Фолксваген спря продажбите на дизелови коли в Австралия

Продължава скандалът с манипулиращия софтуер
3 окт 2015 11:18, Анисия Иванова
30
Фолксваген спря продажбите на дизелови коли в Австралия
Снимка: БТА

Германският автомобилен гигант Фолксваген (Volkswagen) от днес е спрял продажбата на някои коли с дизелов двигател в Австралия - нов епизод от световния скандал с манипулиращия софтуер, предадоха световните агенции.

Фолксваген груп Австралия (Volkswagen Group Australia) посочи в комюнике, че е имало среща на нейни представители с властите вчера.

Още по темата

"Те бяха информирани за стратегията на Фолксваген в Австралия", целяща да се отговори на безпокойствата, свързани с разкрития софтуер за манипулиране на показанията от тестовете за отделяните емисии от дизелови двигатели на Фолксваген, се допълва в комюникето на Фолксваген.

Групата Ауди Австралия (Audi Australia) също обяви, че временно е прекратила продажбите на коли, засегнати от този софтуер. (БТА)
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


30
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
18
0
 
0
 
! Отговори
do 16 преди 8 години
Хванал си много кофти серия. Това е автомобил от годините на кооперация с Генерал Моторс. Всички Мерцедеси от това поколение, не зависимо дали са Е-класа или C, CLC, C coupe имат страшни проблеми с двигателите. Внимавай за веригата. Моята се разпъна на 123 000 км, понеже е само единична (по-слаба от двойната) и няма механичен обтегач, ами само маслен. Т.е. всяко студено палене е придружено с тракане идващ от хлабава верига. И така веригата изяжда много бързо зъбците на валовете. Просто съвет.
17
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Аз карам ФВ дизел и няма да искам никакви пари или съдилища. Колата все още е в нормите по европейското законодателство и си гори 4,5-5 л / 100! Една кола от 2005 изхвърля много повече мизерии, така че за мен всичко е една голяма добре скалъпена истерия. ФВ го разклатиха много яко! Просто порасна много бързо и не беше се подготвила за икономическо-политически войни на световно ниво.
16
0
 
0
 
! Отговори
do 23 преди 8 години
Германия отдавна е в 21 век и движението със 150 км е БАВНО! Защото в Германия има 3-лентови магистрали и огромни разстояния и за разлика от крепостният българин, там всеки селянин пътува от вкъщи до работа между 50-150 км в едната посока. И за това е необходима скорост, която естествено е достижима само чрез инфраструктура. Вместо да се слагат безсмислени електронни ограничители, ЕС трябва да контролира парите, които са предназначени за пътища, че да не се крадат безобразно като в България!
15
0
 
4
 
! Отговори
Край преди 8 години
До всеки собственик на кола от групата фолксавген с дизелов двигател от измамната серия - ПРОДАЖБАТА на вашия автомобил е нищожна по законите на България - върнете колата и си искайте всичките пари Няма значение че сте я карали . Имате голям шанс да успеете в съда.
14
2
 
5
 
! Отговори
Край преди 8 години
ЛИЦЕМЕРИЕТО. В България по пътищата се избиват около 500 човека годишно. Убива най-вече високата скорост. На магистрала разрешената скорост е 140 км. в във всички страни от ЕС е горе долу так без Германия. ЕС не ограничава електронно колите на 150 км. в час само заради Германия. Целта е да се продават немските премиуми. За да се задоволява суетата на новобогатаашите които мигат на хората по магистралата даа минат ТЕ.
13
1
 
2
 
! Отговори
Край преди 8 години
Продажбите на тези коли са НЕЗАКОННИ - към момента на продажбата в ЕС и в България Фолксваген не е имал право да продава коли с такива екологични покаазатели. Договорите за продажба са нищожни, като противоречащи на закона. Германия създаде ЕС за да владее Европа и за диктува на нас и такива като нас правилата, които самите германци нарушават. Меркел чрез Борисов управлява в България. На този му се дават пари на друг не. От тези пари файда имат само Трейс, ГБС и GPгруп. Вие не.
12
2
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Японските дизели се продават по-слабо в Европа защото не са европейски. Европа си поддържа собствените марки и дизели, дори с ИЗМАМА. Защо не хванатаха в измама Фолксваген в Европа.Заради евро протекции. Точно такива каквито са за емисиите,които трябва да се въведат,още по-ниски, но германските марки се дърпат,защото двигателите им не са достатъчно ефективни. Това е поради липса на технологии.Когато японеца разработваше хибриди с ниски емисии германците се правех на велики с турбо дизели.
11
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
tesla model 3 ще е колата,
10
2
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Карах ауди - нелошо като качество силно казано,направо си е лошо като качество,ремонти и цената им. И няма как по целия свят техническите организации да казват едно исъщо - японските коли най-здрави, немските средняци,италианските на дъното. Запознай се с повече статистика.
9
2
 
8
 
! Отговори
Край преди 8 години
Излишно се препирате за коли - става въпрас за ПАРИ. Немците са лъгали за да продават. От Европейския пазар се отказа дизеловата хонда акорд, Шевролет напусна Европа. Японските дизели се продаваха слабо. Пежо-ситроен го закъса. Триумфа на немското автомобилостроене се е градил на ИЗМАМА. Помните ли как нашите продукти преди десетина години все не отговаряха на европейските изисквания -затвориха се кланници, мандри, завода за дизилови двигатели във Върна. ЕС е лъжа по лоша за нас от комунунизма.
8
2
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Двигателите на ВАГ групата са за ремонт на 250 000км., докато един Хюндай Елантра мотора му изкарва 1 млн. километра. Както и японските бегачки. Как сравняваш фолксваген,трошката с япоснак кола не разбрах.Те са различни вселени. Едните измамници,други дърпат авто индустрията напред. А за това колко са грозни германските сапунерки на фолксваген и безлични изобщо не коментирам.Какво Ауди- нали всичко му е техника от фолксваген и шкода!
7
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Само да попитам как Меркел беше наказана чрез самопризнанието на една частна компания Фолксваген,която си призна вината и германската прокуратура, не щатската разследва бившия изп.директор на Фолксваген,който също призна за измамата?По-скоро става дума за германски протекции и европейски протекции над собствената авто индустрия,защото софтуера за зимами при дизелите им е признат от Фолксваген.Пита се защо в Европа никой не е повдигнал въпроса за тази измама?
6
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Това всеки го говори за колите,които предпочита.Но опит и наблюдение над 3 или 5 коли не може да се сравни с годишни технически прегледи над милиони коли и хиляди от всеки модел. Иначе щом ти харесва фолксваген карай си фолксваген,за това е демокрация. Аз просто следя заявленията на технически организации.
5
5
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Меркел се опита да мисли независимо и беше леко наказана от щатските главорези,този номер е многократно прилаган и в Япония ама за Тойотите на ислямска държава тям няма проблем с двигателите всичко е наред
4
3
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Фолксваген никак не са здрави коли. А даже доста трошливи,погледни къде са в класацията на ТЮВ Германия.
3
4
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Истината е че най-добрите дизели се правят в Япония и от БМВ и Мерцедес. Фолксваген тотално се изложиха и никога не са имали много добри дизели освен много добра пропаганда.
2
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Ако беше атака срещу Фолксваген те нямаше да си признават вината,а ет го направиха и изп.директор подаде оставка с извинение към клиентите на Фолксваген.
1
7
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Най добре без фолцваген. По грозна и чуплива кола няма

Спонсорирани публикации