Животът в "Ечемишка" висял на тел, пазеща лампите да не паднат

Има хаос в поддръжката на тунелите, призна разследващ
Обновена: 7 фев 2017 07:00 | 7 фев 2017 07:00,
81
Животът в "Ечемишка" висял на тел, пазеща лампите да не паднат
Снимка: БТВ

Електротехници с голи ръце и клещи отстраняваха прогнилите лампи в тунел "Ечемишка" и режеха телта, с която са вързани преди години за металните греди, за да не паднат. Тръбата на съоръжението в посока София е затворена след инцидента, при който такава греда падна и уби 64-годишната Елена Горанова, пътуваща в автомобил.

"Сваляме лампите от тунела", заяви един от работниците пред "Труд". По обяд на мястото на трагедията нямаше експерти от АПИ въпреки уверенията, че ще извършат оценка. На мястото липсваха обозначителни знаци, табели или полицейски ленти.

Един полицейски патрул дойде минути след като беше започнал демонтажът на убийственото осветително съоръжение – около 15 ч. Все още не е ясно кога лявата тръба на "Ечемишка" ще бъде отворена за движение в посока столицата.

Още по темата

"До 2-3 дни може да приключим, никой не ни казва, тук сме да вършим работа", заяви друг работник от поддържащата "Автомагистрали" ЕАД.

Дотогава шофьорите ще минават през стария път през Витиня и ще се включват в магистралата при Правец. Забранено е движението на камиони по пътищата Бяла – Плевен – София и Велико Търново – Ловеч – София. Идващите от Габрово, Велико Търново и Русе могат да минат през Прохода на републиката. Обходният маршрут за камиони от Северозападна България е през Ребърково – Своге – София.

"Автомагистрали" ЕАД поддържа "Ечемишка" на базата на договор с Агенция "Пътна инфраструктура", твърди всекидневникът. Той е подписан на 29 май 2015 г., след като "Автомагистрали" ЕАД е спечелила обществена поръчка, обявена на 20 март същата година. Държавното дружество е бил единствен кандидат и получава заданието. В задълженията на "Автомагистрали" ЕАД влиза и поддържането на осветлението в посочените тунели.

Има хаос в поддръжката на тунелите, заяви разследващ. Според него има потенциални обвиняеми и в АПИ, и в поддържащата фирма " Автомагистрали". При първите разпити се изяснило, че по норматив обследване на всеки тунел трябва да се извършва 2 пъти годишно, а последното в " Ечемишка" е правено преди 2 години.

От съдебна медицина оповестиха резултатите от аутопсията на жертвата. Тя била със счупен череп и множество открити рани и кръвонасядания по тялото. Смъртта й е настъпила от две дълбоки порезни рани в главата, причинени от ръждясалата ламарина, паднала от осветителната конструкция.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


81
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
47
0
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Прасето ***, всички си траят
46
0
 
32
 
! Отговори
ben преди 7 години
В една нормална държава сега щеше да има протести докато виновниците не бъдат осъдени, но тук инциатива се свежда до лаладжиистване из форумите!
45
0
 
23
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Всички пътностроителни и ремонтни дейности по магистралите и първокласните пътища се извършват от фирми на Делян Пеевски.
44
0
 
27
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Това е характерно за новите управляващи "Бизнесмени". Всичко построено от социализма се взема почти без пари и се използва докато рухне - справка - тунели, пристанища и т.н. АПИ нали ремонтираха тунелите, къде са спали, че не са видяли, че е опасен тунела. Това е тяхна грешка и отговорника, да влиза в затвора, а не да ми говори някакъв там, ами те много били корозирали, и не им стигнало времето да ги оправят..
43
1
 
25
 
! Отговори
SS преди 7 години
Айде честито, от другата година винетки по 300лв., за да има и за крадене и за ремонта на пътища, щото без крадене няма да останат.
42
0
 
