Машинистът на дерайлиралия влак карал с 35 км/ч

Изчисляват щетите от откраднатите релси, причинили инцидента
Обновена: 18 яну 2014 17:14 | 18 яну 2014 14:44,
164
Машинистът на дерайлиралия влак карал с 35 км/ч
Снимка: БТА

Машинистът на дерайлиралия край гара Яна товарен състав е карал с около 35 км/ч при разрешени за участъка 50 км/ч. Това каза за БТА инж. Бисер Минчев, главен ревизор за безопасността към НКЖИ.

Той и екипи на компанията още от снощи са на мястото на инцидента и работят за отстраняване на последствията.

Kражба на скрепителни елементи от релсите e най-вероятната причина за инцидента.

Работи се в две посоки - изтегляне на дерайлиралия състав и възстановяване на железния път, добави Радомир Шаламанов, ръководител сектор "Контрол на железния път, съоръжения и координация" към НКЖИ.

Още по темата
От компанията се надяват всичко да приключи до три-четири дни, максимум до седмица.

До две седмици щяло да продължи и техническото разследване на компанията, което да установи и какви са щетите. НКЖИ впоследствие ще трябва да ги възстанови от собствения си бюджет на товарни превози.

Ако извършителите бъдат разкрити, компанията ще търси парите си от тях. Инцидентът е в резултат на кражба на скрепителни елементи на железния път, потвърди инж. Минчев.

Липсвали около 170 метра по дължина в едната посока или общо около 340 метра в двете посоки. Последният оглед на състоянието на железния път в участъка е бил вчера сутринта, когато не са установени нередности.

Минчев коментира, че е необходимо кражбите на елементи от жп инфраструктурата да се квалифицират като по-тежко нарушение и съответно да има по-големи санкции. Той посочи, че подобно посегателство би могло да доведе до много тежки последствия.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


164
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
19
6
 
26
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
Казват, че българите са ги освобождавали три пъти:Един път от турско робство, втори път от фашисткоробство и трети път от комунистическо робство.И чак на третия път успели да превърнатбългарите в най-бедните хора на Европа.
18
3
 
38
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
Пак добре, че цистерните не са били пълни или още по лошото да е бил пътнически влак.Тея *** не знам защо още ги търпим те прекаляват вече.Просто България си заминава *** стават все повече и след 20 години ако се вярва ще са повече от българите.Атака трябва да си много глупав да им вярваш още, че не подкрепят правителството
17
26
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
Ataka POBEDA ! Ataka POBEDA !Doverete ni se , nie sme s vas bratq Balgari !
16
2
 
52
 
! Отговори
Бай Тошо преди 10 години
По мое време индийските бежанци бачкаха здраво и никой не смееше да надигне глава. А сега им давате по 20 лева да гласуват и ги карате да се чувстват значими. По мое време тези които слагаха релсите, сега по ваше ги режат.
15
1
 
39
 
! Отговори
мнение с изводи преди 10 години
разрешеното изкупуване на поразия от съмнителни типове на метали, хартия и други материали като вторични суровини ще ни доведе до там, че връщайки се от почивка може да си намерим апартамента в близкия пункт, предаден на стойността за две боб чорби и парче салам. Затова няма капаци по шахтите из улици и тротоари, няма предпазни бордове по електрическите табла на асансьори и какво ли още не. Извод: *** братя са крадливи, колкото ние сме глупави! Да им *** м*й**та!
14
10
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
До Анонимен-Ако са българи ще бъдат обявени за революционери и национални герои.
13
1
 
13
 
! Отговори
Братчет на А.Х. преди 10 години
Едно време имахте един ,,цар,, борис 3 ,де вика ПЕНАТА,ако не се беше правил на ,цар,, щеше да мине хитлериския ботуш от тука ,и НЕМАШЕ ДА ИМАТЕ ТАКИВА ПРОБЛЕМИ СЕГА ОТ ЕТНОСА ,сега и СПА ЦЕНТЪР ,,ТРЕБЛИНКА,, ДА ОТВОРИТЕ ВСЕ ТАЯ ,ДАЖЕ И ВСИЧКО ДА Е ОЛ ИНКЛУСИВ ТАМ ,НЕМА ДА РЕШИТЕ НИЩО
12
15
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
Хубаво е управлението на Орешарски, а?
11
1
 
34
 
! Отговори
бат Сали преди 10 години
Честит Банго Васил!Тая година празни цистерни, догодина... шукария!
10
19
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
Ataka POBEDA !Ako sa *** , dojivoten zatvor ! Ako sa Balgari , neka da im se dade leka presada !
9
0
 
61
 
! Отговори
Ф.С.В преди 10 години
Тепърва почват проблемите с увеличаващото се диво население на БГ (роми) -ами ако беше влак с 500 човека ?в каква държава живеем ? Дива беднотия диви хора и още по диви прекупвачи на крадено желязо -Само на 10 км от София тумбите крадливи металотърсачи развиват релси и си правят каквото си искат- Полицията в Бг била най много по глава на населението)то не са телефонни измамници ,крадци на релси ,унищожители на блокове и казарми социални 'бизнесмени' (помощи) това население ще изтрие Бг от Европа
8
2
 
61
 
! Отговори
Шибър преди 10 години
От хелзинкския комитет мълчат като женски полов орган по въпроса. Евроциганина Цветелин Кънчев и той, кой знае къде се въргаля пия- залян.
7
1
 
29
 
! Отговори
Решение преди 10 години
И още - парите да не се дават на ръка веднага а да се превеждат след 30 дена по банкова сметка.
6
0
 
51
 
! Отговори
Анонимен 1 преди 10 години
Това си е тероризъм....
5
0
 
72
 
! Отговори
dragko преди 10 години
В други страни това деяние/кражбата на жп.линия/се счита за терористичен акт!
4
1
 
62
 
! Отговори
Пурко преди 10 години
Бой, бой, и тежка трудова повинност, спиране на всякакви помощи и бодлива тел около гетата
3
3
 
57
 
! Отговори
Решение преди 10 години
Във всеки областен град трябва да има САМО по един голям пункт за изкупуване, всички останали да се закрият. Във всеки пункт да има по един полицай и лице което заснема абсолютно всичко което се предава. Всичко да се документира и качва онлайн - кой, какво, кога, къде е предал. Срещу всеки отделен заснет елемент лицето което го предава попълва произхода му. Да се забрани да се приемат елементи от пътната и железопътната инфраструктура и полицаят да носи персонална отговорност.
2
12
 
16
 
! Отговори
ЖП пенсионер преди 10 години
Жепейски басни разправят. Пътят беше с недопустими разширения и стръмни преходи. В комбинация с хлабавото скрепление, това неминуемо доведе до дерайлиране. Шефовете в инфраструктурата отдавна са далеч от железния път, а работниците и служителите киснат по канцелариите, които стават все по-модерни, все по-компютъризирани и все по-неконтролирани, като раздрънкания път. Абе с други думи, така ще е в бъдеще....
1
3
 
25
 
! Отговори
Гацо Бацо преди 10 години
Донт тъч дъ джипсис, че ЕС шъ съ размириши все едно ровити с клечка по средата на рядко щастие :)