Нова форма на живот открита от НАСА

Учени: Откритието може да се окаже революционно
Обновена: 3 дек 2010 16:23 | 3 дек 2010 15:32,

Източник: Reuters

НАСА направи откритие, което може да се окаже революционно за търсенето на извънземен живот.

:))))))))) преди 13 години
Я малко усмивки на този хубав празник! Попитали Радио Ереван : Има ли живот на други планети? - Не, и там няма! - бил отговорът.

"Нова форма на извънземен живот открит от НАСА" ??? Явно има и по- стари форми за които аз не съм чувал, а Калифорния се намира в орбита около слънцето

проф. Нахуйников преди 13 години
Живот има и в дебелите ледове на северния и южния полюс, вулканите, дъното на океаните, врящите минерални извори, дъната на пещерите, както и на най-високите места на планетата. Природата е доказала, че може да създаде живот и на най-шантавите места, само в България, която има всички дарове на природата, живот няма. Парадокс, но какво да се прави. От бюджета на Дянков ми стигнаха парите само за една гроздова и кисели краставички. Наздраве!

Томов преди 13 години
Откритие достойно за нобелова награда. Сега трябва да се пренапишат всички учебници за дефиницията що е то живот. Обичам науката.

stinger преди 13 години
Кой пита за Евгений Василев, и защо се интересува от него ???

Зекария Сичин е описал всичко в книгите си!

Червената помия преди 13 години
Ян Ван Хелсинг:"Властта на тайните общества".Там е казано много, почти всичко!За това книгите му са забранени в Германия и Швейцария.Казано е и за извънземните. Май ще се окаже прав Айзък Азимов...Мисля, че той казваше, че:"Човечеството е ескперимент на извънземна цивилизация, при това-неуспешен експеримент!".

лулу преди 13 години
тва беше последното видео, което пускам, докато не си разкарате тъпите реклами. поне да можеш да ги скипнеш, ама не! щом си отворил новинарски сайт, ше търпиш реклами! все едно емисия НОВИНИ да пускат преди всеки репортаж реклами по 10 сек. малоумно

Въпрос преди 13 години
Ако помня добре, НАСА е космическа агенция. Намерените в Йосемитския национален парк микроорганизми сигурно са открити, а тяхната биология - разгадана от биолози от някой от университетите в Калифорния. Защо тогава се пънат тези от НАСА да се правят на големи специалисти по молекулярна биология, генетика и т.н.? Да си гледат техниката, за да не се налага да догонват! Революционни открития - но в астрономията, изнесените в Космоса супертелескопи и спектрометри - това го могат - имат пари и умове.

Papaleiko преди 13 години
Абе зарежете го това откритие-аз да Ви питам познавате ли Евгени Василев от НПМГ?

Наскоро някъде прочетох,че и теорията за раждането на вселената т.нар." голям взрив" рухва.Открита е материя в космоса,която е значително по стара от когато се смята да се е зародил космоса и всичко в него.Изобщо човечеството не знае нищо за живота и Вселената.Не му е и съдено да разбере, защото ще изчезне като вид далеч преди да осъзнае дори милионна част от истината...

Нищо ново под слънцето!Моето зеле дето съм го сложил в бидона развива анаеробна реакция за да ферментира.И без да го преточвам ще си стане,но нали трябва все пак да опитам от виното.:))))

Арсения Николаевна преди 13 години
Если я написала бы "мышьяк" только ты и несколько китайских ученых, поняли бы, что я имела в виду.Беги у лево, пожалуйста! :)

ТАНТУМ ВЕРДЕ е на основата на арсений :)

аз преди 13 години
Да, а през това време братския руски народ пие водка и се черпи по повод поредното откритие на НАСА.

слънце преди 13 години
Не вярвам на *открития* ----- Животът е създаден преди толкова много години, та как така точно НАСА и точно сега ще направи такова откритие ----- Нима човечеството ДО СЕГА не е могло да разбере нещо подобно

Като открият нещо, което да замества въглерода-тогава да ми се обадат.

мхм и Корана също може и Талмуд. Там обясняват всичко!! Мани ги тия учени-мучени.

пешо преди 13 години