Подбалканският път към морето по-бърз от АМ "Тракия"

5 тапи на аутобана за пътуващите към Бургас през лятото
Обновена: 27 юни 2014 07:21 | 27 юни 2014 07:08,
66
Подбалканският път към морето по-бърз от АМ "Тракия"
Снимка: архив, БТА

Подбалканският път към морето София-Пирдоп-Карлово-Бургас това лято ще е по-бърз, отколкото магистрала "Тракия", пише "Монитор".

Причината са множеството ремонти, които се извършват и предстоят да започнат в горещите месеци по автомагистралата. Според експертите от Агенция "Пътна инфраструктура" шосето през Карлово дори при интензивен трафик ще ни отнеме по-малко време, за да стигнем до Бургас.

Продължават ремонтите на два виадукта на „Тракия” ­ при 61-ви и 67-и км, информират още от агенцията. Завърши обновяването на дясното платно в посока София ­ Бургас при 61-ви км, а през юли ще приключи и ремонтът на дясното платно на съоръжението при 67-и км. От АПИ посочват още, че предстои да бъдат осигурени средства за реконструкцията на лявото платно в посока Бургас ­ София. При започване на работите по него движението ще бъде пренасочено във вече обновеното платно на съоръжението.

Освен това в разгара на лятото се планира да започне и ремонтът на част от старите участъци по „Тракия”, които са в най-тежко състояние. Отсечките са три и са с обща дължина близо 46 км. Първата тапа ще се образува веднага след изхода на София, където ще се обновяват от 5-и до 10-и км. След това ремонти ще има на 27-и км след тунел „Траянови врата” преди Пазарджик. Обновяване се предвижда и при Пловдив от 119-и км до 133-ти км. Така общо в 5 участъка магистралата до морето ще бъдат в ремонт по време на сезона с най-интензивен трафик.

Около 7000 км от пътищата са в лошо състояние и се нуждаят от спешни ремонти, допълва още в друга статия "Монитор". Това е близо една трета от всички близо 20 хил. км пътища в страната.

Най-засегнати са второкласните и третокласните шосета. Предвижда се до края на годината да се рехабилитират около 1500 км. По тях се работи както с европари, така и със средства от националния бюджет и заеми.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


66
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
35
1
 
12
 
! Отговори
Мирослав преди 9 години
Е аз като съм от Пловдив, трябва да ходя до Карлово ли? Има много хора които тръгват и след Пловдив към морето! Айде напишете в статията, че това важи за София и градовете около града! Няма нужда хората от село Труд или от Пазарджик да хващат подбалканския! Само в България не може да се регулира правилно движението когато има ремонт на "магистралата"! То бива невежество, ама вижте в Европа как правят ремонти!!! Айде лек ден на всички тук!
34
6
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Дадоха луди пари да я разширят, сега ще дават луди пари да я ремонтират, накрая за капак да не я затворят постоянно, да я пазят за идните поколения! Ей тея работи само у нашенско може да се случват ..
33
0
 
19
 
! Отговори
шофьор преди 9 години
Всичко е много хубаво по подбалканския, но има много автомобили и завои и е изключително опасно - карат в насрещното в завоите и няма видимост - много рискован път. По-добре да оправят АМ Тракия по-бързо, за да може да се пътува бързо и безопасно!
32
7
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
"Аутобана" бухахаахааИмайте предвид, че до 2 години максимум отново ще трябва да ремонтират НОВАТА отсечка от магистралата (Ст. Загора - Бургас). Вече има кратери, неравности и колата се тресе като трактор...пълна пародия. "Магистрала" било...ХАХАХАА
31
5
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Стига сте ревали бе, все едно цял живот по АМ Тракия сте стигали до морето. Голям праз, ще вземете стария път.
30
5
 
10
 
! Отговори
До 35 преди 9 години
Ти не си в час, или по скоро си червен евтин ***...като дойде тройната ламя направиха тотална чистка, администрацията е пълна с неграмотни турци...явно единствения ти опит се състои в кибичене пред компютъра...
29
0
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Не им е писано на бедните българи да им е комфортно. Тъкмо след 100 години чакане им направиха една магистралка, но сега всяко лято ще я кърпят. За миг си помислихме, че ще ходим до морето за три часа... :)
28
9
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
До do 28Еми нали тежката бавна корумпирана администрация е на ГЕРБ бе заблудений!!!!Ти явно не си в час.
27
5
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Вие сте интересни хора. Защо ремонтирали лятото, а не пролетта или есента... Кога ще е най-видно "правенето" на ремонти? Лятото. Ето затова иде реч - просто реклама как действаме /правим нещо/ уж за хората. Нещо, което правят всички политически партии, а при Боко стана ритуал. Вече си имаме и официален ленторез...
26
2
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
До ЗапасенКак ще е по-дълъг бе?Защо заблуждаваш хората?Подбалканският път е по-кратък-факт!За завоите и ограничението 90 км съм съгласен.
25
7
 
11
 
! Отговори
Запасен преди 9 години
Подбалканският път не може да е по-бърз от "Тракия", ако ще и десет тапи да има. Първо, е по-дълъг, второ, все пак има участъци със завои, тесни места, а и ограничението е до 90 км/ч. Така че публикацията ми прилича повече с цел да се създаде мнение, та народа да тръгне не по магистралата. Пътувах скоро по него, пътят е добър, няма дупки. Ако човек не бърза и иска и да се поразходи, не просто да премине от А до Б, тогава си струва да мине по него.
24
1
 
4
 
! Отговори
Бръчков преди 9 години
Че не може без ремонти е ясно , но зима нямаше и трябваше и тогава да се работи , а не когато масово се пътува ... Хубавото е , че подбалканската е в перфектно състояние и няма никъде нито камери нито навалица от гладни пътни полицаи и ако се кара разумно , пътуването е доста по-приятно от жегите по Тракия .
23
4
 
7
 
! Отговори
do 23 преди 9 години
Всеки път има нужда от поддръжка! Много е важно хората като теб да осъзнаят, че изобщо всяко едно съоръжение има нужда от поддръжка! Нали за това плащаме винетки и данъци! Аз не бих обвинявал ГЕРБ, че построи някакъв нормален път, а бих обвинявал тежката и бавна бюрократична и корумпирана администрация, в чиито джобове отиват парите от данъците и винетките. Ама какво да си приказваме изобщо, България е все пак. Не знам колко поколения трябва да се извъртят, че да станем държава.
22
1
 
10
 
! Отговори
фсб преди 9 години
лятото ли се правят тези ремонти беее, *** простиии, еи тая държава никога няма да прокопса....
21
4
 
0
 
! Отговори
до 23 преди 9 години
Явно и ти си много заблуден (Абориген)
20
1
 
28
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Аз го обожавам подбалканския път. Откакто магистралата стига до морето, пътувам много често по него, понеже е празен. Ако стегнат и него малко, малко го разширят, ще имаме още една скоростна отсечка, която свързва Източна със Западна България.
19
7
 
13
 
! Отговори
dddd преди 9 години
на нас майните не ни пука, софянци да му мислят хаххаа
18
22
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Поддръжката на магистралите излиза много по-скъпа от строежа им. Затова трябваше или да не ги строят, или да са платени, но ГЕРБ побързаха да изхарчат валутния резерв на БНБ.
17
3
 
46
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Още има пътища от бай Тошо строени и се кара по тях без да са рехабилитирани.Ама тогава се работеше качествено.Сега един ситен тъничък материал слагат и след 6 месеца пропада и трябва ремонт.То и с храната е така.Едно време имаше два вида салам,ама салам!А днес пълно със видове салам,но всичкия ***!
16
13
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Еее, троловете все недоразбрали - *** ряза лентички за новите участъци, там където преди нямаше магистрала. Кво общо имат 61, 67 км, изходът на София и т.н.?