3 важи до края на годината. Но пък Tesla няма как да произведе тази версия преди януари догодина, така че клиентът във всички случаи ще трябва да плати 45 000 долара.

Обявеният от Tesla пробег с едно зареждане за версията Mid Range RWD е 418 км по цилкъла EPA. Ускорението от 0 до 60 мили (96 км/ч) при седана със задно предаване отнема 5,6 секунди, а максималната скорост е 201 км/ч.

Включването на новата версия в каталога на Tesla доведе до отпададането на варианта със задно предаване и по-голям пробег - Model Long Range RWD , който може да измине 499 км с едно зареждане на батериите. Според Мъск, този електромобил ще бъде достъпен за поръчки още една-две седмици. Неговата цена е 49 000 долара.

Освен това компанията предлага и модификациите със задвижване на четирите колела Long Range и Performance. И при двете пробегът е 499 км, като ускорението от 0 до 60 мили в час е съответно 4,5 секунди и 3,3 секунди. Цената на AWD-версиите е 54 000 и 78 000 долара.

Все още обаче не е ясно кога в Tesla ще бъдат готови със старта на производство на най-достъпни вариант на Model 3, който беше анонсиран още преди няколко години. Той трябва да струва 35 000 долара без субсидиите и отстъпките.

Още новини за автомобили четете в Automedia.bg


39
Още по темата: TeslaИлон МъскTesla 3
Още от Коли
Срещу трафика в София: Скъпи зони за паркиране, сега било евтино!
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
39
1
 
0
 
! Отговори
Утайка преди 3 седмици
ОНИЯ е бил от Пазарджик нали?
38
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
До До 36
Баш проблема си е то ми :D

Преди време разговарях с едно момче от сравнително беден край в България и ония не вярваше, че нов VW Up е 20 000 лева. Той ме изгледа и каза - "Абе ти ненормален ли си, бе ? 20 лева за тая кола. Нова е не повече от 6=7000 лева." Мнението на човека беше, че новите коли са по 10 000 лева, а БМВ,, Мерцедес и подобни са по 15-6000 лева.

Направо ми стана жално, за това, колко сме бедни ;(
37
1
 
5
 
! Отговори
До 36 преди 3 седмици
Абсолютно точно си го казал. Разликата е в манталитета.Гаранционния срок на батериите е 8 години. Надали някой германец, британец или американец при положение че я е купил чисто нова ще я кара тази кола до края на този срок. По-вероятно е още на 5-тата година да я върне и да доплати за новия модел.А това че ние приемаме кола производство 2005 година за нова кола си е съвсем отделен въпрос
36
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
Не знам, какво толкова се противите. Който иска, нека си взима. Бъдещето ще покаже, кой прав, кой крив. Но ако съм забелязал едно у амаериканците, койт си взимат коли за над 40 000 долара, то е, че не им пука особено, в какво състояние ще е колата след 5 години, тъй като ще си купят нова. Ни сме тея, дето мислим, дали 8 годишна кола, ще избута до 20тата си година.
35
3
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
Абе ... 500 000 километра минавала и не знам си какво.
S модела ги напускаха 2012, ама почна да има бройки като хората, едва след 2014-а.
При 18 000 км среден робег на автомобил, кой навъртя 500 000 км за 4-5години?
34
2
 
2
 
! Отговори
Трол Горянин хахаха преди 3 седмици
"Пусна СЛУХ за още по евтина кола" - този нищо друго не пуска, явно си даде сметка че хората не са глупави да чакат 2 години за кола и се ориентираха към западните (японски и корейски) , а той още обяснява как ОТ ДРУГАТА СЕДМИЦА ще успее да направи нещо - ами така не става.
33
1
 
8
 
! Отговори
до Burzum преди 3 седмици
Точно пък в Турция какви бесни селтаци има не е истина просто.То са шалварите,крясъците смрадта,китениците по таблото на колата яденето на земята и трупането на отпадъци ..Работя в магазин.Винаги когато дойдат турци задължително вадят с театрален жест пронизително звънящ евтин телефон и започват да викат в него.След тва важно,грубо и презрително питат колко отстъпка имат ако си купят флашка от 7 лв. или кабел за 1,8 лв.Айде моля ти се и вие сте едни театрали *** дето се имат за голямата рабо
32
4
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
Да бе няя да си купя Мерцедес ще си купя тоя леген.В днес бг имаше статия с картинки и клипче в какво състояние излиза тесла модел 3 от завода който е сграда с платнища.Рамата беше счупена!? и я бяха заварили и залепили с парче винкел и нитове май..И отгоре сложили пластмаса да не се вижда много.
31
7
 
