110 влака замръзнаха по гарите на България

Синдикатите предупредиха за масови нарушения в деня на стачката
24 ное 2011 13:16,
313
110 влака замръзнаха по гарите на България
Снимка: Impact Press Group

Към 10.30 часа от 123 влака в цялата страна, които по разписание е трябвало да тръгнат или са били в движение от преди началото на стачката, са спрели 110, съобщиха от стачния комитет на КНСБ и КТ "Подкрепа".

В 8 часа днес започна безсрочната ефективна стачка на работниците и служителите от българските железници. Нито един влак не е тръгнал от Централната гара в София от началото на стачката. От 78 влака, които са били в движение преди 8.00 ч., са спрели 74.

Във Варна шест превозни бригади са били подменени с резервни. Началници на гарите са поели функциите на ръководители движение, пише в съобщението.

Синдикатите алармираха, че се нарушават нормативните актове на БДЖ, както и правилата за безопасност на движение.

Например влакът "Чайка експрес" от Бургас за София се движи от началника на влака, въпреки че бригадата кондуктори са обявили, че стачкуват.

В драстично противоречие с правилата за безопасност на движението директорът на НК "Железопътна инфраструктура" е разпоредил в Горна Оряховица стачкуващият ел. диспечер да бъде заменен с друг служител без необходимата квалификация и правомощия по организация на движението.

Още по темата
24 ное 2011 07:00
246

Стачкуващият служител остро се е възпротивил, че тези действия застрашават живота и сигурността на пътниците, което принудило директора да отмени своята заповед. В Плевен стачкуващи служители също са заменени с други. Те добавят, че същият натиск и закононарушения са приложени и в Пловдив.

На гара Костенец началник влака на експреса Пловдив-Враца е заявил, че стачкува, но машинистът е потеглил, въпреки че не му е подаден сигнал "готово".

Синдикатите съобщиха още, че в цялата страна са изпратени заплашителни писма с обратни разписки до членове на стачните комитети, в които се твърди, че стачката е "незаконна" и има заплахи за дисциплинарно уволнение.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


313
Още по темата: стачкавлакове
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
288
0
 
3
 
! Отговори
до 290 преди 12 години
Толкова неграмотно си го написал, че нищо не ти се разбира! Срамота!!!
287
3
 
4
 
! Отговори
никои преди 12 години
6то ли никои не обели и дума за товарните превози?от тия дето пи6ите тук и набурзо оправихте бдж-колко от вас си имаъ напредстава за кво ства дума?стига с тия пътни4. влакове бееееееее-стра6но 6те е кат спрат товарните влакове,4е от там идват прите на железниците...я си помислете 6то продават товарните превози а не пътни4еските?4е кои 6те купи губе6тия сектор?
286
5
 
16
 
! Отговори
Да преди 12 години
Н я м а н у ж д а от с т а ч к а! Няма нужда и от Тристранка. Предлагаме Генерално решение: Учредяваме ФОНД, средствата за който се набират от заплатите на всички от ГЕРБ (милиционери, полицаи, тъмничари, общинари и т.н.) и всякакви други ***, които са гласували за ГЕРБ. Размер 75 % от заплатата. С този фонд ще се финансира БДЖ, дупката в НОИ и всякакви други щети и колосални вреди, нанесени от некадърниците от ГЕРБ. Само така тъпанарите като отидат да гласуват ЩЕ МИСЛЯТ, АМА МНОГО ЩЕ МИСЛЯТ!!! Ако са оцелели при управлението на ГЕРБ.
285
0
 
16
 
! Отговори
До 267 преди 12 години
Сметнах - милион и половина средно за заплати на съкратените! А ти с твоите 15-16 милиона направо се връни във 2-ри клас, че ставаш смешен. Заемите ги е теглило ръководството с одобрение на държавата! Така че тези 2000 човека, срещу които си ревнал като прасе въобще няма да решат проблемите на компанията! Без тази стачка, която обръща внимание на истинските проблеми - нищо няма да се реши и всичко ще си е по старому! Защо изибщо коментираш неща, които са далеч от твоята сфера!
284
7
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
ЗАКРИВАЙ!!!
283
1
 
