Шефът на Peugeot: Който не покрие новите стандарти - загазва

Тавареш: Даже преуспяващи компании може да се сринат
30 юли 2019 20:46, Красимир Ангелов
11
Шефът на Peugeot: Който не покрие новите стандарти - загазва
Снимка: Reuters

Автомобилните компании, които не успеят да покрият новите европейски норми за вредни емисии, са сериозно заплашени от враждебни поглъщания, предупреди Карлос Тавареш, главен изпълнителен директор на групата PSA Peugeot-Citroen пред "The Financial Times".

Според него рискът си остава голям дори за онези концерни, които в момента се радват на финансова стабилност и големи печалби. "Някои хора здравата ще се изненадат от пропастта между днешните си активи и онова, което ще им се случи", подчерта Тавареш, цитиран от AutoMedia.bg.

През 2021 година гамата на всяка автомобилна компания, продаваща в Европа, трябва да има максимални средни емисии от 95 грама въглероден диоксид на километър. На практика тези цели трябва да бъдат покрити още към края на следващата година. Който не успее, ще плаща глоби в зависимост от превишението и броя на продадените автомобили.

В момента обаче нито един от големите играчи в сектора не се вмества в тези граници. През пролетта JATO Dynamics направи проучване, според което, ако днешните нива на емисиите не се променят, Volkswagen Group ще плаща глоби над 9 милиарда евро годишно, PSA - близо 4.5 милиарда, a Daimler - 3.5 милиарда.

"Компаниите, които не успеят да покрият целите за 2021, ще са в голяма беда", казва Тавареш. Първо, те ще бъдат атакувани на борсите и ще трябва да се защитават от опити за враждебни поглъщания. И второ, огромните глоби още повече ще намалят шансовете им да наваксат и да покрият следващите две вълни на все по-затягащи се екологични регулации, през 2025 и 2030 година, алармира той.

Какво още прогнозира Карлос Тавареш четете в AutoMedia.bg

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


11
Още по темата: PeugeotКарлос Тавареш
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
10
0
 
2
 
! Отговори
Гипса преди 4 години
Точно така,само френски дизел!!!
9
0
 
4
 
! Отговори
Каращ СитроенХМ преди 4 години
Ей тука само разбирачи, дето не са виждали автомобил на картинка, ама иначе знаят, че франсетата коли не могат да правят. Аз много се радвам, на такива разбирачи, защото на пазара на употребявани а-ли, френските държат ниска цена, точно заради такива разбирачи. Ами карайте си гоУфовете и бЪварките. Да сте живи и здрави!
8
10
 
4
 
! Отговори
АЗ преди 4 години
Тези френски *** много знаят, а техните каруци пет пари не струват!
7
13
 
3
 
! Отговори
Кифладжията преди 4 години
Статия за френски коли, приказваме за БОШ, а то не било БОШ, най-ми било индийско-китайски бошлаф. Въобще, пийте си хапчетете и си лягайте навреме.
6
3
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Всеки път някой се изцепва, че френските коли не стават. Явно са чували колеги, които пък чули от комшията, на когото баща му имал Пежо 404 през 81г и нямало части в Мототехника тогава. Всички европейски коли, някой японски и даже корейски се правят с части на БОШ. Спирачки, ел оборудване, запалителни с-ми,.. всичко, всичко дето се движи ...Другото е тенекия от Турция, Русия, Украйна.. и с-*** от сервизи, магазини и логистика. Да сглобиш колата е малък % от целия бизнес. Има лизинг, консумативи..
5
8
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Френцът ,исторически е доказан мазенподлец.На америка взе златото,на насжитото и после ни го препродаде в пъти.Телефоните ,които ни дадоха,бяха велика мъка,добре,че технологиите напреднаха.И днес стенат и неказват как и кои ще са по бели ***.С негообщувай но нетъргувай- израсли отподлост.
4
6
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Ние сме май най тъпата дафжава на света
3
1
 
7
 
! Отговори
анонимен преди 4 години
като хонда 1.6 двигател на джип 170 коня вярно малко гори ама живота му колко е после като го вземе някой българин втора ръка вече ще е издъхнал
2
5
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Toва стана вече извинение, за да могат по-големите да си разчистят конкуренцията. Близо 100 години се налагаха всякакви машини, а сега всеки стана "еко". Проблемът е, че еко технологиите са сумарно много по-замърсяващи, но мръсната част остава в бедните държави, които вършат черната работа.
1
20
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Франсета коли ну могат да правят, но виж мароканската им кухня и вкусна