Бензинджии до Дянков: Заради нивомерите фалираме!

Малките собственици поискаха отсрочка за монтирането им
Обновена: 3 яну 2012 14:24 | 3 яну 2012 13:21,
326
Бензинджии до Дянков: Заради нивомерите фалираме!
Снимка: архив Булфото

Собствениците на малките бензиностанции искат отлагане на мярката за монтиране на нивомери за цистерните с гориво с поне година и половина, защото не могат да си позволят монтажа на скъпите уреди.

Сега на бензиностанциите се предлагат американски и германски нивомери, които струват 3 хиляди евро, но с монтажа цената им излиза 20 хиляди лева, обяви Ивайло Николов от гражданско обединение "Малки и средни бензиностанции".

"При дневни обороти от 1000 лева и норма на печалбата под 4% парите не стигат за монтаж на тези уреди", защити го и Динко Дедев, член на организацията.

По думите му всяка бензиностанция трябва да продава поне 50 хиляди литра месечно, за да не фалира, ако ги монтира.

"Никой вече не може да си позволи да продава гориво без ясен произход, защото ще загуби клиенти", допълни той.

Според бензинджиите нивомерите са полезни най-вече за големите бензиностанции, за да следят какво количество бензин или дизел имат в цистерните, управителите на малките обекти винаги знаят колко горива има в бензиностанциите, защото оборотите са малки, аргументираха се те.

Затова представители на малките бензиностанции искат среща с финансовия министър Симеон Дянков, за да обсъдят проблема.

Още по темата

"Настояваме за диалог или до 31 март т.г., когато изтича срокът за монтиране на нивомерни системи, затваряме над 2000 от общо 3000 малки бензиностанции",  зарече се Дедев.

"Живеем в тежка икономическа криза и се надяваме правителството да помисли за малките бензиностанции, които са в покрайнините и малките населени места, затова предлагаме диалог", примолиха се на управляващите собствениците на малките бензиностанции.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


326
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
238
6
 
6
 
! Отговори
лошия преди 12 години
КВО СТЕ МИ ЗА ЦИТИРАЛИ АКЦИЗИ И ПРОЧИЕ ...КАТ НЯМА КЕЛИПИР КАКВО ТЪРСИТЕ В ТОЯ БРАНШ А?:))) АИДЕ МАРШ ДА ЛЪЖЕТЕ ЖЕНИТЕ СИ! ДЪРЖАВАТА СИ ИСКА СВОЕТО И ЩЕ ПЛАЩАТЕ КАТО ПОПОВЕ! ЕДИН ПЪТ НИ КРАДЕТЕ С НИСКИ ЗАПЛАТИ И ВТОРИ ПЪТ КАТО НЕ ПЛАЩАТЕ ДЪЛЖИМОТО ! ЗА КАКВИ СЕ ИМАТЕ ЗА УМНИ ИЛИ?
237
12
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Каквото и да се случи в Бг вие мухльовци гласували за Боко НИКОГА няма да живеете по-добре.Издавете се в злобната си жлъч!
236
2
 
2
 
! Отговори
до 242 преди 12 години
А с изгладнелите ---опозицията,СК, и И.Костов ,какво ще правим ?
235
9
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Агенция Standard&Poor's потвърди оценката си за кредитния рейтинг на страната !S&P потвърди рейтинга на България като стабилен ! Плюнковците срещу Борисов и ГЕРБ да се гръмнат!Кухоглавите комуноиди от бесепарската *** орда на *** Кутев освен че са недоклецани педерунгелелчета, са и долни предатели, само плюят по Борисов и ГЕРБ, а реално с изгонването на БСП от властта те спасиха България от кризата и от хиперинфлацията, която със сигурност щеше да бъде още по-страшна и от Жан Виденовото управление на БСП!
234
2
 
12
 
! Отговори
ф-1 преди 12 години
За да се напълни хазната на преялите с свласт гербери,предлагам на всеки търговски обект след касиерката един 45 год.пенсионер-милиционер да подпечатва касовата бележка, след уточняване произхода на парите за пазаруване. За услугата клиентът ще заплаща 20 ст.като за пластмасова торбичка.
233
0
 