19
 
! Отговори
РОБИН ХУД преди 12 години
БДЖ се нуждае от пари за да я сравнявате с чуждестранните жп по качество на услугата. А пари няма! А защо няма пари! Защото богатите в РБ неплащат данъци.Защото има плосък данък.Защото се позволява на богатия да имат офшорки и да избягват плащането на данъци.Защото богатите са по-добре от всякога в РБ.Вижте само стандарта който демонстрират.А дъравата по-бедна от всякога.Капитализма настъпва без съпротива в РБ.ОСЪЗНАЙТЕ СЕ КАКВО ПРАВЯТ ДЕСНИТЕ ПАРТИИ С ЖИВОТА НИ И БЪДЕЩЕТО НА ДЕЦАТА НИ.СТАЧКУВАЙ
282
10
 
4
 
! Отговори
hagen преди 12 години
Тая червена *** най-отпред стачкува че ще съкращават негови колеги или е партийна поръчка.
281
2
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
лозунга на снимката звучи добре! лошото е, че важи и за другите партии в една или др. степен!
280
12
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Влакът Сф - Видин спира на гара Видбол. Там слизат максимум 2 човека! За тези 2 души се поддържа персонал на гарата. За тези двама влакът намалява своя ход и удължава времето за пристигане до крайната точка. Заради тези двамата БДЖ е на загуба! БДЖ трябва да ускори времето и качеството за сметка на малките гари! Така ще спечели пътници за големите гари!София - Видин не трябва да е повече от 2:30 часа. Спирки само на Враца и Мездра! Така хората ще предпочетат влака пред кола или автобус!
279
0
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
ГЕРБ да кажат има ли разследване за изчезналите вагони,нещо не виждам осъдени по този въпрос,а и за целият грабеж в България.
278
1
 
23
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Работата е там, че най-вероятно ще изгонят кадърните и работливите, а търтеите-връзкари и пенсионираните ще останат. И след 1 година ситуацията се повтаря.
277
6
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Не е важно да има каквато и да е работа! Важното е да има качествена услуга! Не е важно да запазим 2000 човека на работа! Важното е да се запазят 1000 на качествени!
276
4
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Добавям:* няколко работни линии на ден за градовете около София /Перник, Ихтиман и т.н./* СТРОГ КОНТРОЛ ВЪВ ВЛАКОВЕТЕ ЗА ПЪТНИЦИ БЕЗ БИЛЕТИ И ЗА КОНДУКТОРИ ПРОДАВАЩИ "НА РЪКА"Всичко друго е разхищение на средства и точене на държавата!
275
2
 
14
 
! Отговори
кьорав преди 12 години
До 262. Май недовиждаш много. Кой иска пари, бе??? Хората искат да си запазят работата. Да има работа.. ***
274
2
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Генералният директор на БДЖ каза още, че се правят списъци на стачкуващите железничари, които по думите му няма да получат заплати.
273
1
 
4
 
! Отговори
BULGARIN преди 12 години
treee da e 24-chasova efektivna stachka
272
8
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
БДЖ се нуждае от тотален и генерален ремонт!!!* намаляване на количеството линии за сметка на качеството! 5 основни линии: София - Бс през ПлСофия - Бс през КСофия - ВарнаСофия - БлагоевградСофия - Видин* Влак 3 пъти на ден /на който не му харесва има коли, автобуси.../Никакви малки гари - разхищение на излишни пари за подръжка и заплати.Няколко големи основни гари /пример за южната линия/- София, Пазарджик, Пловдив, Ст.Загора, Бургас.* Персонал на половина.* ПО-БЪРЗИ ВЛАКОВЕ!!!!
271
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Иван Иванов ,ами замисли се защо не са единни , едните са хора на герб спуснати затова не стачкуват , другите са прсото страхливци дето някои ги е заплашил , а останалите са безхаберници.Винаги е имало протести , но маи глупавото е ,че са културни ,а не дивашки като в Гърция и те не са за хвалба и за нещяло протестират.А медиите които са платени ?Там едва ли ги има.
270
4
 
3
 
! Отговори
геро преди 12 години
Гледайте Новините и ще видите цялата администрация на КНСБ и ПОДКРЕПА.Колко обикновени работника от БДЖ видяхте
269
0
 
15
 
! Отговори
LoL преди 12 години
Цялото ръководство на БДЖ са дърти комунаги и милионери. Беден директор от БДЖ не си е тръгнал. Купуват се джипове, телефони, лаптопи на килограм и за тях си и за семействата и за приятелите със служебни пари. Служебни СИМ карти се взимат пак за цялото семейство. Стига глупости трябва да си завършил втори клас да сметнеш колко са откраднали от тези държавни субсидии. Какво са седнали да правят нов бардак със старите ку*ви, да изгонят първо ръководството.