Новите министри сядат в креслата на старите! Кой кой е от тях?

Вижте кратките им биографии
Обновена: 20 сеп 2018 14:16 | 20 сеп 2018 12:23, Красимир Ангелов
73

Снимка: Димитър Кьосемарлиев, Dnes.bg
 

От днес кабинетът "Борисов" 3 официално има трима нови министри.

Това стана факт, след като депутатите гласуваха и приеха подадените оставки на вътрешния министър Валентин Радев, регионалния Николай Нанков и на транспортния Ивайло Московски. Те решиха да напуснат постовете си заради пътния ад край Своге, който отне живота на 17 души.

Още по темата

На тяхно място парламентът назначи главния секретар на МВР Младен Маринов за шеф на МВР, Петя Аврамова – за ръководител на МРРБ и Росен Желязков за лидер на транспортното министерство.

Кой кой е от новите министри?

Старши комисар Младен Найденов Маринов е роден на 21 ноември 1971 г. в Тетевен. През 1997 г. е защитил магистърска степен във ВИПОНД-МВР. През 2005 г. е завършил "Право" в УНСС.

Постъпил на работа в МВР през 1991 г. Назначен е на офицерска длъжност през 1997 г. в отдел "Охранителна полиция" – СДВР. През своята професионална кариера е преминал през следните длъжности: Полицай в направление "Полиция" – СДВР, Полицейски командир в отдел "Охранителна полиция" – СДВР, Н-к група в отдел "Охранителна полиция" – СДВР,  Зам.-началник отдел "Охранителна полиция" – СДВР, Началник отдел "Охранителна полиция" – СДВР, Зам.-директор на СДВР.


От 25.07.2014 г. е назначен на длъжността Директор на СДВР, а от 10 май 2017 година, с указ на президента Румен Радев, е назначен за главен секретар на МВР.

Петя Цветанова Аврамова е родена на 29 май 1963 във Враца. Инженер е по професия. Тя е народен представител от 42-то, 43-то и 44-то Народно събрание. Член на постоянните комисии по енергетика, вероизповедания и парламентарна етика и комисията по инвестиционно проектиране.

Преди това е била председател на Общински съвет Враца (2011-2013 г.), както и заместник-кмет по устройство на територията, общинска собственост, строителство и екология на Община Враца (2009-2011 г.)

Тя е областен кординатор на ГЕРБ за Врачанско.

Новият транспортен министър Росен Желязков е роден на 5 април 1968 г. Магистър е по право от Софийския университет "Свети Климент Охридски".

В периода 1994-1995 г. е последователно юрисконсулт, старши юрисконсулт, а по-късно секретар и кметски наместник в район "Средец" на Столичната община. От 1995 г. е адвокат по гражданско и търговско право, член на Софийска адвокатска колегия. Бил е заместник-кмет по направление "Законност и контрол" на район "Лозенец"(1998-1999 г.).

От 2003 г. до юли 2009 г. е секретар на Столична община.

В периода 2011-2013 г. е председател на Управителния съвет на Института по публична администрация и представител на Република България в Европейския институт по публична администрация (ЕИПА) в Маастрихт, Кралство Нидерландия.

От 2009 г. до 2013 г. е главен секретар на Министерския съвет, а в периода 2014-2016 г. е съветник на министър-председателя по въпросите на държавната администрация и електронното управление.

От 30 септември 2016 г. с решение на Министерския съвет е определен за председател на Държавна агенция "Електронно управление". С Решение на Министерски съвет от 20 декември 2017 г. е определен за председател на Комисия за регулиране на съобщенията, като решението влезе в сила на 15 януари 2018 г.

Името му нашумя и покрай аферата "Костинброд" през 2013 г., когато бяха открити напечатани по-голям брой бюлетини за изборите. Прокуратурата повдигна обвинение на Желязков, който тогава беше главен секретар в служебното правителство на Марин Райков, но в крайна сметка беше напълно оправдан.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


73
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
27
16
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До Анонименслед катастрофата в Своге поради некачествена пътна настилка (която далеч не е само на този път) хвалбите за многото магистрали звучат доста нелепоправ си - по времето на Орешарски е положена некачествена настилка. То какво ли пък има качествено у ***?
26
6
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До дедо ПешоТова ако беше жив Тато, щяхте да гледате София през крив макарон.що бе, притесняваш се да не ви се вдигне общософийското IQ над 40 ли?
25
10
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Къде е роден Росен Желязков - нещо по-срамно от Враца и Тетевен ли е та го криете ?
24
11
 
