Печалбата на Globul леко се понижава

С 14% са се увеличили абонатите с договор
Обновена: 10 ное 2011 15:51 | 10 ное 2011 15:51,
34
Печалбата на Globul леко се понижава
Снимка: Булфото

Вторият български мобилен оператор Globul отчита 2,2% ръст на приходите на годишна база, но същевременно 5,5 на сто спад в печалбата за третото тримесечие на 2011 г.

За периода юни - септември приходите на Globul и веригата Germanos са 108,6 млн. евро в сравнение със 106,3 млн. евро година по-рано, а печалбата преди  лихви, данъци и амортизации е в размер на 41,1 млн. евро спрямо 43,5 млн. евро през 2010 г.

От началото на 2011 г. приходите на Globul и Germanos са в размер на 306,4 евро, а за първите девет месеца на 2010 г. са били 316,3 млн. евро (спад с 3,1%). Спадът в печалбата от началото на годината е още по-значителен от този за тримесечието – намалението е със 7,3% до 116,9 млн. евро.

Операторът се похвали с 14% повече абонати на договор. Към края на септември абонатите на договор са 2,5 милиона от общо 4,2 милиона клиенти на компанията.

„Предизвикателствата пред икономиката на страната и пред сектора, които доминираха през последните няколко тримесечия, имаха своето отражение и през периода от юли до септември на тази година. Потреблението на телеком услуги продължи да се свива поради все по-ограниченото общо потребление и стагнацията в доходите на населението. Засилената конкуренция продължи да води до намаляване на цените на дребно на услугите, особено в корпоративния сегмент, като проникването на мобилните услуги в страната вече достигна около 150%“, пише в съобщението на оператора.

Globul регистрира ръст при абонатите на фиксирана телефония, които вече са 200 000 души. Както и при останалите оператори, мобилният интернет бележи сериозен ръст, като телекомът съобщава за тройно увеличение за периода юли-септември спрямо същия на миналата година.

Още технологични новини в Investor.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


34
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
31
0
 
0
 
! Отговори
аууу преди 12 години
лекооо ли? ... ами и по тежко ще стане за тези калпазани!
30
0
 
3
 
! Отговори
бивш абонат преди 12 години
и кво шъ праим ся, дайте да им съберем помощи на Грабул
29
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Глобул са едни от най-големите мошеници имат отдел за надписване на сметки , много често използват сайта си и онлайн поръчките за игри и функол мелодии за да надуват сметката на клиента. Аз самият имам в момента кредитно известие от тях и вече 2 месеца никой не го е изплатил въпреки че са признали манипулациите си .. В България може спокойно да те изнудват и ти неможеш да се защитиш!!!
28
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Меглена Мунева оправи "потребителите" на мобилни услуги и реши да става президент.
27
0
 
8
 
! Отговори
емигрант преди 12 години
Имах нещстието да съм им абонат и за да си прекратя договора три сим карти ми струваше 630 лева абонаменти,неустоики ала бала свещи и венци да си купят дано.В общи линии и трите БГ оператори са крадци
26
0
 
5
 
! Отговори
made in BG преди 12 години
Засилената конкуренция продължи да води до намаляване на цените на дребно на услугите,......koia konkurencia koi namaleni ceni,tez bolni li sa
25
0
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Ментел, Свиваком, Грабул!
24
1
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Договорите с нашите моб. оператори са като договор с Мефистофел - Направо ти купуват душата!При подписването на договора, за да не си вътре, трябва или да си юрист, или да имаш такъв за консултант!Къде спят от "Защита на потребителите", къде са "евро" законите за рекламата и т.н. и т.н?
23
7
 
7
 
! Отговори
:) преди 12 години
Защо винаги някой друг трябва да е виновен ? Забравяте да си пускате предизвестията и след като се преподпише договора започвате да ревете...
22
5
 
10
 
! Отговори
:) преди 12 години
В повечето случаи грешката е на потребителя, че не си знае правата и не чете на какво се подписва.Никой друг не ви е виновен.Аз как мога да си взема карта с1 година договор... на 11-ти месец да си пусна предизвестие и съвсем нормално на 12-ти месец да си я спра ?Четете бе хора !! четете на какво се подписвате и не очаквайте 1 месец преди да ви свърши договора от оператора да ви се обадят и да ви напомнят... няма как да се случи.Само при Виваком след изтичане на договора става месец за месец..
21
5
 
7
 
! Отговори
видях им сметката преди 12 години
Вижте рекламите им - най-вече с ония /Вергов и Колева/ "видях им сметката" и "този път аз им видях сметката". Отврат отвсякъде и типично по-български, даже нямам думи за коментар. Никога, ама никога няма да стана абонат на Глобул. И другите оператори не са стока, ама тези са уникални в тъпотията си да привличат клиенти.
20
0
 
10
 
! Отговори
до 13 преди 12 години
И защо стоиш 3 години при тях?!?! Търси си правата, имаш право да прекратиш договора си, прочети в Интернет, там има достатъчно информация!
19
5
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
грабул.
18
0
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Очитат по-ниска печалба , че те ако исакт могат и на загуба да се изкарат , а като се има че компанията майка ще фалира , сигурно и точно това ще направят на финала .
17
4
 
15
 
! Отговори
чоко преди 12 години
глобул мошеници и крадци,какви са тези измислени автоматични договори ,егати подигравката за нас бедните,ама то така е в нащта държава всичко е възможно
16
5
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Samo pri Viv nqma avtomati4no prepodpisvane na dogovora
15
1
 
4
 
! Отговори
:X преди 12 години
stranno no dnes prochetox tochno obratnata informaciq na tazi
14
10
 
27
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Глобул ме държат вече 3-та година след като ми изтече 1-годишния договор с тях. Не мога да се измъкна ако не платя 400 лв неустойка. Мамка им , мазни малаки !
13
1
 
27
 
! Отговори
до 12 преди 12 години
Не търси логика при мобилните оператори. Единствената им цел е да ти измъкнат пари за неустойка. Навярно всеки втори е имал проблем от такова естество. Така ще е, като няма кой да ги контролира.
12
1
 
16
 
! Отговори
5552 преди 12 години
Значи преди близо 2 години подписах договор, който изтича сега, на 05.01.2012.Искам да попитам защо, при положение, че съм се подписал на 5 лв. на месец, ми искат неустойка по 10,80 лв. за всеки оставащ месец до края.Обясняват ми, че 5-те лева са промоционални.Добре, а аз съм със 100 мин. към 3 номера. 6,90 лв. са за 2000 минути.Питам, кое е промоционалното на 5-те лева в такъв случай???