Как се държи 15-годишен Mercedes на магистрала без ограничения?

Седанът ускорява от 0 до 100 км/ч за 8,45 секунди
8 фев 2021 18:00, Нели Христова
60
Как се държи 15-годишен Mercedes на магистрала без ограничения?
Снимка: Pixabay

Няма как се оспори твърдението, че Mercedes-Benz S-Class е един от най-забележителните автомобили в история, а това видео го доказва. Седанът в него – поколение W221, беше изкаран на аутобан в Германия, където няма ограничение на скоростта и шофьорът му го настъпи докрай, за да постигне максимална скорост.

Машината е пробег от 190 000 км, но явно има още достатъчно мускули, за да се представи на висота. Тя е във версия S320 CDI, което означава, че под капака е поставен 3,0-литров дизелов V6 с мощност 232 к.с. и 540 Нм въртящ момент. А хората в него, освен на скорост, се радват и на висок лукс, пишат от Automedia.

Цифрите на GPS-системата показват, че седанът ускорява от 0 до 100 км/ч за 8,45 секунди. Това е с почти секунда по-бавно от заводските характеристики на S320 CDI при излизането му от завода преди 16 години. Което не е никак зле за автомобил с тегло от 2025 кг.

Дизеловата лимузина се нуждаеше от 26,17 секунди, за да достигне от 100 до 250 км/ч, което е и максималната скорост на тази модификация. Единственият проблем е, че моделът W221 сериозно се амортизира през годините, което означава, че ако се решите да имате този автомобил с 6-цифрен пробег, трябва да бъдете готови да похарчите доста пари за ремонт и поддръжка.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


60
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
32
9
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Сериозен барутник за *** с доход до 3-4к в сивия сектор. Разбирай- берачи на малини, общаци, сервитьори, тираджии. Подобна кола никога не бих купил. Отдавна осъзнах, че може да се намери сносен нов автомобил до 100к лв., който по перфектен начин да конкурира премиум марките. Въпрос на личен избор е дали да се купи за 100к втора ръка S-класа (не подобен ***, като от статията, разбира се) на няколко години или чисто нов автомобил, конкурент на Е-клас или BMW 5 за същите пари.
31
6
 
0
 
! Отговори
Ямболски цървул преди 3 години
Статията е дрън дрън,че пляс.Хвалене на Мерцедеса,а накрая осиране хахахахаха
30
5
 
16
 
! Отговори
В цивилизованите преди 3 години
държави в ЕС, хората си купуват коли, които им подхождат.Ако имаш шофьор, взимаш си лимузина. Ако си филмова звезда, взимаш си кабриолет или спортен автомобил.Ако си учител, преподавател в университет, дърводелец, ел. техник, ВиК гуру, барман, сервитьор, багерист, или селски тарикат на държавни помощи - взимаш си опел, пежо, фиат, ситроен, нисан. Москвич, лада, запорожец...
29
6
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Average Annual Maintenance Costs by BrandBMW $1,081Buick $541Chevrolet $625Ford $718GMC $ 747Honda $414Hyundai $453Jaguar $1,021Kia $428Land Rover $1,220Lexus $589Mini $897Nissan $487Toyota $439Volvo $768И колко средно статистически българи могат да си го позволят?
28
4
 
5
 
! Отговори
Автомобилна история: преди 3 години
1. Деу Есперо.2. Форд Ескорт.3. Мерцедес Е 230 бензин4. Мерцедес Е 220 дизел5. Мерцедес Е 220 дизел6. Мерцедес S500L бензин7. Мерцедес GL450 бензин8. BMW 750dL Xdrive дизелНай-добре, колкото и да е странно, се оказа БМВ-то. Како цялостно усещане. Можеш да се возиш, ама можеш и да караш. Особено откъм сервиз - дали М-кар, дали Ауто Бавария, нищо общо със селяниите и простащините в кв. Хаджи Димитър, гр. София. Абе, коректно отношение.Досега. Да не ги уручасам.
27
1
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Изумително е коли с какъв километраж се продават в България и всеки го приема за нещо нормално ... Мерцедеси на по над 200 000 километра и българина купува и се радва ...Това само в България го има и в Африка.
26
2
 
