Турция краде 15 000 работни места и милиарди от София

Изчисленията – от ВМРО и Карлос Контрера
18 сеп 2019 14:20,
332
Турция краде 15 000 работни места и милиарди от София
Снимка: ВМРО

Турция краде 15 000 работни места и милиарди евро от София. Тези изчисления, придружени с прогноза за развитието на северните софийски райони, повишаване на жизнения стандарт на десетки хиляди семейства и подобряване на инфраструктурата в столицата, направи председателят на политическа група „Патриоти за София“ в Столичния общински съвет и член на националното ръководство на ВМРО – Българско национално движение Карлос Контрера.

Още по темата

Когато автомобилът в Германия се закашля, икономиката хваща хрема

България все още има шанс вторият по-големина завод на Volkswagen за Европа да бъде построен тук - особено след скандалните разкрития, че Турция се готви да предостави нерегламентирана държавна помощ на германския концерн, смята още Контрера.

Контрера прави и още разкрития за готвената сделка, които са в остро противоречие с международното законодателство. А именно - според действащото митническо споразумение между турската държава и най-големия им търговски партньор – Европейският съюз - режимите за предоставяне на държавна помощ са хармонизирани с режимите за предоставяне на държавна помощ в страните-членки. В случай че Турция и Volkswagen заобиколят митническото споразумение, първите трябва да бъдат изключени от митническото споразумение, а вторите солено глобени. Слухове в турската преса стигат още по-далеч, твърдейки че правителството готви огромна обществена поръчка и турската администрация ще бъде оборудвана с автомобилите, произведени в Измир.

Построяването на завода в Турция, а не в България, би означавало лицемерие и беззаконие, категоричен е патриотът. Въпреки че тази битка изглежда далечна на обикновения човек и дори е вземана на подбив в България, тя засяга пряко живота на над 15 хиляди българи и косвено на много повече. Ако този завод бъде построен в северната част на столицата - в район „Кремиковци“, трайно установена промишлена зона, а не в Измир - промяната за региона в цифри би звучала така:

- 15 000 нови работни места в зона „Кремиковци“ със средна работна заплата над 3000 лева бруто;
- износ за над 10 милиарда лева годишно, вероятно близо 15 милиарда лева при натоварване на пълен капацитет от 700 000 автомобила;
- растеж на БВП с около 3% годишно.

Косвените предимства биха били:

- възможност за привличане на инвестиции в жилищни сгради в цялата дъга Кремиковци-Доброславци-Божурище;
- ускорено развитие на северните райони на София – единствената посока, в която градът може вече да расте - без общински и държавни инвестиции;
- драстично подобрение на транспортната инфраструктура около София.

Тези причини са повече от достатъчни, за да се борим заводът да бъде построен тук, заяви Контрера.

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


332
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
57
2
 
5
 
! Отговори
Морския преди 4 години
Ясно е вече какво губим, не е ясно съ-участието на управляващите
56
0
 
22
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Нито България е виновна,нито Турция.Втората се възползва от предимствата си ,защото не я контролират от ЕС и предлага невъзможни за страни от ЕС стимули.Бизнесът не е честна борба ,а битка ,където по-големия,гъвкавия,силния,умния,безкруполния изяжда по-слабия. Ако има виновни за това,че ФВ ще е в Турция,то това са свръх регулациите ,наложени недалновидно от ЕС.
55
11
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Даже руснаците не си дадоха Ладата да я правят БГтата защото ръчичките им са завряни някъде през времето когато не крадат нещо. Мн. поздрави от чичко Фолксваген!
54
4
 
12
 
! Отговори
marquise преди 4 години
Явно понижените есенни температури не са поречили от слънчасването на г-н Контрера.Неговите съждения и доводи са в корелационна зависимост от фамилното му име. Нищо случайно няма на този свят.
53
1
 
14
 
! Отговори
До 48 преди 4 години
"" Фолксваген решават къде да е завода.Те в София не щат да е, където все пак има някаква инфраструктура. ""Извън София и околията, където са съсредоточени всички инвестиции, пътната инфраструктура е меко казано ужасна!! И това не е по вина на населението, а на управляващите! Склонен съм да пътувам по 50-100км за работа стига да имам условия! В София като падне 2см сняг и всички реават, че не било почистено, а останалите се радваме, ако снегът е под 50см
52
7
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До къде стигнахме . Когато нашите дамски отбори по баскетбол и волейбол вземаха медали от световни първенства в турските у4илища нямаше 4асове по физкултура ,ако един у4ител в Турция има пове4е от 12 години стаж няма право да става свидетел в съда и т.н. и т.н.
51
4
 
