Повече от 500 жалби срещу WizzAir у нас, над 200 са "потънали"

От компанията твърдят, че има грешка в системата
Обновена: 10 авг 2023 13:45 | 10 авг 2023 13:45, Нели Христова
12
Повече от 500 жалби срещу WizzAir у нас, над 200 са "потънали"
Снимка: БГНЕС

До петък авиокомпанията WizzAir трябва да представи на Главната дирекция "Гражданска въздухоплавателна администрация" план за действие срещу закъсненията и отмяната на полети. Това стана ясно след среща между главния директор на дирекцията Анелия Маринова и представители на авиокомпанията.

Само през юли на международните летища в България са регистрирани 38 отменени полета, а други 69 са изпълнени с повече от 2 часа закъснение.

В Дирекцията са получени повече от 500 жалби от пътници, а над 200 от тях не са били обработени от авиокомпанията.

Според представителите на WizzAir заради грешка в информационната система жалбите не са получени.

От компанията са поели ангажимент до 3 седмици да ги разгледат, съобщиха от Министерството на транспорта.

Междувременно рyмънcĸoтo пpaвитeлcтвo e ceзиpaлo Eвpoпeйcĸaтa aгeнция зa aвиaциoннa бeзoпacнocт (ЕАЅА) зapaди oгpoмeн бpoй oтмeнeни пoлeти нa WіzzАіr. Сeĸpeтapят нa Mиниcтepcтвoтo нa тpaнcпopтa и инфpacтpyĸтypaтa Бoдaн Mиндpecĸy заяви, чe caмo в paмĸитe нa дeн 9 пoлeтa нa WіzzАіr нa тepитopиятa нa cтpaнaтa ca били oтмeнeни пo тexничecĸи пpичини.

Mиндpecĸy и cлyжитeли нa pyмънcĸaтa aгeнция зa зaщитa нa пoтpeбитeлитe пъpвo ca ce cpeщнaли c пpeдcтaвитeли нa aвиoĸoмпaниятa, ĸaтo ca пoиcĸaли ĸoнĸpeтни мepĸи зa нaмaлявaнe нa oтмeнeнитe пoлeти.

B cвoя oфициaлнa пoзиция oт WіzzАіr oтpeĸoxa, чe 9 тexни пoлeтa ca били oтмeнeни в paмĸитe нa дeн. Ocвeн тoвa зaявиxa, чe paбoтят c pyмънcĸитe влacти зa пoдoбpявaнe нa oбcлyжвaнeтo.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


12
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
10
1
 
0
 
! Отговори
Иван Петков преди 8 месеца
Най некадърната авиокомпания.И всеки път когато се издъни си прави оглушки че не било по нейна вина.Вече няколко пъти аз и мои познати чакахме повече от три часа закъснение и когато поискаме обещетение Уиз задължително отказват.А когато се обърна до фирма която е специализирана във тези проблеми и хоп....тогава Уиз плащат обещетение.Защо??Тарикати.
9
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
Ако мислите, че Луфтханза и т.н. не отменят полети...Всеки самолет непрекъснато прави тегели от някъде за някъде. И ако се развали поради някаква причина - невинаги има друг, който да го покрие. Да не мислите, че броят им е неограничен. И точно Луфтханза нерядко се дъни с отменени полети. Да не говорим за седалките, наблъскани до безобразие. Уиз винаги ползват нови самолети, още миришат вътре на книжарница, като поостареят ги продават. Луфтханза има много стари с напудрен интериор...
8
1
 
3
 
! Отговори
mda преди 8 месеца
Проблемът е не че ще потънеш сто двеста лева с кирливите им билети, ами няколко бона с хотели които си запазил, коли под наем и тн. така че като буквате с уиза, фри канселейшън да има всичко.
7
3
 
11
 
! Отговори
Пилота преди 8 месеца
Всеки се натиска за евтини самолетни билети ,но не му минава през акъла ,че това си има и недостатъци. Сега се бият кой първи да попълни жалба. Влезте им в положение ,мислете с тези глави.Получавате това за което плащате.
6
1
 
11
 
! Отговори
Алекс преди 8 месеца
През активния летен сезон закъснения и отмяна на полети се случват в много авиокомпании,не само при WIZZ AIR.Тук се вихри някаква целенасочена кампания срещу авиокомпанията,но винаги когато летя с WIZZ самолетът е пълен или почти пълен.
5
3
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
Добре, ама когато някоя от големите им проблем с нещо, защо не пишете?! Защото собственика на редакцията няма акции самов Wizz ли?
4
9
 
5
 
! Отговори
Ученика преди 8 месеца
Мизери-еър...
3
1
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
Какво ви е виновен уиз-еър след като държавата по времето на гълъбите слагаше всевъзможни ограничения?? Аз пък съм доволен от тях. Летял съм евтино и сигурно.
2
1
 
23
 
! Отговори
Дони преди 8 месеца
Не мога да се оплача грам от визер. С тях, пък, най-яко съм летял - големи и просторни, нови и надеждни самолети със супер приятен персонал. Факт е, обаче, че някои линии са претоварени от летящи през 2 седмици команчи и това води неизменно до проблеми.
1
3
 
26
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
За 20 евро билета - толкова. Не разбирам цялото това мрънкане.