Полша сама произвеждала частите за "МиГ"-овете

Ненчев спокоен: Имаме пълни гаранции за ремонта!
105
Полша сама произвеждала частите за "МиГ"-овете
Снимка: БТА, архив

Полша сама произвежда резервните части, с които ремонтира самолетите и това е записано и в договора ни за изтребителите МиГ- 29. Така военният министър Николай Ненчев разсея опасенията на опозицията, че има риск за изтребителите ни да бъдат използвани части втора ръка, а не нови, което постава под въпрос качеството на ремонтите дейности.

Още по темата

"Имаме пълни гаранции от страна на Полша, те сами ремонтират своите МиГ- 29 и не са имали досега инцидент с тях", отсече министърът.

Ратификацията на споразумението с полската страна, която днес парламентът одобри, обаче няма да бъде обнародвана в Държавен вестник.

"Засекретяването на споразумението, което е междудържавен договор, се налага, за да не се застраши националната ни сигурност, както и тази на партньорите ни от НАТО", обясни Ненчев.

След заплахите на Русия, че ще оспорва по съдебен път споразумението, съпредседателят на РБ Радан Кънев отсече, че това няма как да се случи, защото се отнася за договор между България и Полша.

Николай Ненчев отказа да отговори на въпроса при евентуален инцидент с ремонтиран в Полша МиГ-29 дали ще си подаде оставката, но пък Радан Кънев отсече, че в такъв случай без съмнение ще има сериозни политически последици, ако се установи, че причината е некачествен ремонт.

"Всяка година някой МиГ аварира в Русия, но ако изтребител е ремонтиран в Русия, това означава ли, че българският министър трябва да подаде оставка", риторично попита реформаторът.

Според Ненчев България направи днес "цивилизационен евроатлантически избор, с който се гарантира възможността българските пилоти да летят със съвременно оборудване".

Той увери, че това е началото на дългосрочно споразумение за модернизацията на МиГ- 29 и авиацията ни ще е съвместима с тази на другите страни от НАТО.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


105
Още по темата: ПолшаНиколай Ненчев
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
42
3
 
4
 
! Отговори
Гьобелс преди 8 години
Понеже има много "отворени" на тема руски и западни технологии искам да им припомня един факт.Когато руския пилот избяга с Миг 25 в Япония. САЩ почнаха да го разглабят и разучават. След доста насилие от страна на СССР се наложи да върнат Миг-а обратно. И познайте. "Великите" иноватори не можаха да го сглобят обратно и го върнаха в насипно състояние.
41
13
 
2
 
! Отговори
демократ преди 8 години
МИГ 15-пада за 15 секунди след като го прихванат.МИГ1.44-за 1.5 секундиМИГ21-за 21 секундиМИГ 29 -за29 секундиМИГ 23 -за 23 секундиМИГ19 -за 19 секундиМИГ 35 -за 35 секундиРезултата е един-пълни *** на руските льотчици..ха..ха
40
1
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Запомнете добре този аграрий. Заради неговите далавери ще плащаме, като попове на руснаците заради "ремонта" на МИГ-овете. А това подобие няма да носи никаква отговорност. Помнете ми думата.
39
1
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Поляците имат лиценз за ремонт на Миг, но само с оргинални части. Другото е ала-бала, или с други думи " И я можем, и тато може, ама козата си сака миризливию"
38
2
 
17
 
! Отговори
кофти избор преди 8 години
"цивилизационен евроатлантически избор" - а кой ще плаща за него? И за екстрите по изгубени дела с Русия? То това да не е като да ти присаждат коса?
37
4
 
1
 
! Отговори
руските технологии преди 8 години
Как се нарича Фият произведен в Полша?-Полски Фият...А в Русия?-ЛАДА.. А как се нарича американския F 22 Raptor произведен в Русия?-Т50
36
5
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Космонавта Александров си гони интереса !!! Милиони са това !!!!
35
2
 
7
 
! Отговори
ВВС на ИНДИЯ преди 8 години
има 2000 самолета. Та фактите са изопачени малко. Ф104 Старфайтър е наречен летящ ковчег и след като БУНДЕСВЕРА губи 35% от тях в катастрофи за 5 години ги спира от екплоатация, въпреки, че са на практика нови. Толкоз за "славната" американска техника. Голяма част от катастрофите са по вина на човешки фактор. Отказите на техниката са по-чести при използване на некачествени материали и поляците едва ли са решили да дават 200 часа нальот, ако можеха да гарантират 400. Хем солта, хем боя ще си ядем
34
10
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Темата за миговете се изчерпа - поляците ремонтират, руснаците ручат жабетата.
33
7
 
3
 
! Отговори
малко факти преди 8 години
ВВС на Индия от 1971 година насам е загубила 482 изтребителя МиГ съветско и руско производство. Това е разказал военният министър на Индия Аракапарамбил Куриан Ентъни....такова е руското качество Руската цена е 1 050 650 евро. Полската 1 023 000 евро. НО! Гаранцията на поляците е 350 часа, а на руснаците 500 часа. Това значи, че като изтече ще се плаща пак. Това значи, че цената на час полет (не броим други разходи като гориво, а само ремонта) излиза по:1 050 650/500=2101.3 евро - предлагано от руснаците.1 050 650/350=2922.9 евро - предлагано от поляците.Освен това кой притежаващ Мерцеде
32
10
 
2
 
! Отговори
Мужик преди 8 години
До Анонимен 48А русофилията подкрепя алкохолизма!
31
7
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Космонавтът Александров лъже, като комунист на разпит!
30
5
 
4
 
! Отговори
Дедо ви преди 8 години
Язе ся кат карам Тойота трябва ли да я карам в Япония на ремот, и да не ме осъдят дето я бърника Ристу монтьористу?
29
4
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Хайде сега всички собственици на Лада по гарите и в Толиати ! Каква гаранция ще ми дадете ,че няма да ме блъснете на пътя ?
28
2
 
11
 
! Отговори
активист на БСП преди 8 години
Космонавтът Александров ви каза,че поляците нямат лиценз за тия самолети,но тоя трудовак продължава да лъже...
27
4
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Сега ремонтче в Полша на мигчетата, след 4 години в пенсия. Дузина нови Грипенчета и всичко е както си трябва!
26
0
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Полша сама произвеждала частите за "МиГ"-овете А "индустриална" България само грънци ли произвежда ???
25
0
 
1
 
! Отговори
zeus преди 8 години
А, и *** се филтрирало от системата :)
24
1
 
6
 
! Отговори
zeus преди 8 години
Предполагам на всеки с интелект над нивото на *** вече му е ясно, че целта не е да имаме ремонтирани самолети, а да останем без такива, та "братята" Турци да ни пазят.
23
0
 
0
 
! Отговори
до 36 преди 8 години
До сега видях само горящ самолет да пада в гората