Денонощна работа по "Тракия" и "Хемус", зове Борисов

По какви мостове карат хората 30 г., за да дойдем ние да ги оправим...
Обновена: 15 апр 2015 21:08 | 15 апр 2015 20:37, Веселина Йорданова
116
Денонощна работа по "Тракия" и "Хемус", зове Борисов
Бойко Борисов. Снимка: БулФото, архив

Премиерът Бойко Борисов призова за ускоряване на ремонтните дейности по магистралите.

По думите му неудобството, което ще бъде създадено от промените в движението, ще бъде разбрано, ако се работи ефективно и ритмично, става ясно от стенограмата на правителственото заседание.

Днес кабинетът отпусна 100 млн. лева за ремонтите на „Тракия“ и „Хемус“, които ще текат цяло лято. Движението ще бъде затруднено, разясни по-рано днес регионалният министър Лиляна Павлова.

Още по темата

"100 милиона лева са си 100 милиона, но ако падне някой мост с колите по него, тогава ще е още по-лошо. Затова – затваряме и правим”, каза премиерът по време на обсъждането на темата.

Той обаче настоя за по-кратки срокове: „Сега сме 15 април, поне ако може до 1 юли да съкратим срока – от август на юли. Да направят денонощна работа. Юли-август, просто затова ги правим тези магистрали, хората да пътуват леко, не трябва да ги утежняваме. Денонощно да работят. Ровенето, всичко, което е… по-простите дейности, да ги наречем, да ги натиснат да ги направят“.

Павлова обаче отговаря, че „цените не са за нощна работа“. С тази сума няма да можем да ги направим денонощно, но ще се постараем за август месец, обещава тя.

Борисов все пак иска да се говори със строителните фирми, но се съгласява „няма как работеща магистрала да я асфалтираш за един ден и да не създадеш проблем“. „Разумните хора ще го разберат, но виждайки ритъма и начина на работа. Затова, моля ти се, Лили, проговори го с компаниите“, допълва той.

Министърът подробно обяснява, че "нещата са сериозни“ и ремонтите няма как да приключат за месец.

"Аз съм ходил да ги гледам. Затова поканете медиите, да видят по какви мостове карат хората 30 години, за да дойдем ние да ги оправим и когато пускат сутринта репортажи, че има дупка, да отидат 20 премиера назад да ги питат защо е тази дупка, не мен. Защото ние ще ги направим сега. Нали ме разбра – каните да видят по какво карат българите, какво са ги оставили да карат българите, защото те и преди десет години са били за ремонт, и преди 15 са били за ремонт“, заръчва Борисов.

Регионалният министър и финансовият Владислав Горанов влизат в спор дали с част от парите да се ремонтира Аспаруховият мост или друг обект в Северна България.

Ако позволите, по Аспаруховия мост върви цялото движение от пристанището и всички ТИР-ове със зърно минават и именно на този участък се включват и затова е толкова компрометиран, настоява Павлова.

Спирайте ги да не вървят при 35 градуса тези ТИР-ове, не отстъпва Горанов, но регионалният министър продългжава : Аз не отговарям за спирането им.

„Аз съм ги спрял“, отговаря транспортният министър Ивайло Московски, който се оказва „отговорен“ за спирането на камионите.

"Когато няма пари, е толкова трудно да ги разпределиш. Между другото, във Варна в момента кипят толкова ремонти, че не знам дали ще имат капацитет да се справят и с това“, коментира пък премиерът Бойко Борисов.

Премиерът слага край на спора: „На вносител приемаме, до тази точка. Ако министър Горанов ни предложи по-жизненоважни, структуроопределящи и належащи обекти в Северна България, ще ги преразгледаме“.

Само си представете картата на Северна България, почнете от Монтана, движете се през Враца, Плевен, Търново, Търговище, Шумен и нататък – все ще измислите нещо, връща топката финансовият министър.

Премиерът обаче оставя за следващия МС да се мисли дали останалите 10 млн. лева ще отидат за Аспаруховия мост „или ще предложите по-добър вариант“. Двамата министри обаче не приключват словесната схватка.

"Пътищата в България са недофинансирани и аз мога да ви предложа много пътища“, настоява Павлова.

Горанов пък й отвръща, че „недофинансиране“ е термин от медицината. Пътищата в България не може да се финансират със 67 лева на година. Така че, ако обичате, първо измислете някаква система за финансиране и тогава ще си говорим за пътища, допълва той.

Регионалният министър все пак се съгласява, че може да предложи "лоши пътища и в направлението София – Видин“. Така решението какво да се ремонтира с тези пари остава за следващата сряда.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


116
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
62
4
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Onazi po TV dobre kaza BB e reptil i po dobre da se ottegli i da pravi deca..tova mogel nai dobre...drugo e da se uprsvlava dargava
61
2
 
2
 
! Отговори
do Strangdata преди 9 години
Drebniat chovek sr radva na drebni necha..i tane v sobstvenoto si velichie.Vzemi si smeni nika ne go srami
60
14
 
