Нощният транспорт – работещ! Люлинчани са №1. Ще го бъде ли?

13 хил. столичани го използват всеки месец, най-натоварено до "Люлин"
19 ное 2018 10:45,
23
Нощният транспорт – работещ! Люлинчани са №1. Ще го бъде ли?
Снимка: BulFoto

Около 12-13 хиляди билета на месец се продават за нощния градски транспорт в София, съобщиха от столичния Център за градска мобилност.

Оттам обясниха, че няма разлика в посещаемостта през лятото и тази през есента, всеки месец новата услуга се ползва от приблизително еднакъв брой хора.

От пускането на нощния транспорт на 7 април до 26 септември са продадени около 73 хил. билета за пътуване от 2 лв., а до момента продажбите са над 90 хил.

Още по темата

Засега няма взето решение дали след месец и половина Столичната община ще продължи услугата.

Градската управа трябва да реши до края на годината дали експериментално пуснатият нов вид транспорт да стане постоянен.

Най-натоварени са автобусите по маршрута до кв. "Люлин", а след тях се нареждат тези до кв. "Студентски град".

Автобусите са най-пълни в дните от петък до неделя, когато обикновено се ползват 700 души.

Досега не е имало пътници, опитали да се возят без билет в нощния транспорт. Притесненията, че той ще бъде превзет от пияници не се оправдаха, увериха от ЦГМ.

Досега не е имало нито един случай на нападение на контрольори или шофьори в автобусите, включени в тази услуга. Те са снабдени с камери, а с цел безопасност кабината на шофьорите е отделена от мястото за пътниците. Във всяко превозно средство има кондуктор, който продава билетите.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


23
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
20
1
 
2
 
! Отговори
гтн преди 5 години
Абе на каква дрога сте, та раждате такива заглавия ежедневно ?!
19
6
 
2
 
! Отговори
Таксиджия преди 5 години
Писна ни! Вдигаме се на протест и гражданско неподчинение. Взимат ни хляба, а държавата нехае!
18
8
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Кой ползва градски транспорт ? Само ученици и пенсионери.Всички живеещи в ужасна мизерия българи са с коли. Мъжът ходи на работа с едната, жената с другата.
17
0
 
3
 
! Отговори
. преди 5 години
Да продължават!!!
16
2
 
26
 
! Отговори
Гашо преди 5 години
Браво на Общината. Да се спре кранчето на мазните бакшиши. Хубаво е и метрото да работи. Ша ги питам тогаз жълтите как ша са връщат на село.
15
13
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
То дневен транспорт няма като хората, те за нощен седнали да мислят.
14
0
 
23
 
! Отговори
Иван Иванов преди 5 години
Тая без да искат да имат и те едно свястно решение и сега се чудят , дали да го закрият. Разбира се , че трябва да остане.
13
1
 
32
 
! Отговори
Йес преди 5 години
Много ми е кеф да дам 2, а не 12 лева на мазна копърка. През нощта няма трафик и се прибираш сравнително бързо. Да остане за постоянно и да се открие линия до летището да не се притесняват и там хората.
12
8
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
"Досега не е имало пътници, опитали да се возят без билет в нощния транспорт."По простата причина, че след 8 часа магически контрольорите изчезват. Разбирам ги - никой не иска да му набутат билет отзад.
11
2
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Градският и държавен транспорт съществува, за да направи живота на живущите и посетителите в градовете по-лесен. Това, че не е "на печалба", не означава, че автоматично трябва, да се премахне. Пожарната ба печалба ли е? Дай да я закрием тогава...Разбира се, ва южното е и колко ни струва, но по това, което виждам, загубата няма да е огромна.
10
2
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Приемер от скандинавияПроверяват един на десет влака/автобуса. Ако нямаше, глобата е 250 лева. Това е;)
9
5
 
17
 
! Отговори
Валентин преди 5 години
"Е, защо да не остане постоянен, ако е обмислен и финансово обезпечен. Дори и 3 лева да е, не виждам проблем да се прибереш от цънтъра на София до Люлин за 3 лева посред нощ. Иначе теслата е 15-20 лева. А така всички доволни и пътници и Общината."Не е точно така - общината не е доволна ако не може да крадне. Най-вероятно ще обявят конкурс за нови нощни автобуси, паник бутони и прочее преди да се навият това чудо невиждано да просъществува и у нас
8
3
 
6
 
! Отговори
House M.D. преди 5 години
Спокойно, колега Варненец! В София има недостиг на контрольори, така че балансът в Силата ще бъде възстановен.
7
32
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Много е скъп и трябва да се махне. С коли е доста по-евтино.
6
2
 
27
 
! Отговори
Варненец преди 5 години
Когато има кондуктор във всеки автобус билетите се продават и няма гратисчии. Така беше във Варна. Обаче сега искат да махат кондукторите и да се използват автомати за билети, т.е. ще се разчита на съзнанието. Али-бали. Само ще добавят няколкостотон кондуктори към безработните, а приходите от билети ще падат.Но някой взе едни европари за тази система, нали?
5
4
 
36
 
! Отговори
Луд преди 5 години
Ама да пуснат и до летището
4
17
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
По-ниска цена ще увеличи пътниците.
3
3
 
48
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Нека остане, много е удобен.
2
4
 
39
 
! Отговори
и аз преди 5 години
Малеее , Скопие с 9 линии няма проблеми, а ние се чудим дали да задържим 4
1
0
 
73
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Е, защо да не остане постоянен, ако е обмислен и финансово обезпечен. Дори и 3 лева да е, не виждам проблем да се прибереш от цънтъра на София до Люлин за 3 лева посред нощ. Иначе теслата е 15-20 лева. А така всички доволни и пътници и Общината.