11
 
! Отговори
Успех! преди 5 години
Пожелавам успех и кураж на новите министри!!!
23
11
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
България се тресе от политически скандали. Недоволството в обществото видимо расте. Растат и цените на хляба, топлото, парното, а от Нова година по график ще порасне цената на водата.На фона на това напрежение фабриката за ПР на правителството се пуска на максимални обороти. Но понеже след катастрофата в Своге поради некачествена пътна настилка (която далеч не е само на този път) хвалбите за многото магистрали звучат доста нелепо, се прибягва до другата любима дъвка на управляващия Борисов снижаването на контрабандата
22
10
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Вече няма да има битова престъпност, влаковете ще се движат без закъснение и пр., и пр....?!?!
21
10
 
11
 
! Отговори
:) преди 5 години
До АнонименБСПее расите кога ще започнат да подават оставки?Чакай малко, сега са при народа;)
20
12
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До дедо Пешотоя третия е Смолян, Чепеларе, абе...някое село в Странджа Сакар. (по майчина линия)Майка му била ученичка в гимназията в Смолян и родила от даскала.
19
9
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
БСПее расите кога ще започнат да подават оставки?
18
8
 
9
 
! Отговори
РМ преди 5 години
До тъмна работа : Така както в специалност "Право" в СУ няма бакалавърска програма , така и във ВИПОНД-МВР се става магистър . Не е зле първо да се информирате и след това да коментирате. Нищо лично.
17
4
 
10
 
! Отговори
шоп преди 5 години
До дредявно е бил редови полицай..-----------------------На 20 ? Веднага след казармата? Значи е завършил гимназия или СПТУ, само те бяха 3 годишни. Приемат ли за редови полицаи хора без образование? Тогава още имаше и милиционерско училище.
16
5
 
8
 
! Отговори
дедо Пешо преди 5 години
Тетевен, Враца, а тоя третия го е срам да си каже и къде е роден. Това ако беше жив Тато, щяхте да гледате София през крив макарон.
15
1
 
9
 
! Отговори
Жоро Бекъма преди 5 години
заместник-кмет по направление законност и контрол и то през ... 1998-1999 година. Уникауно, невероятно драги зритуеуи.
14
4
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
"Старши комисар Младен Найденов Маринов е роден на 21 ноември 1971 г. в Тетевен. През 1997 г. е защитил магистърска степен във ВИПОНД-МВР."После е защитил и докторска степен във ВИС-2 при МИ (Мето Илиенски).
13
3
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Тиквата не може да допусне случаен човек на поста Министър на транспорта. Затова толкова дълго държеше цър ньото от Дагея.Този също е верен - доказа го в Костинброд като подмени действителните бюлетини с фалшиви.Предстоят важни неща в сферата на Транспорта - големи сделки.Концесията за Летище София и сделката за новите мотриси. Там комисионните само са от порядъка на половин милиард.Няма как алчната Тиква да изпусне такава тлъста хапка.
12
2
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Че са изпрани биографиите, изпрани са.Ама пък са се престарали с прането.То има, има ангели, ама на тия само крила не са им пораснали.Разни тъмни петна от биографиите им са изчезнали яко дим. И за какво? Те са известни.
11
3
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Тоя Желязков е младият любовник на дъртата чанта Румяна Бъчварова.Това е всеизвестен факт. Поне в София. За селата не знам.
10
3
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Безсилието на Владимир Владимиров си личи по откровените опити за нагласяване на поръчките. Заради което вече 2 години не могат да изберат кой да ремонтира мотрисите за 5 годишен период
9
3
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Висаджията е сменен от почтен кадър - бушонче костинбродско. Дялани камъни са.
8
3
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Този Желязков веднага трябва да уволни център нападателят и по съвместителство шеф на БДЖ. Такъв провал като него е рядко срещан. След години на "намаляване" на задълженията накрая държавата пак даде стотици милиони помощи на кретащото предприятие. А благодарение на "успешното" управление, заемите се изплащаха с икономии от сигурност и ремонтите бяха спрени напълно ... без фиктивните разбира се. Така сега БДЖ разполага с изключително амортизирана техника