Facebook става на 12! ЧРД на потребителите

Ползваме социалната мрежа все по-често
4 фев 2016 11:16, Бойчо Попов
16

На 4 февруари най-голямата в света социална мрежа Facebook навършва 12-годишна възраст. Но в типичен по-малко самовлюбен стил основателят Марк Зукърбърг заявява, че "вместо този рожден ден да се фокусираме върху нас, трябва да сме сигурни, че светът се фокусира върху това, което е важно". А именно - потребителите.

Така че днес Facebook изпраща на всеки свой потребител т. нар. Friends Day видео послание с участието на снимки на тях и техните приятели. Подобно на "годината в клипове" всеки може да прегледа, да редактира клипа, ако иска да скрие нещо неудобно и след това да го сподели. Има и нови стикери.

Facebook е удвоил броя на потребителите си от 2011 г. от 750 милиона до над 1,590 млрд. потребители сега.

Това може да даде забележителен тласък на идеята на Facebook за превръщане на телефонните номера в архаизъм и свързване на всички хора по света с Messenger.

Facebook осветли малко и какво планира за предварителното парти за рождения си ден в централата си в Менло Парк през тази седмица. Компанията е поканила 18 потребители от Саудитска Арабия, Луизиана, Унгария и други места, за да споделят как Facebook е променила живота им.

Но има една статистика, която е може би по-важна от годините на Facebook, броя на потребителите или приходите, които са изключително високи. Тази статистика се нарича "лепкавост", или съотношението на дневните активни потребители спрямо месечно активните потребители, коментира TechCrunch.

Месечно активните потребители са доста неточно понятие. Независимо дали отваряш сайта за 5 секунди на месец, или прекарваш часове наред всеки ден във Facebook, това се брои като 1 месечно активен потребител. Това е изгодно за услуга, като е повсеместна и генерира най-много уведомления, като Facebook. Активните дневни потребители обаче дават много по-точна оценка на популярността на дадена услуга.

Ако се раздели единият показател на другия, ще се получи интересна картинка, а именно – лепкавостта. Ако тя се повишава, е показател, че услугата става по-интересна и ангажираща.

И така, след като днес Facebook навлиза в тийнейджърските си години, се очаква този показател да пада. Но не – той се увеличава от 62% през 2013 г. до 65% сега. И е важно, че в САЩ и Канада този параметър расте от 73,1% до 77,1%. Потребителите сега използват Facebook повече, отколкото преди. А това вече си е повод за празнуване.

Още подобни новини четете в Investor.bg
 


16
Напиши коментар Коментари
7
1
 
0
 
! Отговори
Цонко преди 2 години
не се карайте момчета има книги за всички - на едни за фейса на други за брейна :)) А тоя дето критикува търсещите внимание защо си харесва сам собствените коментари?!
6
4
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
До до 10

а ти очевидно си от хората, които смятат, че всикчо което не разбират е глупаво. А всъщност глуавите са те самите :) Хубав ден в сивия ти свят, аз отивам да хапна в моя розов такъв :)
5
3
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
До до 8

аз нямам проблем с това, а ти все пак признаваш, че е новина :) Да нямаш случайно ти проблем с това :)
4
4
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
До Анонимен 7

ами очевадно за теб е новина, щом си си направил труда да отвориш статията, да я прочетеш, че и да я коментираш. Ако не е новина, защо го правиш?!!
3
7
 
3
 
! Отговори
Пиер преди 2 години
До Orwell

всъщност идеята не е да си публикуваш майчиното мляко и ако не искаш спокойно можеш да не го правиш. Освен това какво крие" майчиното ти мляко", та толкова се страхуваш някой да не го разбере? Благодарение на фейсбук подържам контакт с всичките си приятели от детинство до днес, повечето от които са пръснаи по целия свят, и успявам да съм в течени как се развива живота им.
2
0
 
10
 
! Отговори
Kon преди 2 години
Ползваш ли си я по често авторе? Продадохте свободата си за жълти стотинки и снимки на котенца
1
0
 
10
 
! Отговори
Orwell преди 2 години
Честито на прецаканите потребители ...или си глупав или си наивен да си публикуваш и майчиното мляко на чужда платформа някъде си незнайно къде....