15
 
! Отговори
Наско преди 3 години
Аз имах Мерцедес на 15 год. и за 12 години докато го имах не съм имал проблеми , когато го продадох беше още с оргиналния си акумолатор . Беше класа С и беше много здрав .
25
4
 
8
 
! Отговори
Дали? преди 3 години
"Ако се решите да имате този автомобил с 6-цифрен пробег, трябва да бъдете готови да похарчите доста пари за ремонт и поддръжка".Що, ако е на реални 100 000 км.? За какво ще похарчим доста пари? Пак е шест цифрен пробег.Не пишете по теми, които не разбирате.
24
3
 
27
 
! Отговори
Едно, по едно преди 3 години
Като бивш собственик на S-класа, закупена от "Балканстар Ритейл" през 2007 г. Втора ръка, демек. Проверен автомобил:1. Това на първата снимка не е мерцедес на 15 години, а автомобил произведен най-рано 2013 г.2. Това във видеото е клип на мерцедес S-класа, производство поне 2006 г.3. Не давайте на жени да пишат за коли и на мъже за гримове, дрехи и мода.
23
3
 
3
 
! Отговори
. преди 3 години
Аз лично не съм фен на mercedes, но от доста хора които са авто специалисти, не просто монтьори, чувам че по-новите модели са доста по-некачествени от тези преди 2005. Всяка кола си иска поддръжка на дадени километри. Фактори са времето и начина на шофиране и др. За окачването и пътищата в бг няма смисъл да коментирам. Ако колата е запазена, ремонти лесно се правят и самата кола струва в пъти по-евтино от нова такава или подобен клас, а амортизациятя на новата става много бързо.
22
1
 
26
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
"Машината е пробег от 190 000 км, но явно има още достатъчно мускули..."===Не е явно, ***, а просто ги има. 190 000 км са нищо за такава кола, двигателят й има ресурс за поне 800 000 км, така се правят луксозните коли. Audi A5 например има ресурс за 600 000 км, а дори не е и в класа на колата, представена в статията. Може да е на 15 г., но просто не е карана. Всеки път, когато Нелито пише статия за автомобили, аз умирам от смях.
21
2
 
13
 
! Отговори
. преди 3 години
Най-важно е как се държат сметките в сервиза като влезе :)
20
11
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Хаха... това е непродаваемо зад океана. Никой няма да си купи кола на 15 години на толкова километри пък било и мерцедес. И афроамериканците няма да го искат, но явно е актуално за БГ.
19
11
 
28
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Дори 15-годишна S-класа ще издържи по-дълго от чисто нов кош Дачия.
18
3
 
38
 
! Отговори
До 17 преди 3 години
Не е точно така. Германците си купуват новия модел като излезе и хвърлят стария. Това е защото могат да си го позволят с високия си стандарт на живот. Българина няма 300 бона за нова S-класа, затова купува на германеца употребяваната. Това не е гаранция, че употребяваната кола ще е гробница или морга. Все едно като си легнеш с жена, която не е девствена и да й кажеш, че нищо не става от нея вече...
17
4
 
29
 
! Отговори
Край преди 3 години
Германците ви продават коли които вече не им е изгодно да поддържат в задължителното състояниеИ тук понеже прегледи няма ганчовците им се радват като малки децаПари да му сложат катализатор и филтър нямат и се душат като язовци
16
1
 
16
 
! Отговори
До 15 преди 3 години
Точно така, S350 и S500 са много по-добър вариант от дизела. Лупаш едно АГУ и си ти. А ако имаш късмет да е здраво окачването спокойно можеш да я караш 10 години напред.
15
3
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Просто не си купувате дизела на тоя модел и сте ок, проблемите са повече в окачването, щото е скъпо ако е на въглавници и електрониката. Вкарвате си го от Япония на 60000км, за около 25к с превоза и всичко и нямате грижи 5 год.
14
10
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Ако българина беше работен нямаше да е беден
13
2
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Всъщност сещам се, едно време като бях малък на село имаше един Райко дето имаше Москвич и го палеше с отвертка. Другите бяха с колелета и каруци с магарета и Москвича беше жестока конкуренция дето ги мачкаше