7
 
! Отговори
AcOrP преди 4 седмици
Смях в залата поредната гавра на Тесла. Общеаха модел 3 за $35 000 които реално да струва $28 000 след данъчните отстъпки. Хората предплатиха и още го чакат. И ще го чакат докато отпаднат данъчните отстъпки и накрая ще получат половин от обещаното на по-висока цена. А качеството на теслите които ги е виждал знае какво е. От класа на Дачия-та са.
30
11
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 4 седмици
Теслата , да точно теслата , я държеше да не фалира Обама с парите на данъкопланците. Сега като му спряха парите са пред фалит. Мъск не е вече СЕО на фирмата. Изнасят производството в Китай. 60 % от частите им дават дефекти. Много от теслите изгоряха. Даже в бг тесла изгоря, добричка. Теслата е много пара всичката на свирката а и цената е много висока. Гаранцията на батериите е 8 г, но няма да ви изкарат и повече а струват поне 10000 евра. Да не говорим , че да се произведат замърсяването е огро
29
10
 
15
 
! Отговори
До долен преди 4 седмици
Теслата е класи над Ел. Мерцедес и БМВ
28
1
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 4 седмици
Пак не разбрахме превода...
Модела е по-евтин от сегашния варирант, но не е "евтиния вариант", който ще е на цена от $35000 (без субсидия).
27
11
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 4 седмици
Сериозно ли още ни занимавате с това жалко човече и боклуците му след излагацията с британския водолаз, участвал в спасяването на децата в тайландската пещера? Да припомня водолазът се разгневи, че Мъск си прави реклама на продукцията на фона на дузина деца в смъртна опасност и заяви да си я "завре там където боли", защото не върши никаква работа на спасителите, а в отговор палячото Мъск падна толкова ниско, че нарече водолаза "педофил", а после му се извини...
26
9
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 4 седмици
Коментарите както винаги балканска трагедия...
25
11
 
2
 
! Отговори
Burzum преди 4 седмици
Ти си типичен безмозъчен илюминат....такива като тебе само с лопатата в главата и кръговрата на веществата да се задейства за нещо по смислено....примерно кучешка тения...
24
4
 
4
 
! Отговори
MaйMyнaтa преди 4 седмици
До Burzum

Кви тестове, бе учен? Та ти ако вяраш на масончета, не моо те спасим бе братче.

И не съм на 30-се ей, на 42-съм. Ама карай, както ти е удобно!!
23
9
 
2
 
! Отговори
V преди 4 седмици
До19 не знам кви тестове са правени ама това е алуминиевия миг 21 ,а не титаниевия миг 29 Тази конструкция от титан ще е два пъти по лека и на практика вечна ;) Как се заварява алуминии ? не може да поема вибрации и има огромна умора на материала особено по сглобките .Батерии не са нужни има друг начин .Хубаво е центъра на тежестта да е максимално ниско но това не е добро решение задницата е лека и по завоите мног ще изнася .Батерията не участва в повишаване на сигурността ,а за дизайна нямам ду
22
3
 
11
 
! Отговори
тесла преди 4 седмици
.... Като добавиш и изключително ефективния АВТОПИЛОТ, а не просто асистенти, да се "кара" колата е песен. Седиш и наблюдаваш. Отлично се справя в задръствания или ако някой те засече.
Нямаш поддръжка, нямаш износване. И в случая с колата, която карах имаше дожитони безплатни зареждания + безконечен интернт в Европа + Spotify + ъпдейти на системите over air, ами това е друго измерение. Просто не трябва да я поставяш в контекста на конвенционалинте коли, а да се насладиш на новите възможности
21
5
 
14
 
! Отговори
тесла преди 4 седмици
И аз бях много скептичен, докато не получих възможност да карам за 2 дни Тесла модел S 85D.
Ами промених си мнението. За разлика от останалите марки, които се опитват да присаждат ел. мотор на конвенционална кола, то тук е измислен първо концепта за електрическа и накрая са добавили купето. Даже с 4х4 имаш 2 багажника, ненормално ускорение, абсолютна тишина и абсолютно опростяване на колата.Със суперчарджърите може да караш и дълги разстояния- на 400км ефектино имаш +20 мин. сравнено с ДВГ.
20
5
 
5
 
! Отговори
шматка преди 4 седмици
До 8

Пропадняк си ти
260-300хил е максимума на батерийте
Тези глупости си ги чел в някои комикси