1
 
! Отговори
до 238 преди 12 години
50 мотриси 'Сименс-дезиро" за 200 милиона си е далавера, щото унгарците купиха 80, ама за тях цената беше 5 милиона на мотриса средно, а при нашите е 4. Имаше и договор за закупуване и на 25 електровоза Сименс - Таурус, като имахме 1 за проби в продължение на година... Само че 3 месеца не можахме да му платим "каско"-то че да го караме, после след 4 месеца каране го ударихме и германците си ги прибраха....
232
0
 
3
 
! Отговори
do 239 от 223 преди 12 години
Да го направят! За! Само че, представи си какво виене ще започне. Ще наскочат всякакви мушмороци. Едните ще видят банков заговор, други конспиратори чипове ще им се запривиждат. Трети няма да могат да си имат бюджет "и аз съм човек"... и т.н. и т.н.
231
3
 
5
 
! Отговори
до 223 преди 12 години
Да стане бе, да го направят и тука - никакво плащане на заплати в брой, само в карта през банка, картите за раб. заплата ще са освободени от такси. Да видим кои крие ДОД и осигуровки!
230
1
 
7
 
! Отговори
Бъни преди 12 години
Всички управляващи България и БДЖ в последните 25 години носят вина за трагедията на БДЖ и най-вече министрите на транспорта, особено след 1997-***, начело с господин Вилхелм Краус, следва Николай Василев, който започна с взимането на заеми, взе на изплащане мотрисите Сименс Дезиро, като за 50 мотриси плати 200 млн. (договори клауза за задължително закупуване в бъдещ период на 25 от тях, което е едно от най-безумните действия, извършвани от БГ политик - все едно да купиш 5 кг картофи и да си задължен и догодина да купиш 5, но на по-висока цена). БДЖ бе изкуствено разделено на Железопътна инфраструктура и БДЖ - пътнически и товарни превози. Нашият "приятел" през 2005г. (преди края на мандата) продава 30-те най-нови спални вагони на БДЖ на частна фирма. През 2004-та пък взима облигационен заем, по примера на г-н Милен Велчев за 30 млн. лв. (Гърция взима подобен заем през 2001-ва за 100 млрд. долара. - сега трябва да изплаща 600 млрд. - направете си простата сметка). Следва Тройната коалиция с вагоните за скрап, разширяване на администрацията - само за 5 години дълговете на БДЖ от 156 млн.(30-те млн. умножени по 5) през 2006-та година, през 2011-та достигат колосалните 800млн..... Сегашното правителство решава да изтегли заем от Световната банка - около 400 млн., той е отпуснат, но вероятно никога няма да стигне до България по познатата схема на работа на двете организации. Българският парламент през пролетта на 2011г. отпуска 145 млн. за БДЖ, но те целенасочено са един вид "запорирани" от правителството (може би вече са изхарчени покрай изборите); по този начин БДЖ не може да отремонтира собствените си вагони, които излизат в планов ремонт един по един (явно всичко е добре изчислено...........). Междувременно в Корпоративна търговска банка се говори (няма официални данни поради банковата тайна), че се държат над 60 млн.лева на БДЖ на двугодишен депозит, който на практика държи банката като един вид спасителен пояс срещу фалит. Поради тези причини БДЖ не може да бъде обявено в несъстоятелност. Просто парите ги има, но на практика ги няма .........През целия преход целенасочено са унищожени производството на вагони, "приватизирани" са вагоно-ремонтните заводи в Септември и Дрен. Така в момента вместо ремонтите да се правят от държавното дружество, те се дават на частни фирми. Резултата е трагедията на влака София - Кардам (вагоните, които изгоряха бяха току що излезли от ремонт!!!).Една машина за подмяна на колесари струва 600 000 лв. В момента БДЖ дава свои колесари на фирмите, за да ремонтират неговите вагони и въпреки това им дължи над 1млн.лв. (тоест можеше да се купят две такива машини и БДЖ само да си върши работата); разбира се така "пълненето на гушите" на определени хора щеше да спре.Повечето от тук посочените неща са факти, а други са логични заключения. Ако има неточности, ще съм благодарен някой да ме коригира. Благодаря!
229
0
 
4
 
! Отговори
До № 218 преди 12 години
То, както казваш, всичките сме държавата. Нищо не се губи, а само си сменя собственика, така, че част от държавата са бедни но част са богати, ама несметно богати и още искат. Преразпределението е цинично и лакомията също.
228
4
 
0
 
! Отговори
танкист преди 12 години
в крайна сметка като се замисля не ми пука въобще за бензинджиите, шото по голям ,ч аст от тях съсъ сигурност са гласували за тиквата, то всички бизнесмени бяха за гроб навремето, ама кефа да напсуваш една кола *** форумни герберасти с първия работен ден не е за изпускане, айде сполай ви гербери порбани за новата година още повече ***, минети *** синджири и прочие, и все пак се надявам да ви дойде акъла у чутурите и да проумеете истината за управлението на гроб, безнадежно падение на бг
227
2
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
КВО СТЕ МИ ЗА ЦИТИРАЛИ АКЦИЗИ И ПРОЧИЕ ...КАТ НЯМА КЕЛИПИР КАКВО ТЪРСИТЕ В ТОЯ БРАНШ А?:))) АИДЕ МАРШ ДА ЛЪЖЕТЕ ЖЕНИТЕ СИ! ДЪРЖАВАТА СИ ИСКА СВОЕТО И ЩЕ ПЛАЩАТЕ КАТО ПОПОВЕ! ЕДИН ПЪТ НИ КРАДЕТЕ С НИСКИ ЗАПЛАТИ И ВТОРИ ПЪТ КАТО НЕ ПЛАЩАТЕ ДЪЛЖИМОТО ! ЗА КАКВИ СЕ ИМАТЕ ЗА УМНИ ИЛИ?
226
1
 
2
 
! Отговори
до 225 преди 12 години
*** все ги крадат! Добре бе що в другите страни не е по евтино? Нали ако ЛукОил крадът, ще дойдат РомПетрол (примерно) на 10 ст. по евтино и всички ще са пред тях. Защо Гърци идваха да пълнят резервоари и туби у нас?
225
2
 
3
 
! Отговори
Chikatilo преди 12 години
230....а ти на Боко като *** щангата по добре ли ти е ?
224
0
 
0
 
! Отговори
do 210 преди 12 години
Otgovorih ti zashto naftata e po-skapa ot benzina,ne sam spec v obrabotkata na petrolni produkti,tova ni zablujdavat ot mnogo vreme.
223
1
 
1
 
! Отговори
.....? преди 12 години
НАФТАТА и ГАЗТА СА ОСТАТЪЧНИ ПРОДУКТИ ,.....ЦЕНАТА ИМ ТРЯБВА ДА БЪДЕ ПОД ПОЛОВИНАТА НА ----БЕНЗИНА !Справка:бая ви Тодор Живков ----при него БЕШЕ така ....!
222
2
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Здддрррааавейте червени форумни ***!!!!Здраве желаем другарю педералисимус Станишко!Мнооого добре лапате шланга на Бат Бойко!Ще се стараем другарю педералисимус! Уррррааааааа!
221
2
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
"Двуметров снежен Бойко Борисов издигнаха в с. Места "Село Места......................ето това са избирателите на ГРОБ - неграмотни ***.
220
0
 
4
 
! Отговори
до 223 преди 12 години
Той акциза е платен още щом горивото напусне складовата база. За това се оцветятват - купувайки оцветителя плащаш акциза и е изключително лесно да те хванат за ушите че горивото ти е без платен акциз.
219
2
 
7
 
! Отговори
до 219 преди 12 години
По белият свят никой не пипа малките, имат пълна свобода и работят, защото предимно окритото от тях не може да плати само заплатите на проверяващите, а хората работят и се изхранват, себе си и своето семейство и не лежат на социални помощи.