13
 
! Отговори
Марсианец преди 4 години
Това е вярно ,но погледнато от наша страна! Ако си собственик на този мегаконцерн ще мислиш,как да влезнат повече пари в твоя джоб,а не дали би било добре за България или Турция?! Когато икономическата обосновка докаже,че пазара е по-голям и по-перспективен в Турция от нашия мисля,че нещата са ясни.Този господин ,как си представя да се транспортират стотици хиляди нови автомобили произведени в София до крайната дестинация.? Може би и пристанище трябва да правим в София?! Пълен смях!
50
3
 
11
 
! Отговори
Александър Ваклин преди 4 години
Единствената посока в който София може да расте е към парковете и междублоковите пространства.
49
1
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Според някои хора тук ,за да става нещо хубаво в България ,трябва правителството да е "рушофилско" ,ако не е такова , таковайти си майната .
48
5
 
10
 
! Отговори
честно преди 4 години
Яд ме е на турците за 500 години турско робство,ама в случая Турция НЕ е виновна,че Фолксваген предпочита там да си направи завода.Инфраструктурата може донякъде да е фактор, НО не забравяйте,че най-важното са и специалистите. НЕ знам да има толкова много специалисти останали в България( 15 000). А да не мислите,че докато се прави предполагемия завод няма да се крадат пари,ако беше в България като еврофондовете дето изчезнаха.
47
1
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До селянинаФолксваген решават къде да е завода.Те в София не щат да е, където все пак има някаква инфраструктура, ти искаш във Видин, където още дрискат във външни ***.още ли не си разбрал, че решенията ги взима тоя който има парите, а не партийния секретар.
46
2
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Не знам кой е казал на нашичките , че всички са им длъжни.Не драги мои - вие сте длъжни на всички.
45
2
 
11
 
! Отговори
До 42 преди 4 години
Къде да се предложи на Фолксваген да си напарви завода в България, зависи от много неща, но в крайна сметка решава VW и ако искат може да си направят завода в село Долно нанагорнище или в съседното му село Горно нанадолнище. Трябва работна ръка, трябва инфраструктура и други неща. Кое населено място от предложените от теб западна и северна България е изявило желание завода да бъде построен при тях?
44
2
 
18
 
! Отговори
Все някой ни е винов преди 4 години
От тази статия разбирам, че всички "патриоти" все някой им е виновен и все някой ни краде. Абе алоууу я се събудете, промиват Ви мозъците и тия новини, някакъв си председател дето казал нещо, ами я покажете мнението на някой доктор или някой успял Българин в чужбина, тука Ви заравят мозъците в земята, понеже така им е удобно и така се контролира народа. Ами много ясно, че ще изберът Турция, защо не.... огромен пазар, железни закони за международните компании, гарантиран вътрешен пазар....
43
2
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
При тази вихреща се корупция при ГЕРБ, никой не иска да инвестира в България и особено в София, при кмет пак от ГЕРБ.
42
2
 
9
 
! Отговори
Електорат преди 4 години
Затова ли на последните избори от Турция дойдоха колкото гласове за ДПС толкова и за ВМРО?,..
41
5
 
18
 
! Отговори
До господина преди 4 години
Защо около София? Всички големи компании и половината инвестиции са в София. Ние от другите населени места по-долу ли сме? Вместо около Кремиковци, защо не изградите завода централна или северна България? Или както казват, София не е България! Там се правят, пътища, магистрали и т.н. После се чудите защо има толкова хора и толкова мръсотия! Всеки се бори за хляба! В Мелник, Видин, Плевен човек ако работи, ще взема 500лв, а в София 800 и повече! За IT е същото - Варна 2000 София 5000
40
1
 
3
 
! Отговори
Баба Вуна преди 4 години
ферари джипка е като вила с надуваем басейн
39
1
 
12
 
! Отговори
Нейчо Борисов преди 4 години
За подобни пропуски се пише двойка на правителството по маркетинг и слаб две по цялата му политика.
38
1
 
13
 
! Отговори
Горан преди 4 години
Да се съди за евентуално пропуснати ползи е доста несъстоятелно, и цинично! И, най-вече пак се слага каруцата пред коня! До гуша ми е дошло, от изчисления написани на базата на плоската математика, сметнати от индивиди с чело два пръста!