40
 
! Отговори
ВАЖНО!!! преди 7 години
Махат лампите и замитата следите ,че висят на тел..... КОЙ ПО ДЯВОЛИТЕ ПОЗВОЛИ ТОВА???? После как да се докаже ,че са висяли на тел след като ги махат сега?
41
0
 
16
 
! Отговори
ц ц ц преди 7 години
Айде сега на всички от АПИ и Автомагистрали да им висят безжизнените тела на тел....
40
1
 
31
 
! Отговори
нойо преди 7 години
Жалко за жената,относно тунелите и мостовете всички са неподдържани, нищо не е наред в България, нито пътища имаме, нито тунели, нито мостове, нито светофари работят, нито знаци се спазват,единственото , което имаме е крадливи политици и то най-крадливите в последните две управления, докараха нищета, мизерия и глад освен лоши и неподдържани пътища, а и всичко останало.
39
1
 
22
 
! Отговори
ognyanz преди 7 години
До "Дедо": По време на "СОЦиалисъма" много беше построено, поне трябва да го поддържаме. А тоя тунел не е ремонтиран откакто е построен. Социализъма ли ти е виновен за това?
38
0
 
3
 
! Отговори
Пипи преди 7 години
До Партиен член Тая беше верно много проста.
37
0
 
17
 
! Отговори
Гешо преди 7 години
Това е България - строи се но никой не прави подръжка на посроеното, все няма пари.
36
20
 
4
 
! Отговори
Дедо преди 7 години
СОЦиалисъма ни остави два непоправими чурука,които за съжаление трябва да се направят отново. Това са пътищата и панелните жилища.
35
0
 
43
 
! Отговори
гост преди 7 години
хайде сега всички, които са си сложили подписите, че всичко е наред при извършената проверка да отидат на съд!
34
2
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
А искахме да строи 20 км тунел при Кресна.Пълно безумие е това.
33
0
 
45
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
До Партиен членВсички проверки са били само на документ , подписи и прехвърляне на държавни пари от джоб на джоб. Комисиони, корупционни такси, подкупи. ова е системата при управлени на правителства, които празнуват и пируват с олигарсите и мафията, докато народа умира. Тези хора заслужават линч, разстрел и да ги бесят по птищата, но за жалост народа ни е страхлив, глупав, затова мизерува и си пати.
32
0
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Леко успокояващ е факта, че жената не е усетила нищо.Съболезнования!Затвор!
31
0
 
27
 
! Отговори
FUCK OF преди 7 години
ДО ЗО ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛПРАВ СИ....ВСИЧКИ НИ Е ШУБЕ...НИКОЙ НЕ ИСКА ДА СИ ЗАГУБИ РАБОТАТА..ИМАМЕ СЕМЕЙСТВА.....ЗНАЧИ...ЩЕ НИ МАЧКАТ И БЪЗИКАТ ДОКАТО СЕ СТОПИМ КАТО НАЦИЯ...ЩОТО НИ Е ШУБЕ.....Е ТОВА Е ИСТИНАТА
30
0
 
24
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
В началото на септември 2015 година, на същото място пак се беше откъртила греда, но за щастие без инциденти. Бях очевидец и на двата случая.
29
3
 
57
 
! Отговори
Партиен член преди 7 години
Вчера казаха че,при предишна проверка не е открио нищо нередно.Явно връзването с тел е най сигурния начин за укрепване.Цялата държава е вързана с тел която всеки момент ще се скъса.Чудя се обаче големия експерт Павлова къде е? Що не обясни нещо за тази ситуация?А как хубаво обясняваше че винетките не са задължителни и който иска да използва пътищата може да си ги купува.За Борисов се отнася същото.Как един журналист не ги потърси ?
28
0
 
43
 
! Отговори
Me преди 7 години
На 06.02.2017 пътувах до София. Стария път е в ужасно стстояни, средната скорост на движение е 10 - 15 км/м. Дано не съм прав но е твърде вероятно и там да стане някоя драма.И за какво ги плащаме тез винетки по 97 лв ?А тия в АПИ какви заплати вземат ?