Разкриха ли астрономите най-голямата загадка?

Какво е тъмна материя, от какво е създадена и как работи?
6 дек 2018 15:45, Нели Христова
Разкриха ли астрономите най-голямата загадка?
Снимка: Pixabay

Тъмната материя – най-големият въпрос в астрофизиката може би е на път да получи своя отговор.

Тя не излъчва нито светлина, нито енергия. Въпреки това представлява 85% от състава на Вселената.

Но може да се окаже, че решаването на тази загадка е било много просто от самото начало – учените просто са забравили да добавят един знак минус към уравнението.

За съществуването на феномена "тъмна материя“, астрономите научават през 1950-та. Докато изследват другите галактики, те забелязват, че във Вселената има много повече материя, отколкото може да се види с просто око.

И до ден днешен, учените не знаят нито какво е нейното предназначение, нито от какво е създадена. Предположенията са много, но истината е само една.

В едно от новите си изследвания, доктор Фарнс от университета в Оксфорд предлага още един отговор на въпроса, който преследва хиляди негови колеги десетилетия наред. Според него, тъмната маса е всъщност, течност с отрицателна маса. Тоест, притежава качествата на нормалната маса, но обърнати – ако я бутнете, тя ще тръгне право към вас.

Това дава отговор и на още един въпрос – къде са отишли всички тези изчезнали неща в Космоса.

"На мнение сме, че тъмната материя и тъмната енергия са всъщност течности, които притежават "негативна гравитация". - обяснява доктор Фарнс. -  "Те отблъскват всички материали около себе си. И въпреки че тази материя е причудлива за нас, тя доказва, че Космосът е симетричен на позитивни и негативни качества".

Идеята за отрицателната енергия всъщност не е нова. Първоначално се е считало, че с разширяването на Вселената, тъмната материя става все по-тънка. Но после става ясно, че далеч не е така. Колкото и по-голям да става Космоса, масата на непознатото за нас вещество си остава същата.

Точно поради тази причина, доктор Франс твърди, че тъмната материя се създава непрекъснато: "Заключението е красиво. Тъмната енергия и тъмната материя се обединяват в една субстанция и образуват положителна маса, която плува в море от негативна маса".

ПРОМИТ МОЗЪК преди 5 години
До инженерако материята създаваше гравитация то тогава едно и също тяло би тежало много повече на Еверест и много по-малко над Мариянската падина !това не се наблюдава !!!Евреите ви лъжат като малки деца !

До ЕвреитеТука не си прав, много от големите учени са били евреи, те са открили доста неща, в науката..........мога да ти дам 100 примера , човек не избира какъв да се роди.И аз не харесвам ционизма като философия, но не всички евреи са ционисти!!

Евреите преди 5 години
"Евреите са умни хора"До Анонименевреите нито са умни нито са хора !евреина това е биологично оръжие без каквито и да е присъщи за човека морал, състрадание, хуманизъм, чест, достойнство - евреите са просто безчувствени и бездарни лихвари който никога нищо не са създали или открили !

До Реалната Физика 47Няма нито етер, нито ефир.............има вакуум.............експериментален факт!!!Ти да нямаш докторат по физика???

Реалната Физика преди 5 години
До Анонимен вече е "измислена" само че евреите правят всичко възможно да не стигне до промитите *** мозъци !когато вземеш под внимание Етера или Ефира, който евреите изтриха от всички книги нещата си идват по местата Гравитация и *** НЯМА ! Има само елекромагнитни взаимодействия между ефира и материята Вселенаат не е това което фалшивите снимки от Хабъл ти показват

1.Евреите са умни хора......................и физиката не е еврейска, ами е достижение на цялото човечество!2.Ти физик ли си?3.Няма как да отречеш цялата наука..............................може само някоя теорийка да измислиш................но и това не е за всяка глава работа!!

До Нишо Няма да 43Ти измисли по-добра физика................тогава ще ти повярвам!!!

Материята НЕ преди 5 години
създава гравитация и това е ОЧЕВИДНО"експеримента "на Кавендиш НЕ РАБОТИ и това е очевидно !!!Кометите например не създават "гравитация" за това нито Руснаците нито Американците нито Японците успяха да закачат спътник на нито една кометаГалактиките се имат еднаква ъглова скорост и в центъра и в периферията - това очевидно противоречи на закона за "всемирното притегляне", за това евреите измислиха "тъмната" материя ... дето ни се вижада ни се чува ни реагира - магия някаква ще да е сигур

Нишо Няма да преди 5 години
До АнонименРазбереш промит мозък докато вярваш на очевидните глупости и абсурди на офицялната еврейска "наука" !гравитация НЯМА и никога не е имало - закона за всемирното притегляне който приписват на есрейна и масон Нютон не е измислен от него -този абсурд - всемирната гравитация, евреите ни го пробутват по-късноцялата евреиска физика т.е. официалната физика е ЛЪЖА !

До Какво е тъмна материя1.Физиката не е еврейска наука.2.В съвременната физика има много митове и легенди................но това не значи да отричаме цялата физика.3."Тъмната материя" вероятно си има логично обяснение, което ще разберем след около 100 години!!

Какво е тъмна матери преди 5 години
"Тъмната материя" е поредната безсмислица на еврейската официална наука !"тъмната" материя е измислена за да подпре очевидно абсурдния закон за така нареченото "всемирно привличане", дето го приписват на евреина и масон Нютон

инженер преди 5 години
До Чичо Тони 35Коя е тая ***???

инженер преди 5 години
До Анонимен 36Радвам се, че има хора като теб, които четат и се интересуват.................но в България на повечето хора не мислят за теоретична физика..............хем сложна наука, хем не се забогатява от нея!!!!

Всичко е Матрица. Те хората ни го показаха на кино. Няма нищо истинско в този живот - програмирана матрица, която се саморазвива, самоусъвършенства и самоопознава. А ние сме едни програмки, които се амортизират с времето.

Реалист преди 5 години
Глу.пости, не знаят откъде идва всичко и постоянно си измислят разни теории, които после се оказват неверни. Големият въпрос е кой е включил компютъра да създаде цялата галимация и кога ще му омръзне да си играе и ще дръпне шалтера.

До инженерИнджинер, казах ти заслугата не е лично моя. Това обяснение не е измислено от моята скромна личност. Просто съм се запознал с повече информация по въпроса от някои тук...не става въпрос за теб бе хаха ти си друга боза...

Чичо Тони преди 5 години
До инженер. Не намесвайте уважаемите учени от Оксфорд. Все пак написаното е от Нелито.

инженер преди 5 години
До Анонимен 32Обяснението ти е много елементарно, съжалявам, не става дори за статия в българско популярно списание...............много си далече от голямата физика!!!

До инженерИнджинер, аз ти го обясних (естествено заслугата не е лично моя), ти не можа да го обясниш

инженер преди 5 години
До Анонимен 28Ти ако знаеш какво е тъмната материя, вече да си взел Нобелова награда................но това не става с празни приказки по форумите..................но опитай де, пиши на тия физици в Оксфорд, може да те вземат в екипа!!