Първи мерки: Знак до знака по бул. "Брюксел"... започват да отпадат

Граждани информират чрез HelpBook, че първите знаци вече са обърнати настрани
2 мар 2018 09:00,
35
Първи мерки: Знак до знака по бул. "Брюксел"... започват да отпадат
Снимка: HelpBook

Преди седмица ви разказахме за поредица от пътни знаци по софийския бул. "Брюксел", за които гражданин сигнализира в HelpBook, описвайки проблема така: "Когато се движиш в посока към летището, ограничението на скоростта в стария участък на бул. "Брюксел" е 80 км/час. И докато караш, спазвайки това ограничение, изведнъж в края на спускането от моста на стария участък, преди новата отбивка за Терминал 1, в изневиделица започват да "изскачат" знаци за ограничаване на скоростта от 80 на 60 до 40 км/час, като отстоянието в тази поредица е около 20-ина метра от знак до знак. Тоест, ако трябва да се спазват ограниченията, налагани от знаците, за около 40 метра автомобилите трябва да забавят скоростта си с 40 км/час, което по моя преценка ще е равносилно на рязко забавяне на скоростта и то по наклон в натоварен пътен участък".

Още по темата

Наблюдателни читатели на Dnes.bg ни информираха, че първите знаци от тази поредица, които са за ограничението до 80 км/ч, вече са обърнати настрани, както се вижда на снимките.

Първи мерки: Знак до знака по бул. "Брюксел"... започват да отпадат
Снимка: HelpBook

Понеже към момента в HelpBook.info нямаме официален отговор от КАТ, предполагаме, че това са временни мерки от тяхна страна, с които се дава възможност на шофьорите да разполагат с достатъчно време за безопасна реакция, вече виждайки отдалече знака за ограничаване на скоростта до 60 км/ч.

Оставаме в очакване на официален отговор, от който да научим какво е предприето като окончателно решение за организацията на трафика в този участък.

Ако видите нередност, проблем, с който се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook!

Платформата ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


35
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
30
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Ще отпадат знаци, щото трябва да се нормализира движението заради чуждите политици, които ще се движат там. Ако беше заради българите или по други пътища нямаше да си мръднат малкия пръст.
29
1
 
2
 
! Отговори
Руснака преди 6 години
Така, като съвестни граждани, ще свършим работата на тези, които са взели, взимат и ще взимат пари за да я вършат по същия начин. Хубаво, ще се сигнализира, ще се оправи, ако се зачете, но когато системата не работи, а ние добавяме собствения код, опитвайки се да я поправим, а това не става, накрая скрипта ще избуши, а именно ние, подавайки поредните сигнали.
28
1
 
3
 
! Отговори
наблюдател преди 6 години
Направете ограничението 40 км/ч и няма да се налага никакво намаление на скоростта.
27
3
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Някакво чудо е от знаци из София. Прекалява се. Освен че е преразход, ами и затормозява всеки шофьор. Производството на пътни знаци трябва да е супер далавера. В Кения има само светофари. знаци няма.
26
2
 
12
 
! Отговори
Щирлиц преди 6 години
Добре,че само там е така,ц,ц.....Некадър.ници.
25
1
 
12
 
! Отговори
187 преди 6 години
че са си оставили ръцете на това място, и в двете посоки, е повече от ясно. освен знаците идете вижте асфалт на 2 -3 месеца, вече са се отворили дупки където се свързват платната. от мостовете висят висулки, а между другото, ограничението от 40 км/ч е точно на място, защото следва един "шикан" (все едно сме във формула едно, 'баси), точно под моста, където тече водичка, заледява се... НО ВАЖНОТО Е ЧЕ СМЕ СТАБИЛНИ!
24
3
 
5
 
! Отговори
До: малка подробност преди 6 години
дори да не са КАТ отговорните, те са длъжни да препратят сигнала до компетентната институция. като го препратят, спокойно могат да го направят заедно със становище как да се урегулира движението там. ако институциите си вършат работата, ще намерят кой да я свърши добре. другото ще е прехвърляне на топката.
23
1
 
8
 
! Отговори
малка подробност преди 6 години
...обаче е, че отговорната институция не е КАТ, а общината. Колкото и да си пишете на КАТ- последствия едва ли ще има, те не могат да решават това.
22
3
 
8
 
! Отговори
До 10 преди 6 години
Преди години наистина имаше в Правилника за прилагане на ЗДвП ограничение за поставянето на знаците за намаляване на скоростта, но мисля, че от доста време са го махнали. Аз поне не го намерих, последния път, когато го търсих. Изискването беше да не се намалява скоростта с повече от 20 км/час и какво да е минимално допустимото разстояние между два такива знака.
21
1
 
21
 
! Отговори
Реалист преди 6 години
Знаците ги поставя стопанинът на пътя, а не КАТ или поне така трябва да бъде по закон. Столична община е стопанинът на този път, но както навсякъде в България, КАТ съветва как да се поставят знаците, а стопанинът на пътя ги слага, защото така каза КАТ. КАТ не носи никаква отговорност за знаците, а отговорността е на Столична община. За съжаление в КАТ няам експерти по пътна безопасност, а в общината едва ли има някой, който да разбира от транспорт и организация на движението и паркирането.
20
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До Анонимен"А дали самите възмутени шофьори не са обърнали знаците?"Не е невъзможно. Там има охранителни камери и лесно може да се установи от полицията, ако не са обърнати от КАТ.
19
11
 
4
 
! Отговори
Морски преди 6 години
Кажи им шопи и повече не ги обиждай.
18
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
А дали самите възмутени шофьори не са обърнали знаците?
17
2
 
7
 
! Отговори
за КАТ си е преди 6 години
До Димитъробщината ги слага, ама кат после глоби налага :) баш си е за кат да си кажат те становището, че очевидно в общината им определят местата на знаците по знаците на звездите
16
2
 
5
 
! Отговори
Димитър преди 6 години
Вие си чакайте официален отговор от КАТ. Аз все пак си мисля, че знаците ги поставя общината, може да пробвате там да попитате.
15
2
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
И за знаците, и за билбордовете има правила за поставянето им. Неспазването на тия правила означава или немарливост или некомпетентност на съблюдаващите ги. Тук държавата е абдикирала от всичко и вече сме територия пълна с освирепели един другиго индивиди, които са готови да се избият помежду си за леко засичане и не се вълнуват, че децата им живеят заобиколени от простотия и ще станат и те същите после като родителите си. и така докато тук останат само тия.
14
3
 
3
 
! Отговори
Димитър преди 6 години
Не е така Асене, съвсем същото си е и в Гърция.
13
3
 
6
 
! Отговори
маке преди 6 години
а язе закусих с половинка огнена вода а знаците ми е все тая така и така не видим хи хи хи мойта кола е с автопилот марко знае наизус пъто от кръчмата до дома та един бул ке му се опре
12
3
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Това ограничение беше в действие докато строеха на моста щото движението се пренасочваше в лявата лента двупосочно. Как е възможно такава безотговорност? Ами ако се предизвикаше катастрофа кой ще носи отговорност? Или за най лесно ще кажат че сме се движели с несъобразена скорост? А новият мост така е построен че са си оставили ръцете. Вместо да е с права траектория той се извива като змия в полето! Коя инжинерна мисъл го измисли този крив мост като имаше възможност да е с права траектория?
11
1
 
15
 
! Отговори
HeinrichHimmler преди 6 години
Предлагам да се закрие КАТ и да се създаде ново дружество, с нови кадри, високи заплати и по-малко рекет над гражданите!