7
 
! Отговори
до Странджата преди 9 години
много ме радва как кутевчетата и феновете на белокосата златка са превзели нета и по цял ден само чакат да излезе статия за Бойко и почват газ да .....Но още повече ме радва , че Бойко няма загубени избори и след няколко месеца пак София , Варна , Бургас , Пловдив , Стара Загора , Русе , Велико Търново ...... ..... ще имат кметове от ГЕРБ , а БСП ще спечелят на втори тур в Полски тръмбеш , а атакистчетата никога няма да имат кмет на град , защото си падат селянчета
59
4
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Я.яя! Другаря ,,Турски поток,,! А може би и ,другаря ,,АЕЦ-Аккую,,. Абе и двете са верни. Чалъми продаваме всякакви !Чааалъъмии!Насам народе... ***!! Същият лъжец. Нали и той иде, от БКП.
58
3
 
8
 
! Отговори
Бръчков преди 9 години
Абе Странжата , ми че ти си *** като .ЪЗ....
57
3
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Имало работа ,имало големи заплати, имало дръжки . Абе овен ,та нали големите пари са в турските фирми дето строят ,т. н. магистрали . А за неколцината българи рабатещи там има трохи . И то нередовно.Вече пропукани ,пропадащи ,с ронещ се асфалт,нуждаещи се от ремонт ,неминало и месеци . нещастна работа и много пара в сФирката .Ама това е естествено . Тиквата, като истински комунист и той ,, всичката пара в сФирката ,,Мръсен ,лъжлив комунист !
56
5
 
18
 
! Отговори
Шлосер преди 9 години
Вари го, печи го ... ТИКВА. (точка)
55
0
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
До СТРАНДЖАТАISKAME BALGARSKI FIRMI,NO NE OT OBRACITE NA PARTIITE.
54
3
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
До СТРАНДЖАТА Обяснявям специялно за теб- гласуват *** ,чието умствено развитие е на нивото на *** на Дарвин.Да гласуваш за комунисти ,не е нищо повече от *** . Да ревеш против комунистите и да гласуваш за партиината секретарка от Плевен ,за комуниста от ВУЗ-ският партиен комитет на БКП ,към ВМЕИ,,Ленин,,*** ,за червеногъзият Гербер от Банкя и най-младият син на БКП,другаря -Турски поток, това найстина е доказателство за умственото развитие на ,,умните,ентелегентните,, Хе!
53
14
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Магистралите са гръбнака на всяка икономика, бе червени кратуни!Видяхте ли вашият Орешарски как спря да строи пътища и още на деветият месец падна от власт?
52
6
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
На Тиквоний все повече Му личи дебилството! Брат на Цеката!
51
6
 
16
 
! Отговори
Бачо Киро преди 9 години
Бойко,спри да летиш с въртолета и премини с кола по "Марица" за да видиш многобройните Некачествени ремонти!
50
15
 
4
 
! Отговори
СТРАНДЖАТА преди 9 години
До ивко- Искаме работааааа и големи работни заплатиииии- За да имате работа и големи заплати - трябва да има комуникации и инфраструктура.- Искаме комуникациииии и инфраструктураааааа- За да има комуникации и инфраструктура - трябва да има пътища и магистрали.- Искаме пътищаааааа и магистралииииии....
49
2
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Stranga avno si nai umnia..na maika si i bacha si..no namach moral za da obigdach chovek na kogoto ne si vigdal ocite mu...i ne tezi hora ne glasuvat za Gerb tochno zachoto sa takiva..Gerb prosto si kupuva vlastta...a nie plachame
48
16
 
5
 
! Отговори
СТРАНДЖАТА преди 9 години
До ВасилевХем плачете за качество... - хем искате български фирми... - е, не може и двете...
47
1
 
5
 
! Отговори
do Strangata преди 9 години
I apropo propusnah...az ti napisah che Bog gleda ako tova za teb e kletva sori...varvachiai chovek znae che vseki otgovara za postapkata si
46
11
 
4
 
! Отговори
СТРАНДЖАТА преди 9 години
До Анонимен 52Ти не знаеш ли кой гласува за тях... - специално за теб обяснявам:- хората от големите градове- младите хора- хората с висше образование... - навярно си някой *** селянин, дрът *** - без образование...
45
2
 
12
 
! Отговори
Кукувица преди 9 години
Германия има 12.879 км аутобани при 80,925 мил. жители.Ако България има 8 мил. жители би трябвало да има 1287.9 км аутобан. Има ли толкова? Не.Аутобана Тракия се прави вече 50 години. Аз лично смятам, че няма да доживея да пътувам по него от край до край. Първо се прави и година след това се затваря за да се запушват дупки, защото някой е спестил пари и не си е свършил добре работата. Мутрата се бумка в гърдите и какво сега? Това и орангутаните го могат- бумкането де.
44
2
 
14
 
! Отговори
ивко преди 9 години
Стига вече с тези магистрали.Нуждаем се от работни места и стабилни доходи.Влизаме в в нова спирала от социална криза и нова вълна от гладно недоволство. При това всички политици лакомо лапат с златни лъжички вкусната гозба на гладен народ.УУУУУУУУУУУУУУУУУ.
43
1
 
11
 
! Отговори
може би преди 9 години
До ****Коловозите за в резултат на използването на некачествен битум за асвалта.По подобие на бензина,в нефтохима се добива по-рафиниран,с по висока точка на топене-следователно по добре поема колебанията в темперарурата,и не се топи като смола през лятото.А естествно фирмите минават тънко,като използват най-некачествения-с най ниска точка на топене.И затова като един камион в лятната жега набие спирачките, асвалта се гърчи под гумите като муцуна на Шар-пей