1 млрд. всеки месец цъкат снимки в Instagram

Мрежата ще предлага по-дълги видеа в конкуренция на YouTube
21 юни 2018 10:37, Бойчо Попов
1
1 млрд. всеки месец цъкат снимки в Instagram
снимка: Ройтерс

Платоформата за споделяне на снимки Instagram представи нова видео функция с името IGTV, с която ще се конкурира във видеоформата с YouTube на Alphabet и Snapchat на Snap.

Приложението предлага нова възможност за потребителите на Instagram да създават видео канали, подобни на тези в YouTube, които да хостват в Instagram по-дълги видеа.

Наречена IGTV като намек за традиционната телевизия, услугата планира да показва видеоклипове от изгряващи интернет знаменитости, артисти и домашни любимци, някои от които имат десетки милиони последователи в социалните медии.

„Тийнейджърите сега гледат с 40% по-малко телевизия, отколкото преди пет години", заяви главният изпълнителен директор на Instagram Кевин Систром по време на събитие, дало старта на услугата в Сан Франциско. "Време е видеоклиповете да се придвижат напред и да се развият“, поясни той, цитиран от Ройтерс. Hidden Field

Основаната през 2010 г. като приложение за споделяне на снимки Instagram, която е собственост на Facebook, е надминала границата от 1 милиард месечно активни потребители, каза Систром. За сравнение - Facebook разполага с 2,19 млрд. месечно активни потребители, докато Snapchat има 100 млн. месечно активни потребители.

Акциите на Facebook поскъпнаха с 2,3 на сто в сряда до 202,06 долара за брой, след като по-рано преминаха за първи път границата от 200 долара.

Технологични компании като Facebook, Snapchat на Snap Inc и на Alphabet Inc. харчат сериозни суми за развитието на мобилни видео услуги, които ще привлекат както потребителите, така и корпоративните клиенти.

Насърчаването на звездите да публикуват видеоклипове е част от техните стратегии. Instagram заяви, че е подписала договори за IGTV със звезди като Леле Понс, който има 25 милиона последователи от Instagram. 

Още подобни новини четете в Investor.bg

 


1
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари