Uber: "Ще победим в Китай", Didi: "Сладури!"

Американците се борят със загуба от 1 млрд. долара на година
Обновена: 7 юни 2016 11:11 | 6 юни 2016 19:15,
6
Uber: "Ще победим в Китай", Didi: "Сладури!"
Снимка: архив, Ройтерс

Миналия месец компанията за споделени пътувания Uber беше признала, че на китайския пазар се бори със загуба от 1 млрд. долара годишно в борбата с местния лидер Didi. Изглежда, че нещата са се променили, тъй като според Жен Лиу, стратегически вицепрезидент на Uber за Китай, тяхната услуга не само ще навакса, но ще успее и да победи доминиращата Didi в рамките на следващата година.
 
"Миналата година оперирахме само в 9 града и имахме около 1% пазарен дял. Година по-късно имаме около една трета пазарен дял и коли в над 60 града в Китай," каза Лиу в интервю пред Converge в Хонг Конг.
 
Това е доста дръзко твърдение, имайки предвид пазарания дял, който Didi имат към днешна дата в Китай. По техни данни те притежават 87% от пазара за частни превозни услуги и близо 100%, ако се говори за таксита, казва в интервюто Джийн Лиу, президент на Didi. На конференцията Code в петък пред репортер на CNBC тя се пошегува, като нарече усилията и намеренията на Uber "сладки".
 
"Намирам го за сладко, тъй като никога не съм виждала компания, която да сложи основния си конкурент на своята интернет страница, което е силно доказателство, че имаме по-добра услуга", каза тя, позовавайки се на факта, че при отваряне на китайската версия на Uber приложението, потребителите виждат реклама, която гласи, че цените на Uber са с 30% по-евтини от тези на Didi.
 
Въпреки че е трудно да се прогнозира кой ще спечели битката за споделените пътувания на пазара с най-голям потенциал за развитие и привличане на все повече хора, напрежението  между двете големи компании показва колко е важен китайският пазар и то като все още развиващ се. Ли Зижан, старши директор по международните стратегии в Didi, смята, че на този етап е безсмислено да се правят такива предположения.
 
"Има изключително силна конкуренция на пазара за извозване на хора и нашата цел е да се съсредоточим върху това, което ни предстои. Представяме си все едно сме на състезание по бягане – гледаме само напред, а не поглеждаме през рамо да видим какво правят другите атлети и до къде са стигнали", каза Ли.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


6
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
6
0
 
4
 
! Отговори
Румбо преди 7 години
Абе Мартинчо,откъдето и да си преписал тая статия,въобще не си внимавал!Според теб явно кръвните роднини Жан и Жен Лиу командват Юбер и Диди в Китай!Последно?????
5
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Така, само да ви кажа, че убер си плащат данъците. Върху приходите от комисионните.Просто шофьорите не плащат- искат да им сложат лицензи, патенти, касови апарати и тн.И бакшишите са прогив тях, щото шофьорите возят по-евтино.
4
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Каква загуба, какви 5лв? Едните подлежат на регулация в Китай, а другите са виртуални данъкоплатци.
3
9
 
6
 
! Отговори
мхм преди 7 години
нищо не плащат и пир нас затова ги спряха защото не плащат лев данъци и возят без застраховки
2
5
 
8
 
! Отговори
чоека преди 7 години
Панталеев ти нормален ли си, мислиш ли, че през 2016 година компания, като Uber не си плаща данъците или Китай не им ги иска?
1
8
 
9
 
! Отговори
Панталеев преди 7 години
Напрежението между двете големи компании показва колко е важен китайският пазар-!!!Едните плащат данъци другите не т.е. Uber не плаща данъци

Спонсорирани публикации