Удивително разкритие на Марс, има ли живот?

"Кюриосити" е открил високо съдържание на метан
23 юни 2019 12:14, Александър Попов
Удивително разкритие на Марс, има ли живот?
Снимка: Reuters

Марсоходът на НАСА "Кюриосити" е открил в атмосферата на Марс високо съдържание на метан, което може да е свидетелство за присъствието на живи организми на Червената планета, съобщи в. "Ню Йорк таймс".

Образци от въздуха на Марс са били взети в сряда, а още в петък учените са направили редица експерименти. От тях станало видно, че откритият метан може да служи за газ-биомаркер. Но досега не беше обявено официално за откритието.

"Като отчетохме този удивителен резултат, ние реорганизирахме графика си през уикенда, за да проведем допълнителни изследвания", заяви един от изследователите на НАСА пред вестника. Резултатите могат да бъдат получени още в понеделник.

По-рано "Кюриосити" установи сезонни изменение на съдържанието на метан в атмосферата на Марс. Този марсоход кацна на Червената планета на 6 август 2012 година за изследване на кратер, кръстен на името на австралийския астроном Уолтър Гейл.

Как не са забили американския флаг който бодро да се вее от морския бриз ааахахахахахаха.......както на лунната повърхност :))))))))

Неномалници сте всичките в тоя форум ...

Свещен Гущер преди 4 години
До Анонимен 57Те младите не учат,само четат комикси на Мики Маус и Астерикс....и евентуално да се докопат до айфон за 1500 лв......

До 58 Един от Дивия Запад"роботизираната ръка на роувъра не се вижда на снимката..., която е на купола" колко ще да е дълга тая роботизирана ръка та да снима роувъра от няколко десетки метра разстояние ? Вижда се снимката от далечина ! Не се връзва с написаното. Очите ми не ме лъжат нито пък останалите зрители.

До 61Най-тъжното е, че сте толкова глупави, че чак не го разбирате... Хората ви го обясняват вие пак знаете повече :) вие сте пълна трагедия

Доста наивно е да се мисли, че живот и разум може да съществува само под формата на органични вещества както на земята.

Удивително заглавие - при наличието на смъртоносна радиация, да предполагаш за наличие на живот... Задгробен,може би!

Разбирач от тезработ преди 4 години
Марс е населен от едноклетъчни,амеби и чехълчета(Плевнялийчета)!

До 55 АнонименИ, как си е направил селфито ? С телескопична щанга и камера сигурно ? А бе ти верно май си зле!

до надолу преди 4 години
На луната са кацали само във филмите си!

До 55Ти наистина ли мислиш, че тия тука разбират английски?

Един от Дивия Запад преди 4 години
NASA'sCuriosityrover used the Mars Hand Lens Imager (MAHLI) to capture dozens of high-resolution images to be combined into self-portrait images of the rover. The rover's robotic arm is not visible in the mosaic. MAHLI, whichtookthe component images for this mosaic, is mounted on a turret at the end of the arm

Като чета коментарите разбирам, че тази държава е загинала много отдавна...

Еййй! На тия от наса не им омръзна да правят фалшификати ! То бива бива ама чак пък толкова ! Те така някога и на Луната са "кацали" ама се оказа после, че ракетата дето уж била летела не е имала двигатели та всичко им и такова измислено.

За тези които малкото им гръбначен мозък не може да разбере как е направено селфито да прочете тук: https://universetoday/122883/why-dont-we-see-the-curiosity-rovers-arm-when-it-takes-a-selfie/

Свещен Гущер преди 4 години

до 51-ви преди 4 години
Кой ще му разреши да докаже, нали никоя телевизия няма да го пусне! Колко хора се опитаха да докажат манипулациите и ги отрязваха!

До 49 АнонименЗнаеме . Там бачкат и марсианци та те са снимали тая щайга

До Оплезен АйнщайноффИ това откъде го разбра? Докажи бе! Излезе, покажи, докажи, така че всеки да може да провери за себе си. Ако не можеш, защо да ти вярваме? Защото си прочел в "конспирациизаненормалници.ком" ?

До 46 АнонименВерно бе. Има нещо такова като гледам така как е сниман малко отстрани и на лека височина само от дрон може да е или квадрокоптер