Идва ли краят? 2017-а г. с рекордни отровни газове

Източна Азия е главният замърсител на планетата
22 ное 2018 21:47, Павел Гълъбов
18
Идва ли краят? 2017-а г. с рекордни отровни газове
Снимка: Reuters

Количеството на парникови газове, които блокират топлината в атмосферата, са достигнали нов рекорд, съобщи в Женева Световната метеорологична организация /СМО/, цитирана от Ройтерс и ДПА.

Още по темата

В доклада на агенцията на ООН се казва, че не се наблюдава обрат в тенденцията на глобалното затопляне. Средните концентрации на въглероден двуокис са се повишили до 405,5 частици на милион през 2017 година. За сравнение те са били 403,3 на милион през 2016 година.

Друг индустриален парников газ също бележи увеличение, въпреки приетия международен мораториум върху него. Става дума за фреона, използван в хладилните системи, известен също като хлорофлуоровъглерод. Най-вероятното обяснение за този ръст се дължи на изпускането му в атмосферата от страни в Източа Азия.

"Без драстични съкращения на емисиите на въглероден двуокис и на другите парникови газове климатичните промени ще продължат да носят деструктивен характер с непоправими щети върху живота на Земята. Прозорецът за възможни противодействия на този процес почти е затворен", предупреди генералният секретар на Световната метеорологична организация Петери Талас.

/БТА/


18
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
14
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Много пръдят мигрантите докато се додрапат до Европа. После пък *** от социали. Изводът е:
"Убий мигрант, намали парниковите газове!"
13
2
 
3
 
! Отговори
До 13 Факт! преди 2 години
Защо не поназнайваш поне малко за това, за което пишеш?!
Основното замърсяване при автомобилите е с въглероден двуокис и затова данък МПС в Германия зависи от нивото на замърсяване с СО2. При коли на един и същи производител и една и съща мощност, бензиновите замърсяват с СО2 между 40% и 240% (3,4 пъти) повече от дизеловите коли.
ФПЧ - нормите за тях са едни и същи за колите с Евро 5 и 6. Преди това няма норми за бензиновите. В България колите са много малък замърсител.
Азотни оксиди - Германия
12
3
 
1
 
! Отговори
Факт! преди 2 години
Да бе дизелови викаш да отделят азотни оксиди и прахови частици га да умрем от рак.Смяна на ДВГ е начина ама нали ако ги пипнат Германия ще изчезне от картата!
11
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
С висока степен на вероятност руснаците са отровили Скрипал. С висока степен на вероятност повишеното съдържание на фреон в атмосферата идва от източна Азия, т. е. пак от тях. Не се ли увлякохме твърде много по теорията на вероятностите?
10
2
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Ами спрете бензиновите коли и използвайте дизелови коли - те по-малко замърсяват въздуха! Сега гледах едни нови опели - ами бензиновия отделя два пъти повече въглероден двуокис от дизеловия със същата мощност. При по-старите коли разликата е още по-голяма.
9
1
 
6
 
! Отговори
Факт преди 2 години
Само 10% от замърсяването с въглероден двуокис е заради автомобилите. Други са големите замърсители, но за тях не пишат и все с автомобилите се захващат, което очевидно няма да реши проблема.
8
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Абе не отдавна нали убеждаваха хората, че това е конспиративна теория със промяната на климата.
7
2
 
11
 
! Отговори
бай ганю преди 2 години
днешните проблеми на човечеството ще бъдат миниатюрни в сравнение стова което ни предстои след 10-15 год свързано с климата
световната индустриализация е началотона края на свтът който познаваме днес
суперконсуматорските нации захранвани от производителността на азия нанася дълготраен негативен ефект който е вече безвъзвратен
искамели нашите деца даходят със скафандри заради радияцията в бъдеще или храната да струва цялата заплата? не- но не искаме и да направим нищо за промяна начина си живот
6
6
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
От както Китайците слезнаха от велосипедите и хвърлиха ватенките природата тотално се промени. Най лошото е че не спазват никакви екологични норми. А капиталистите вместо да спрат да изнасят за там автомобили и производства които в европа са забранени продължават без капка съвест. И каква съвест в капиталист за него всичко се измерва в милиарди печалби. И докато едни печелят други ни успиват с ел. автомобили но не казват колко замърсяват природата с производството им с тези уж екологични коли.
5
2
 
15
 
! Отговори
месара преди 2 години
Еми Боеко много парди, опитва се да захрани газовия хъб, че руснаците и евреите го ритнаха в дзурлата
4
2
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Много маимуни на клона и клонът се чупи. Стар трик
3
0
 
5
 
! Отговори
Бай Иван преди 2 години
Викаш животът да умре. Без транспорт ще се затрием много бързо. По доброто решение е да се променят нещата максимално бързо, но се иска воля - политическа такава.
2
6
 
13
 
! Отговори
+++ преди 2 години
Автомобилите са източник на 10% от замърсяването с въглероден двуокис, а бензиновите коли замърсяват с близо 40-50% повече от дизеловите коли. Май това повишение е пряка последица от кампанията срещу по-чистите дизелови коли.
1
2
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Айдааа пак ше го умиргаме.