Dacia Lodgy следва логиката на пазара

Тест на новото предложение на румънската марка
5 окт 2012 16:57,
12
Dacia Lodgy следва логиката на пазара
Снимка: AutoMedia.bg

За 8 години румънската марка Dacia, която от 2004 година е под шапката на автомобилния гигант Renault-Nissan, пусна на пазара цели 7 модела. Скептично приеманата в началото Dacia бързо се превърна в печеливш коз, като през 2011 година генерира цели 30% от продажбите на автоконцерна - 813 822 единици (22 883 единици през 2004 г).

Шефовете в Renault-Nissan бързо оцениха огромните възможности пред този бранд, влагайки все повече време и средства в него. Така, следвайки логиката на пазара, Dacia представи своя пореден модел - семейното MPV Lodgy.

А логиката е проста - купувачите на семейни коли търсят в своя нов автомобил най-вече просторна кабина, голям багажник, сигурност, надеждност, функционалност и не на последно място - адекватна цена. Именно по този модел е създаден Lodgy, който вече стъпи на пазара и е готов да отхапе голямо парче пазарен дял.

"Новият многофункционален автомобил е предназначен за семейства, които по традиция купуват автомобили втора ръка, но сега имат възможност да закупят нов и практичен автомобил на достъпна цена", заявиха от българското представителство на Dacia по време на премиерата на Lodgy.

Да, и при този модел на Dacia основното е ниската цена - от 19 400 лева с ДДС, но този път румънците не са пропуснали да обърнат сериозно внимание и на дизайна, сигурността, оборудването и комфорта.

Цялото ревю на Dacia Lodgy вижте в Automedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


12
Още по темата: Dacia
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
11
0
 
0
 
! Отговори
martony преди 11 години
Само искам да видите с какво оборудване идва вариантът за 20 бондаки.
10
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
Защо ме мразиш толкова????
9
0
 
0
 
! Отговори
Дачия преди 11 години
До Анонимен Пожелавам ти да си купиш Дачия....
8
1
 
3
 
! Отговори
№№№№ преди 11 години
Дизайнът е много добре-харесва ми!
7
0
 
8
 
! Отговори
!@#$% преди 11 години
Така се прави!Румънците си имат Дачия,чехите си имат Шкода...А от нашите стари заводи ние си имаме....скраб...Жалко,че подобни неща като И.Костов и масовата привътизация съществуват....А е имало толкова много....Не случайно родителите съветват децата си да напускат страната и да не се връщат никога повече!!!
6
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
...Скептично приеманата в началото Dacia бързо се превърна в печеливш коз, като през 2011 година генерира цели 30% от продажбите на автоконцерна Рено-Нисан - 813 822 единици...
5
5
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
*** рено
4
3
 
5
 
! Отговори
emi преди 11 години
След Дачия Log Off и Дачия Задръстър сега , Дачия Годжи.
3
0
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
19400лв + ЕСП (850лв)+климатик(1400лв)+парктроник(100лв)+ГИ(1000лв)=22750лв
2
4
 
4
 
! Отговори
Шаман преди 11 години
Пълна пародия, цена 19400 + климати +парктроник+ ESP + Газова уредба = 27000, е извинявайте ама 27к за дачия ми е малко множко. Стаава въпрос за двигател 1,6. Този клас автомобили разполагат с тези "екстри" за дачия в базоеите си модели (без АГУ), и са на цени около 30 -400 00. За 3000 лв по-малко, не бих взел този "Румънски звяр" ;) Мое мнение!
1
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
Браво на дракулеску