Amazon с нов опит за свои брандове

Този път с ядки, кафе, прах за пране и памперси
16 май 2016 09:22,
2
Amazon с нов опит за свои брандове
Снимка: Amazon

Amazon най-вероятно ще разшири дейността си, пускайки нови собствени брандове – бързоразвалящи се храни и продукти за бита, сред които са ядки, подправки, кафе, бебешки храни, памперси и прах за пране, съобщава Wall Street Journal.

Най-вероятно публичното им обявяване ще се състои в края на този месец или началото на юни, а новите брандове първоначално ще бъдат достъпни само за членовете на Amazon Prime - годишната програма за лоялни клиенти на компанията, която им дава по-големи отстъпки.
 
Източници на америкаското издание са дали и някои потенциални имена на брандовете като Happy Belly, Wickedly Prime и Mama Bear, но не са могли да кажат ориентировъчни цени, за да се види как биха се конкурирали със съществуващи стоки в съответния сектор.

Под марката Happy Belly ще се произвеждат продукти като ядки, мюсли, чай и олио, а Wickedly Prime ще предлага храна за закуска. Бебешки продукти като памперси, почистващи препарати и други подобни ще се предлагат чрез линията Mama Bear.
 
Ако това наистина се случи, това няма да са първите собствени брандове на световния онлайн магазин. Той вече има няколко бранда най-вече в областта на модата. Amazon има и "етична" продуктова линия, носеща името Amazon Elements, чрез която се обещава прозрачност на предлаганите продукти, като в началото се предлагаха само памперси и бебешки кърпички.

Изглежда с новите брандове компанията иска да се фокусира върху краткотрайни продукти, които се купуват от хората на ежедневна база.
 
Онлайн търговецът и сега предлага доставката на хранителни стоки чрез своята AmazonFresh програма, но те не са негова собственост. Ако пусне свои такива, то тогава ще може да подбива цените на големите в бранша, като така в крайна сметка ще печелят потребителите, получавайки нужните за тях продукти на по-ниска цена.
 
Този ход е поредният, който на теория превръща Amazon в един нов супермаркет, който е насочен към новото поколение, което върши почти всичко онлайн. Така вместо хората да трябва да ходят един или няколко пъти седмично в супермаркета и да търсят кола за пренасянето на покупките, ако нямат такава, те ще могат директно да си поръчват нужните неща и да си ги вземат от входната врата.
 
Въпреки че скритата цел е потребителите да променят представата си за Amazon като просто една онлайн книжарница и продавач на филми, няма гаранция, че такъв собствен бранд би успял.

Пример за това е че компанията спря предлагането на друга линия памперси по-рано тази година, защото очевидно надцени потенциалния интерес на своите лоялни членове към тях и случаят може да се повтори, освен ако не смята да предложи допълнителни стимули.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


2
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
2
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
До "1Петър Д." - това е от гугъл преводача.Случва се :)
1
0
 
1
 
! Отговори
Петър Д. преди 7 години
"Краткотрайни" колеги! Не бързоразвалящи се! Иначе хубаво. Amazon са силна компания, ще видим какво ще излезе от това тЕхно начинание.