Пакет "Мобилност" - доказателство за двоен стандарт в ЕС

Според Джамбазки това ще доведе до заграбване на бизнеса
Обновена: 9 юли 2020 16:20 | 9 юли 2020 16:20, Красимир Ангелов
47
Пакет "Мобилност" - доказателство за двоен стандарт в ЕС
Снимка: БГНЕС

Поредно доказателство за двоен стандарт в Европейския съюз – така евродепутатът от ВМРО Ангел Джамбазки определи гласувания в Европейския парламент пакет "Мобилност".

Още по темата
Според председателя на делегацията на ВМРО в ЕП приемането на пакета потъпква правото на свободно движение и свободна икономическа инициатива и самата идея за единния пазар в Съюза.

Още повече част от приетите текстове противоречат на т.нар. "Зелена сделка". 570 хиляди празни камиона ще пътуват допълнителни 780 милиона км, изгаряйки 188 милиона тона гориво на година, посочи Джамбазки.

Според него предвидените текстове задължават шофьорите да не спят в камионите си, а в специално предвидени за целта места за настаняване, каквито към момента не съществуват.

Българският представител смята, че приемането на пакет "Мобилност" ще доведе до заграбване на бизнеса от страна на турските превозвачи, тъй като към момента не става ясно как този пакет ще се прилага за тежкотоварни камиони и техните водачи, които не са регистрирани на територията на ЕС.


47
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
39
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Мисля, че вместо този пакет, беше много по-лесно да се намали законно разрешената командировка от 90 дни на 30, например.
Или пък минималният праг на длъжността можеше да бъде изравнен за цяла Европа, след като се изхожда от факта, че шофьорите работят на територията на цяла Европа.
Също така мисля, че можеше да се регламентира задължително ползване на платени паркинги.
38
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Това си е чиста форма на изтласкване на Източна Европа от транспортния пазар.
Не, че Западна Европа няма основание за това, - причини колкото искаш, но нека ако Европа е за всички, то това наистина да е така.
Много са ползите от това да сме в Обединена Европа и нека тя да е майка за всички, а не само за някои, а за други мащеха.
37
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Чуждестранни фирми, чиято цел е била да се регистрират в България заради по-ниските данъци, осигуровки, а не с цел работа на българския пазар губят интереса си, защото нашият пазар е малък.
36
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Големите фирми, предвид факта, че разполагат с повече ресурси, ще оцелеят, защото разполагат с по-големи обороти, както и с възможности за заместване, както на шофьори, така и на камиони и т.н.
Трудно мога да си представя, че фирма с 2 камиона ще отвори офис в чужбина.
Трудно мога да си представя, че прибирайки се от чужбина на всеки 3-4 седмици, шофьорът ще почива само 45 часа, напротив, той ще остане тук не по-малко от няколко дни и фактическата работа на камиона за 2 месеца ни била около 3/4
35
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
За съжаление на повечето хейтъри, пропагандатори и прочие, които виждат това, което им се иска да видят, в случая от гледна точка не на транспорт, а според политически и т.н. пристрастия, така приетите мерки не увеличават заплатите и осигуровките на шофьорите, вероятността да вдигнат цените, за да се избегне дъмпинг е почти нищожна, но за сметка на това те са почти сигурен убиец на малките фирми.
34
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Секънд хенд хора са източноевропейците.

Секънд хенд автомобили, дрехи, стоки.

Радват се на втората ръка, а даже купуват трета и четвърта ръка.
33
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
ами тоя като не иска двойни стандарти да вземат ганювците да му плащат заплатата а не само да ръкопляскат на мутрите които присвояват парите на обикновените данъкоплатци от другите държави!
32
2
 
2
 
! Отговори
Реалист преди 1 месец
Протекциониски закон насочен срещу конкуренцията от Изток. Злорадите тиквеници тука, като останате без добрата си шофьорска заплата ще заквичите друга мелодия..
31
3
 
2
 
! Отговори
Сашо преди 1 месец
И аз смятам че е прав ! (колкото и да не ми е симпатичен)
Едно е на теория закона, друго е как ще се изпълнява практически от нас държавите от Югоизточна Европа.
Отдавна сме втора ръка хора, а това решение го показа...
Даже не знам как изобщо имаме гластност в европарламента.
30
2
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Имам малка фирма(3камиона) рег. В Люксембург, плащам 47% данъци в същото време източно европейски фирми плащащи 10% данък работят на Европейския пазар без да внесат и 1 евро от печалбата си в европейските страни.
Решението е просто и без пакета мобилност , който наистина е дискриминационен - вдигане на данъците в транспортния сектор в Източноевропейските страни до 30% , като 15% да отиват в държавите в които оперират камионите. Така и вълкът сит и агнето цяло. Всичко се прави за пари
29
1
 
4
 
! Отговори
художника преди 1 месец
Абе що не питате шофьорите на камиони, а тука всички се упражнявате на техен гръб? Като "пазите" шофьорите, кой ще пази камионите с хиляди евро стока в тях. С тоя глупав "пакет" ще се увеличат кражбите, щото в прехваленият ЕС вече повече от половината са емигранти от Африка и Азия. Нашите *** са като девици пред тях. Джамбазки, колкото и да не ми е симпатичен, е ПРАВ !!!
28
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
то и в ориентацията му има двоен стандарт
27
2
 
7
 
! Отговори
someone преди 1 месец
разбрахме в ЕС ние сме само придатък за работна ръка и имигранти ,в никакъв случай не трябва да имаме силна индустрия или нещо ,което застрашава западните държави , само трябва да храним техните вериги на нашия пазар ,но на техния е забранено.
26
3
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
и при кръвната му проба имаше двоен стандарт,

тоя няма никакъв срам, 15 000 евро месечно и ни назидава тук, я марш !
25
2
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Пакет "Мобилност" - доказателство за анти-мафиотски стандарт в ЕС
24
0
 
5
 
! Отговори
Интересно преди 1 месец
За малко беше Джамбазки да каже, че това е "дискриминация" и "липса на толерантност". Но има нюански - едно е да пропагандираш за това на избори, друго е да те дискриминират теб...
23
1
 
4
 
! Отговори
джамбазки преди 1 месец
Алооо, джамбаски...ако толкова си загрижен за зеления пакет, защо въобще държиш да се изпращат камиони към ЕС от Българиа. Така те никога не би трябвало да се връщат обратно и позитивите за прирорада ще са още по-големи. Българските камиони, да се седят в България.
22
4
 
11
 
! Отговори
браво преди 1 месец
Пакет Мобилност нанася силен удар на българските робовладелци и дава справедливи и човешки условия на досегашните роби-шофьори. А дано и за други професии все приемат подобни ругулации и най-вече ЕДИННА МИНИМАЛНА ЗАПЛАТА за целия Европейски Съюз.
21
2
 
10
 
! Отговори
Ром'с преди 1 месец
Двоен стандарт-че се иска и източните и балтийските шофьори и те да живеят Като западните си колеги,това е двойният стандарт .Познат който е изязъл от януари и досега не е се завръщал в Бг ,а спи повечето време в тира -това е двоен стандарт.
20
0
 
4
 
! Отговори
чарли преди 1 месец
И срещу теб имаше двоен стандарт но тогава си мълчеше.