Последният труд на Хокинг: Вселената ще тъне в тъмнина

Ученият с поредното си предсказание за края на света
Обновена: 19 мар 2018 13:07 | 19 мар 2018 12:45, Елка Василева
Последният труд на Хокинг: Вселената ще тъне в тъмнина
Стивън Хокинг. Снимка: архив, Reuters

Физикът Стивън Хокинг е приключил труд, в който прави последното си предсказание за края на света, на смъртното си легло, пише в. "Дейли мирър".

В текста той описва как Вселената ще потъне в тъмнина, тъй като всичките й звезди ще изчерпат енергийните си запаси.

Освен това трудът разкрива как човечеството може да получи експериментални доказателства за съществуването на паралелни вселени, като предоставя математическите изчисления, които ще бъдат необходими за космическо изследване в тази посока.

Видният британски учен проф. Стивън Хокинг почина мирно в съня си в дома си в Кембридж, Великобритания, миналата седмица. Той беше на 76-годишна възраст. Когато заболява от амиотрофична латерална склероза още на 21 години, лекарите му дават едва две години живот.

Английският физик-теоретик Стивън Хокинг така и не беше удостоен приживе с Нобелова награда, независимо от многобройните предложения тя да му бъде присъдена за научния му принос.

"Той често беше номиниран за Нобелова награда и трябваше да я получи. Сега никога няма да може", каза проф. Томас Хертог, който е съавтор на теорията, която Хокинг завършва дни преди кончината си.

"Фактът, че тези открития не са били потвърдени с наблюдения, е било и главното препятствие", отбеляза в интервю пред Шведското радио професорът от Стокхолмския университет Едуард Мьортсел, който се занимава с проблематиката, свързана с тъмната материя и разширението на Вселената.

Специалистът също така поясни, че Нобеловата награда се присъжда не за цялостен принос в науката, а за конкретни открития.

Щерю преди 3 седмици
Вселената ще тъне в тъмнина, - но на Шушана лампичката й ще свети...

До 51,
Ти нещо за квантова физика, Чувал ли си: Квантовите физици откриват, че физичните атоми са изградени от енергийни вихри, които непрекъснато се въртят и вибрират, всеки от тях излъчващ свой собствен енергиен „подпис“.

В същината си атомът е 99.999 999…% празно пространство. Ако увеличим ядрото на атома до размерите на футболна топка, най-близкият електрон ще се намира на разстояние от 300 км, а големината му ще бъде не повече от оризово зрънце.

Оправи си теориите за енергията и материята

Анонимен преди 4 седмици
Формулата на Айнщайн E=mc2 не е абсолютно точна.
В учебниците по физика не е изложена истинската физика.

Анонимен преди 4 седмици
Материята се състои от вещество и енергия.
Масата е концентрирана форма на енергията.

До 45,

Материята не е свързана с енергията, а самата тя е енергия. В зависимост от вълната на самата енергия и вида на структурата и се определя дали ще е светлина или бетона стена. В този смисъл всичко е енергия.

мда преди 4 седмици
Наблегни на българския

Hafen die Wahrheit преди 4 седмици
Защо не пишете, че Хокинг е погребан до Нютон и Дарвин?!

Досега няма нито едно експериментално доказателство за теориите на Хокинг!

пепи преди 1 месец
Тое е открил топлата вода.Всеку уважаващ себе си физик го знае това нещо.

До Гадорян преди 1 месец
Защо мислиш,че няма създател? Всеки организъм има зададена програма.Кой е създал тази програма? Не може така от нищо,да се раждат различни животни,растения.Всяко нещо има определен код.Има и различни енергии.Материята е свързана с енергия.Има висш разум.Това са познания, които ние хората не ги знаем.Много неща не знаем за Вселената.

Те пясъка не могат да сметнат, Вселената ще разгадават :)

Стола преди 1 месец
Ибраха го да е най-кривия от кривите да може съжалението в човешките сърца да пребори критическото мислене срещу теориите за мулти-вселените и това всичко с цел да се почувствате още по-незначителни и потомък на амеби, влечуги и маймуни.

Наблегни малко и на правописа! Казвам го без злоба и ирония.

Този ЧОВЕК ме вдахнови да почна уча в очилище миналата година.
Сега сам във осми клас и много обичам Физикта.
ПОКЛОНН!!!

търсим ново плашило преди 1 месец
Ей , не се спряхте да плашите хората с какви ли не измишльотини !
Последното /за сега/ масонско плашило умря , но с "трудовете " му продажните и услужливи медии ще продължават да ни обработват до пълно зомбиране !
Спешно се търси ново плашило , докато "неиздадени досега трудове" на досегашното плашило не са станали съмнително много ...

Илиан преди 1 месец
Ясно - Гинка Върбакова накрая ще е изкупила на кредит Енергото на Вселената!

\m/ преди 1 месец
Е, след като има много паралелни вселени, как така вселената в единствено число сама ще тъне в тъмнина?!

MaйMyнaтa преди 1 месец
Явно накрая учения го е било много яд че е жив

Научен факт преди 1 месец
Господ като започне да чисти Авдиевите обори на човечеството - първо чисти юдеите, след това религиозните-манипулатори богаташи и накрая т.н. "учени-***" на масоните.

Както днес човека моделира околната среда на Земята, така си мисля че един ден след хиляди или милиони години, ще можем да моделираме и Вселената. Всичко е въпрос на наука! Човечеството съществува от около 200-300 хиляди години, първите цивилизации възникват преди 6000 години, в последните 2 века науката се развива с много бързи темпове, представите си какво ще знаем и можем след 1000 или 2000 години.