Без нощен транспорт в София и това лятото

Нощните линии бяха спрени в началото на пандемията
20 юни 2021 12:01, Ния Христова
12
Без нощен транспорт в София и това лятото
Снимка: БГНЕС
Движението на нощния транспорт в София няма да бъде възстановен и това лятото. Това е заложено в доклад, внесен в Столичния общинския съвет от съветниците Зафир Зарков и Карлос Контрера, пише в. Монитор.
 
Нощните линии бяха спрени в началото на пандемията през пролетта на 2020 г., а след това последваха няколко отсрочки за пускането им. Сега общинарите предлагат работата на нощните автобуси да бъде преустановена до 1 октомври.
 
Основната причина за решението е борбата с коронавируса и удължената извънредна епидемична обстановка в страната. 
 
"Предвид въведените ограничения, отразяващия се на обществения живот, като част от мерките за овладяване на разпространението на COVID-19 бяха предприети редица мерки по отношение на обществения транспорт, като част от тях са свързани с извънредни разходи - дезинфекция на превозните средства, закупуване на маски и дезинфектанти за работниците и служителите в транспортните дружества, а други са свързани с промяна в разписанията и експлоатационните планове на дружествата. Във връзка удължената епидемична обстановка, продължава прилагането на определени мерки, с които се цели намаляване въздействието на COVID-19 върху общественото здраве и здравната система", се посочва в мотивите.
 
От тях става ясно още, че се наблюдава леко увеличаване на пътникопотока, но все още не се отразява на продажба на превозни документи. Съветниците посочват, че с пускането на нощните линии ще се генерират големи разходи предвид епидемичната обстановката и слабото търсене на услугата.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


12
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
8
0
 
0
 
! Отговори
до 5 преди 2 години
Във Варна от доста време е така-само електронен достъп до билет. Купува се от автомат в автобуса със стотинки или левчета. От машината излиза нещо като билет с баркод и като го валидираш в следващия автобус, може да се сменяш линии докато изтече времето. Времето е различно от 1час/1лв и нагоре..до карта между 10 и 900лв за неограничено пътуване, навсякъде. Прави впечатление, че вече бабите и те се оправят с лекота. Жалко, че и тук спряха нощните линии.
7
0
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Вирусът работи след 22 часа. Това представление ги гледахме вече, чакат се новите идеи за действителността.
6
3
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Да живее ГЕРП!
5
3
 
3
 
! Отговори
Веселинъ 7112136860 преди 2 години
"...и това лятото" .Нов шедьовър на еврео-турко-mangaлската "мисъл"
4
6
 
7
 
! Отговори
Далеч от Ганьоленд преди 2 години
единствената столица в ЕС нез денонощен грасдски транспорт, а и не само абсолютна Африка е България и калната София. Мизерия амаи МИЗЕРИЯ. За сметка на това промития Ганьовски мозък има огромно самочувствие без грам покритие, за да си даде сметка в какво пакистанско гето живее. Разбира се това в начина за избиване на комплекси-чрез биене в гърдите!!
3
3
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Докато не се направи един билет да е валиден за дадено време примерно 90 минути - 2 лева, но да може да смениш колкото поискаш превозни средства + метро, няма да има подобрение. Такова нещо аз поне не знам да има никъде в развитите държави - едно превозно средство, един билет. Метрото също е общинско, но не е вързано със наземния градски транспорт. Е има дневна карта за всички линии, но защо трябва човек да дава 4 лева, ако примерно му трябват да смени 2-3 превозни средства в порядъка на час?
2
4
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
гадовете от бсп и итн спряха и транспорта
1
8
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
София е умрял грозен град, пълен с балъци дето са се заробили да плащат хиляди евро на квадрат следващите 20 години!