Hack the fake news: Да се преборим с "фалшивите новини"

Екипи ще участват в предизвикателство за откриване на решение за борба с "фалшивите новини
11 май 2017 15:26, Боряна Павлова
Hack the fake news: Да се преборим с "фалшивите новини"

United Partners, една от водещите български агенции в сферата на маркетинговите, продуктови и корпоративни комуникации и Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА), организират първото у нас практическо предизвикателство за борба с „фалшивите новини“. Целта е да се намерят работещи решения срещу явлението, като използва модерни технологии за обработка и анализ на данни.

Предизвикателството е под наслов „Hack the fake news” и ще се проведе в три последователни етапа: 48-часов хакатон, публичен workshop и дискусия и финално представяне на резултатите пред широката публика.

В рамките само на един уикенд между 19-ти и 21-ви май 2017 г., участници ще сформират екипи, които да работят по предварително зададен казус и данни, оформени и предоставени от Сенсика – технологична платформа, която дава възможност на всяка фирма в реално време да получава и извлича цялата значима за бизнеса информация от външни и вътрешни източници.

Предизвикателство пред записалите се ще бъде и сформирането на отбори от експерти с различни специалности – програмиране, обработка и анализ на данни, включително машинно самообучение, които ще имат възможност да си сътрудничат и обменят знания и опит.

Желаещите да участват могат да заявят своето място във формата за регистрация.

Инициативата се организира съвместно с Data Science Society – българска доброволческа общност от експерти в обработката, моделирането и анализа на данни и технологична платформа Сенсика.

Партньори на проекта са Българска дружество за връзки с обществеността (БДВО) и Нов Български Университет (НБУ). Специален партньор на проекта е Международната ПР асоциация (IPRA).

За Юнайтед Партнърс

Юнайтед Партнърс е една от първите български специализирани комуникационни агенции, която предлага пълно обслужване в сферата на интегрираните маркетингови комуникации. През последните 20 години компанията осъществява многобройни продуктови и корпоративни кампании, пъблик афеърс проекти, иновативни дигитални кампании за водещи компании в различни сфери на бизнеса, сред които Procter & Gamble, IBM, ING, Western Union, UNICEF, Nestle, VMware, Viber, Bayer, Tommy Hilfiger и др. 

През годините Юнайтед Партнърс печели многобройни отличия от конкурси в сферата накомуникациите, сред които златната награда на IPRA в категория „Най-добра корпоративна PR кампания” с проекта “BGTeen.info”, реализиран за Procter & Gamble и „Най-добра международна PR кампания от агенция“ за работата по проекта EE MUSIC (Energy Efficient Music Culture).

Повече информация на: www.united-partners.com.
 


Още от
Спонсорирано съдържание