Продажбите на автомобили в Европа се сринаха

През април във Великобритания са продадени една 4321 коли
5 май 2020 16:19, Ния Христова
29
 Продажбите на автомобили в Европа се сринаха
Снимка: Pixabay
Продажбите на автомобили в Европа през април бяха почти заличени, след като редица правителства въведоха мерките за овладяване на пандемията от коронавируса. Това принуди шоурумовете, както и част от компаниите да затворят, пишат от Bloomberg TV Bulgaria
 
Едва 4321 коли са продадени през април месец във Верикобритания, съобщи Британското общество на производителите и търговците на автомобили във вторник. Регистрациите на нови автомобили през този месец са се сринали до 97% до нивата от 1946 г. Организацията има очаквания продажбите на автомобили да се понижат с 27% през годината до 1.68 милиона бройки. Това ще е най-ниското ниво от 1992 г. насам.
 
Този спад е най-големият в съвременната история и отразява пониженията в цяла Европа. Доставките в Италия се сриват с 98%, в Испания - с 97%, а във Франция регистрациите на автомобили се понижават с 89%.
 
Цялата статия можете да прочетете ТУК
 

29
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
26
4
 
7
 
! Отговори
Много моля преди 3 седмици
Или имаш пари, караш ново, или нямаш и си налягаш пapцaлитe! Има пари, има човек! Това е положението.
25
4
 
11
 
! Отговори
ДртПрч преди 3 седмици
Пичове,
Тотално сте изтрещяли.
Живот без удоволствия живот ли е.
Такъв вие си го живейте!
Аз ще се пробвам с короната.
Тя е по-добра компания от мишоци като вас.
24
3
 
3
 
! Отговори
Христо Христов преди 3 седмици
До 12

не знам дали си способен да вденеш, но заради такива като тебе са новите болести и рака... природата си знае работата.
23
3
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
Супер. Откога го чакаме това. Айде и още по-надолу.
22
1
 
3
 
! Отговори
Христо Христов преди 3 седмици
До 18

Прав си. В западна европа масовото е е10 с 10% биоетанол, доказано неподходящо за старите и потенциално неподходящо за новите двигатели.
21
1
 
11
 
! Отговори
Щерю преди 3 седмици
Аз затова си купих 2-а влака с по 40 вагона...
20
2
 
23
 
! Отговори
Stalinista преди 3 седмици
За нещо, което струва 20 000 евро примерно и всичките части са внос я от Китай, я от Бългаиря и стартова цена 70 000 евро, не ми е жал за тия лакоми. Къде ще е новият завод на народната кола?
19
3
 
18
 
! Отговори
Да не се възстановят преди 3 седмици
Да се сринат и да не се възстановят никога !!!!
18
1
 
17
 
! Отговори
Инж преди 3 седмици
До 14
Има информация за ползването на всеки модул - време или работни цикли. Това от години вече. Така е ясно на кой пазар колко и каква е употребата на всеки модул. Затова се специфицира доста точно колко трябва да издържи всеки от тях. Но - престарават се, като с малолитражните мотори. Супер екологични, но в БГ издържат към 80-90х км. И няма пристъргване и смяна на бутала и сегменти, както едно време. Целия двигател се сдухва. Има обаче и друго - горивото в БГ не е като в западна Европа.
17
1
 
14
 
! Отговори
ПроСоТо преди 3 седмици
щуравата "Корона" БУКВАЛНО "Падна от небето",като "Манна небесна" за Недостойните.

..Сега тя-"короната", ще "опере пешкира"..На нея ще ПРИШИЯТ ВСИЧКИ НЕГАТИВИ,които бяха НЕИЗБЕЖНИ заради обърканата система в света.

..Особено откакто "Глобализацията" стана глобална и всеки,дори и най-малък неин недостатък, се експонира веднага по целия свят.

Недостойните са в ПАНИКА!...Те най-добре знаят че мераците им са губителни,но...за това са и недостойни-защото нямат достойнството да си признаят и да отс
16
3
 
22
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
Никоя вещ не струва колкото един човешки живот, пък бил той и автомобил.
Темата за продажби на автомобили не интересува никого днес.
15
2
 
16
 
! Отговори
Пешо преди 3 седмици
Ох, дано изчезнат... само влакове и тук-таме такси , ако трябва линейка, тва да е. Иначе аз се придвижвам на кон.
14
0
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
До Инж

Въпроса е: колко са заложените цикли? Щото то това важи за всеки детайл/част (всички имат някакъв живот, т.е. ограничени брой цикли) и от миналото.
13
4
 
35
 
! Отговори
Инж преди 3 седмици
Проектирам автомобилна елетроника от години и ви уверявам, че новите коли се ползват до гаранцията. Излизат нови изисквания за екология, сигурност, комфорт... Някои малолитражни двигатели не могат да изкарат 100х км в български условия и затова не се предлагат на БГ пазара. А вече ги слагаг дори на по-евтините SUV-ове. Всеки модул в колите е със заложени брой цикли/часове работа. Това е по изискването на производителите, без изключения. И за високия клас важи. Това е бизнеса.
12
19
 
14
 
! Отговори
до 9 преди 3 седмици
Ами не знам как да ти го обясня, че колата е една вещ. Лукс и забавление. Хората искат новия модел. Искат красивото. Никой не го интересува дали се чупи или не. След гаранционния срок взимат следващия модел. А ти, ако щеш, и 1 чифт обувки и гащи си носи- никой не те спира да си ***.
11
50
 
26
 
! Отговори
до 5 преди 3 седмици
Нормалният човек кара една кола 3-4 години и сменя за следващия модел. До момента с жена ми сме сменили 12 чисто нови автомобила и нито един път нито веднъж кола не ни е влизала в сервиз. Разни празни приказки за разни развалини и коптори не ми се слушат. А ти с тоя коптор си един престъпник и заради такива ***, като тебе (явно и бедняци) дишаме такъв въздух. Вземи вложи малко в квалификация и кариера, а не ми обяснявай за някакви ЗАБРАНЕНИ по цял цивилизован свят бракми.
10
7
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
"Нека им залежават скъпите еднодневки."

Еми - няма. Те бачкат на принципа "Lean Logistics", за който можеш да четеш. Като си поръчаш кола, те ти я сглабят(ти чакаш). Предварително държат в наличност части за коли, колкото за 1-2 седмици напред. Да им залежат, да им залежат по 5-6 хиляди бройки от вървежните модели. За сравнение Clio се продава в тираж от 1.1млн бройки на година. Злаежали 6000 - гоУем праз.
9
10
 
38
 
! Отговори
Инж преди 3 седмици
Преди много години, за бала, ми подариха два чифта ръкавици от ярешка кожа. С единия чифт ходих по спортни площадки и фитнес, в казармата по стрелби, като студент - по строежи... На миналата нова година в навалицата на площада загубих едната... 30 години! Остана ми другия чифт. Завода в Ловеч е отдавна фалирал, техникума към него - закрит. Ако си купувах поне по чифт на сезон, завода щеше да е жив. С трайни неща не става бизнес. Трябва да купуваш постоянно, т.е. да се чупи, къса, разваля и т.н.
8
0
 
45
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
Без автомобили може да се живее. Без здраве и живот - не
7
8
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВАТ ПРОДАЖБИТЕ НА КОЛИ. ИНТЕРЕСУВА МЕ ЗДРАВЕТО НА ХОРАТА ОСОБЕНО В БЪЛГАРИЯ. ТУК НЯМА КОЙ ДА ПОМОГНЕ. ЗАТОВА ВИНАГИ СЕ ОБРЪЩАМЕ КЪМ БОГ. В БЪЛГАРИЯ ВСЕ ОЩЕ НЕ Е ДОСТИГНАТ ВЪРХА НА ЗАРАЗЯВАНЕТО. ТЕПЪРВА ПРЕДСТОИ УВЕЛИЧАВАНЕ НА БРОЯ ЗАРАЗЕНИ И ПОЧИВАЛИ. НЕ МИ ПУКА ЗА КОЛИТЕ ИМ ЩОМ НЕ СМЕ ЖИВИ. ЗДРАВЕТО ПРЕДИ ВСИЧКО.
ХИЛЯДИ МЪРТВИ В БЪЛГАРИЯ ЩЕ ТЕЖАТ НА СЪВЕСТТА(ако я имат) НА БОЙКОВИТЕ БАНДИТИ