6 часа преговори и нищо. Влаковете остават на перона

Ръководство и синдикати в БДЖ не постигнаха споразумение
7 дек 2011 20:20,
52
6 часа преговори и нищо. Влаковете остават на перона
Снимка: Булфото

Стачката в БДЖ продължава и утре. След шест часа преговори ръководството на железницата и синдикатите не стигнаха до окончателно споразумение и се разбраха утре в 15.00 часа отново да се съберат.

През това време синдикалните лидери ще съгласуват направените от мениджмънта предложения по колективния трудов договор със структурите си по места.

Председателят на Съвета на директорите на БДЖ Владимир Владимиров обобщи пред журналисти основните искания на ръководството.

Още по темата

Те са - отпуските на служителите в БДЖ да бъдат приведени до законовите, обезщетенията за напускане, сложени в разумни граници, социалните плащания да бъдат обвързани с финансовите резултати на трите дружества - Холдинг БДЖ, "Пътнически превози БДЖ" и "Товарни превози БДЖ", както и да отпаднат всички синдикални привилегии.

Друго искане на мениджмънта е бонусната система да бъде разработена до 1 април 2012 г., до 1 юни да бъде тествана и тогава да влезе в сила.

Утре двете страни трябва да се уточнят и за продължителността на колективния трудов договор.

Според изпълнителния директор на БДЖ Йордан Недев загубите от стачката досега възлизат на близо 2 млн. лева.

"Всеки ден те са около 300 хил. лева дневно с пропуснати ползи", пресметна той.

От ръководството на холдинга са категорични, че не се върви към фалит на железницата, а точно обратното - към финансовото й стабилизиране.

"Стачката утре продължава, защото все още имаме разногласия", каза на отделен брифинг председателят на Синдиката на железничарите в България към КНСБ Петър Бунев.

Според него синдикатите са приели бонусната система, която трябва да замени част от сегашните социални придобивки на железничарите.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


52
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
47
0
 
2
 
! Отговори
купувач преди 12 години
А защо приятела на ББ Златев се кани да купи товарни превози а защо купи вече 500 вагона за по 6000лв като само ремонта струва 10000 на вагон, няма ли да ги прекара през овшорка и да си препере на ББ малко парички как ви се струва това
46
0
 
5
 
! Отговори
до 44 преди 12 години
Виж 1во мнение - 300 000 лева на ден приходи - над 100 000 000 лева на година. Ако разходите са 89 милиона - се губят 11 милиона. Това е некадърно управление (кражбите също са част от некадърното управление, защото именно то ги допуска)!
45
0
 
1
 
! Отговори
до 46 преди 12 години
Стачката по закон не може да продължава повече от 8 часа. Товарните влакове се движат основно през нощта заради по-евтиния ток....
44
0
 
4
 
! Отговори
аз преди 12 години
ЗАРАДИ ЕДИН ГЛУПАВ МИНИСТЪР СТРАДА НАРОДА. МИ МАХНИ СЕ ДРУГИ ЩЕ ОПРАВЯТ НЕЩАТА. БОРБАТА Е КОЙ ЩЕ КУПИ БДЖ.
43
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
И пак страдат обикн. хора дето всеки ден ходят на работа с влак.Товарните превози си вървят и на шефството на БДЖ им е през онази работа в крачола, а нормалните хора дето всекидневно пътуват до работа с влак си дремят в къщи, щото пътуването с автобус изяжда и без това мизерните им заплатки.Цялата стачка е безмислена и освен вреда на пътниците друго и не прави.Като сте толкова уверени във своята стачка - ами блокирайте и товарните превози де!Ша блокирате ама друг път... продажници страхливи
42
0
 
5
 
! Отговори
do 43 преди 12 години
Познавам поне 10 железничари които стачкуват - няма от имената които си изредил. Съкращенията са точно в оперативния персонал, не в "службички"! В администрацията се режат незаети бройки, по гари и депа се реже живо месо! Знаеш ли че искат да има по един стрелочник на гара с РУКЗ на основна линия? Знаеш ли последния път когато беше опитано това колко човека загинаха?
41
3
 
8
 
! Отговори
за Витков! преди 12 години
Бам пишеме прости думички в гугъл и какво намираме:" разходите на БДЖ за година се равняват на 89 милиона" хами кажете защо пак не излиза сметката!?! Май тези от ръководството на БДЖ и на Държавата не умеят да работят с калкулатор!? Или им е платено да не работят!?! До такава степен се преследва частния интерес на единици и се лобира за авто транспорта ,че просто не е истина. Пита се само в задачата колко ще облажи Бокича от фалита на БДЖ! Със сигорност ще е 7 цифрена сума. Боко ти си лош матрял
40
3
 
