С 1850 конски сили: Bugatti показа най-екстремната си кола досега

Тя все още не е одобрена за серийно производство
28 окт 2020 18:21, Нели Христова
11
С 1850 конски сили: Bugatti показа най-екстремната си кола досега

Френският производител Bugatti показа най-екстремната, безкомпромисна, най-бърза и лека концепция на автомобил в модерната история на марката. Засега обаче машината все още не е одобрена за серийно производство, пишат от Automedia.

Ориентираният към каране на писта модела се казва Bolide, като предлага феноменалното съотношение тегло/мощност от 0,67 килограма на конска сила. Това означава 1850 конски сили при 1249 килограма тегло (толкова тежи Ford Fiesta ST).

Тези стойности стават възможни с използването на познатия 8,0-литров W16 двигател на Bugatti с 4 турбини и задвижване на четирите колела, който стандартно развива 1600 конски сили, но при Bolide мощността му е увеличена с 250 конски сили.

Това е постигнато благодарение на нов всмукателна и изпускателна системи, преработени турбокомпресори и система за смазване със сух картер, като всички тези подобрения са довели и до намаляване на теглото. Промените засягат спирачките, както и системата за въздушно охлаждане.

Трябва да се отбележи, че максималната мощност може да бъде постигнатата само с използването на гориво за състезателни коли със 110 октана. При 98-октанов бензин показателят са същите 1600 к.с. като при версията Bugatti Chiron Super Sport 300+.

В основата на Bolide е много лек и същевременно твърд монокок от въглеродни нишки. Същият материал е използван и в предната и задната част, като от Bugatti твърдят, че той е толкова издръжлив, колкото и металите в авиокосмическата индустрия.

Освен това всички винтове и закрепващи елементи са от титан. Използвана е и куха титаниева сплав за някои детайли, който са направени на 3D принтери. Керамичните спирачни апарати тежат едва 2,4 килограма всеки, а летите джанти тежат съответно 7,4 килограма отпред и 8,4 килограма. Предните гуми са широки 340 мм, а задните - 400.


11
Още от Коли
Кои са автомобилните митове, в които хората още вярват?
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
11
0
 
0
 
! Отговори
Пеша форевър... преди 3 седмици
Няма пък. Аз ще чакам да излезе българския звяр на автомобилите - хиперколата Алиено на големия инжинер Ахмед от село Туховище.
Миналата седмица дори го даваха по тиливизията .... Значиии , скоро ще е .
10
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
Трябва да има нещо, да бие Тесла. В момента S Plaid ги би ги смачкал на всяка писта, освен разни NASCAR-ски като Дайтона, които буквално километър и половина права отсечка, полин километър ляв завой, километър и половина права отсечка и това е.
А като излезе Roadster-a с новите батерии, които ще отдават и повече мощ на същата маса ... Вай вай ... Не се знае, дали ще си запазят и рекорда за скорост.
9
3
 
4
 
! Отговори
Ураааа преди 3 седмици
Зимам я само да питам колко гори че ако е повече от 8,5 градско не я ща!!
8
1
 
8
 
! Отговори
бмв преди 3 седмици
На дъвки турбо има ли я?
7
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
Звяр
6
3
 
11
 
! Отговори
G гит преди 3 седмици
Има ли газова уредба или после трябва да се ходи на гаражен майстор?
5
5
 
4
 
! Отговори
Гошо...Тъпото преди 3 седмици
Моят Вартбург Комби 353W,бе с 50 конски сили и бях много...бърз.
4
4
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
До 1

Мухахха, Бугати са били италианци, откога бре... а всъщност вече са немци под ВАГ
3
1
 
10
 
! Отговори
До номер 1 преди 3 седмици
Бугати е френска марка. Еторе Бугати е роден в Италия, но след това живее във Франция.

Не бъркай Bugatti S.p.A, която беше установена в Италия и дело на Романо Артиоли.
2
1
 
12
 
! Отговори
daweda преди 3 седмици
Това че звучи италиански не означава че е!
1
17
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
Prrosti журналисти Бугати не е френски а италиански!
Късайте си купените дипломи и бегайте да доите крави