Дерайлирали са три вагона от бързия влак "Чайка"

Инцидентът е станал на гара Септември; няма пострадали
Обновена: 18 окт 2010 13:48 | 18 окт 2010 12:10,
47
Дерайлирали са три вагона от бързия влак "Чайка"
Снимка: Булфото

Дерайлирали са три вагона на бързия влак "Чайка" от Бургас за София в района на гара "Септември", съобщиха от  БДЖ.

За момента няма данни за пострадали, както и за причината, довела до инцидента.

Пътниците са изведени от вагоните.

Във влака са пътували общо 172 пътника, за които ще бъде създадена организация за превоза им до София с друг влак от гара Септември.

Ръководството на „Български държавни железници” ЕАД пътува към мястото на дерайлиралите вагони. Причините се изясняват.

Същевременно над час достигат закъсненията на влаковете, пътуващи през Пловдив и Септември. Истински хаос цари на жп гарата в града под тепетата, видя кореспондентът на Dnes.bg.

Всички влакове пътуващи към Септември и София са блокирани на гарата в Пловдив, а движението по линията е спряно напълно.

На мястото на инцидента вече са екипи на "Транспортна полиция", които изясняват причините за инцидента.


Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


47
Още по темата: влакчайка
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
46
0
 
0
 
! Отговори
prostak преди 13 години
lele ti si samo ot chantadjiite ama ako poglednesh kolko ste gramotni vie ...........Imah edno vreme edin nachalnik toi kazwashe abe kakwo kato nema val puskai mashinata pa posle shte go tyrsim nego.E towa e ADMINISTRACIQTA i dyrjavata iztyrbushihte i naroda shte zatriete
45
7
 
2
 
! Отговори
OUTS1DER преди 13 години
Черен влак се композирааааа.......... черен влак дерайлира........
44
5
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
А аз предлагам да късаме мъдете на издънкаджии като онези край Драгоман или на смотаняка които е "извършил" огледа на локомотива преди машинистите да го подкарат тая сутрин.... За такива издънки администрацията с нищо не е виновна... Не може до всеки да има човек от администарцията които да го боде с остен че да си свърши работата
43
4
 
0
 
! Отговори
ПРОСТ ЖЕПЕЕЦ. преди 13 години
ДА ЗАКЪСНЯЛ СИ БРАТО.КАТО ЗАКРИВТЕ ГАРИ И ДРУГИ СЛУЖБИ ТАКА ