Опашката на "Дунав мост" 2 остава, властта се заема

Проблемът е в румънската страна, каза Румяна Бъчварова
5
Опашката на "Дунав мост" 2 остава, властта се заема
Снимка: архив "Булфото"

Километричната опашка от тирове на "Дунав мост" 2 не намалява. Правителството в оставка ще търси изход от ситуацията.

Чакащите камиони продължават да се редят в продължение на 10 километра при Видин - Калафат.  Близо 150 товарни камиона са спрени от движение в Монтана.

На граничния пункт при Видин - Калафат са отворени и работят четири ленти за товарните автомобили, информира БНР.

Причината за струпването е, че товарните автомобили от ферибота в Оряхово се пренасочват към Видин заради проблеми на румънските гранични пунктове в Румъния.

Правителството обмисля как да облекчи трафика по Дунав мост при Видин. Вчера чакащите бяха по протежение на 12 километра, наложи се забрана за товарни автомобили над 12 тона по пътя Ботевград - Видин заради затруднение в работата на граничния пункт.

Не се движи и фериботът по реката.

"Става въпрос за организация на работата от румънска страна. Доколкото и при тях имаше политическа промяна, ново правителство, разговорите трябва да вървят по линия на контакта между министрите на транспорта", каза министърът на вътрешните работи в оставка Румяна Бъчварова.

Нашето предложени е от румънска страна да се отвори едно ново, трето трасе, допълни тя.

Над три часа граничен пункт "Дунав мост" при Русе остана затворен, заради технически повреда на информационната система на румънската страна.

Проблемът е отстранен около 9 часа, но дългите опашки от камиони остават. От „Граничната полиция“ посочват като причини лошите метеорологични условия, както и фериботите, които не работят заради ледохода по Дунав.
 


5
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
5
1
 
5
 
! Отговори
опетков преди 1 година
Причината е в корумпираността на митничари и граничари на двата моста. А властите и в двете страни не си мърдат пръст, защото явно че част от паричните потоци се стичат при тях. Доколкото ми е известно проверката на превозни средства би трябвало да се прави само от излизащата страна. Поне на Дуран кулак беше така. Тези опашки трябва да бъдат и една от причините по-бързо да влезем в Шенген. Тогава и гранични и митничари трябва да изчезнат от мостовете.
4
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Преди строежа на моста,какви обещания за изчезване на опашки от чакащи ТИРове за ферибота,какви светли перспективи за района,как щяло да се изгради 4лентов път до София и т.н..Единствената промяна е увеличение от чакащи камиони и да преминат в Румъния.
3
0
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
В държавата спешно да влезат работещи та дори и пенсионери но не слабо платени.
2
0
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Само за справка, то и на "Дунав мост" 1 опашката не е особено намаляла.
1
2
 
22
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Съжалявам, но проблема е при нас, "другарке". Проблем е, че няма паркинги, където да изчакват камионите, проблем е, че няма пътища, които да водят до това съоръжение, проблем е че няма външна политика, която да изидква адекватност от съседите, проблем е, че щата не отговаря на натоварването. Всичко това не е проблем на румънците и ако го имаше, сега нямаше да трябва да се оправдавате, некадърници.