3
 
! Отговори
за Витков! преди 12 години
И от там правиме следващата бакалска сметка по разчетите които ни предоставят! Продаваме печелившото звено в железницата както искат от световната банка за 400 000 000 и какво остава на яве! Дълг от още 400 000 000 и нереформирана абсолютно морално остаряла пътническа желизница, тежаща като воденичен камък на шията на данъкоплатеца! Е не мерси !!! Стачка до дупка! А реформите се правят с желание ,а не с заплахи и *** сметки подобни на тези които направих по горе!
39
3
 
3
 
! Отговори
за Витков! преди 12 години
Да бе да не знаеме защо стачкуват!?! Знаеме много дбре защо си стачкуват хората. Сметката е проста 300 000 по 365 дена и това за интервала от 8 до 16 часа прави печалба от 109 500 000 лв само от светлата част на деня. Ха ми кажете хора пишещи тук за какви пари говорим!? Ами останалите 16 часа от денонощието!? Колкото и да вървят за ток ,режиийни и заплати и какво ли още не това не е губещо дружество, а източвано дружество и то именно от куцо кьораво и сакато! които бият камбаната за фалита.
38
4
 
4
 
! Отговори
БДЖ преди 12 години
Поредните безумия и коментари от хора ,които понятие си нямат откъде идват проблемите на БДЖ.....Ха някой да ми каже защо не стачкуваха по време на тройната коалиция.......,щото цъфтяха и вързваха ли...???Знаете ли ,че огромната част от стачкуващите са от редовия състав,които никой и няма намерение да съкращава,но до един са членове на коя партия мислите......Мюмюн...Амед....Хасан......Юсуф.....и а познайте кой им пуска фитила и защо?!Съкращенията са за ония,които са окопирали незнайни длъжности по всевъзможни абсолютно безмислени службички и гарички ,които търкат диваните на безбройните големи и не толкова големи шефове.....Сатъра виси и над главите на разни измислени синдикални лидери,които са на ясла в БДЖ и са повече от 100 човека-повечето не знаят въобще къде се водят на работа....Какъв ГЕРБ ви е задрусал пак не е ясно.....Някой се опитва да вкара ред и да изрита търтеите от там,повече от ясно е кой не е съгласен и защо....Дълга тема,ама за хора мислещи.....
37
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
значи, с лъжи и измами успяха да излъжат и манипулират простия народ и изборите, а ведната след това си показаха пак рогата.Докога си мислят, че народа може да търпи - колкото и да е ***..
36
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
какво значи "нищо"? - шут за правителството и премиера ***
35
4
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Дръжте се, железничари! Не се давайте на герберастите.... Ако бяхте станали пожарникари, проблеми никакви, ама на...
34
4
 
2
 
! Отговори
АРЕ, ДАВАЙ преди 12 години
Идва коледата на свинете и на *** също ..............
33
3
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Тиквения вече е намерил купувач и ще хариже БДЖ-то за жълти стотинки! Нагла герберска напаст!
32
3
 
9
 
! Отговори
недоволен преди 12 години
Стачка, разбира се, какво да правят друго железничарите като нямат работа. Когато премиера Борисов и арх.Диков натискаха да се затвори Кремиковци АД вие господа железничари сладко спяхте, а трябваше тогава да стачкувате, защото Кремиковци АД ви осигуряваше голям обем от превози - от Бургас осем влака суровини и от Лом три влака с пелети и концентрат. Или когато Костов унищожаваше икономика ни и ви лишаваше от клиенти вие пак пропуснахте своя шанс, сега сте сами и никой не го е грижа за вас. Чао.
31
5
 
5
 
! Отговори
Яни преди 12 години
Влаковете като цяло са много мръсни. Вътре можеш да умреш или от студ или от горещина. Пловдив-София го прави за 150мин а ако сте 2-*** в кола цената е същата и стигате до там за 60мин. Примери още много, но всичко това води до отлив на клиенти. Аз лично предпочитам да ползвам автобус, има си климатик, обикновенно е чисто, а в някой автобуси и филми пускат. Разликата в цената е 2-3лв...
30
5
 
8
 
! Отговори
dominici преди 12 години
Стига глупости! За какво стачкуват точно в БДЖ? За да си остане всичко както е до сега ли? Щото щата е раздут и работа за един човек се върши от 2-3 и шефчета има бол, който пък нищо не правят. Във всяка нормална компания, при затруднения се правят съкращения. Така се отсяват и добрите от по-слабите служители.Нямам нищо против "малкия човек", защото те си вършат работата - качвам се на влака и се благодаря, че ме закарват жив. Проблема обаче е много по-сериозен и на по-горно ниво.
29
5
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Стачки щели да ми правят не знаят какво е стачка даже :D
28
10
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Айде фалирайте го това БДЖ бе

Спонсорирани публикации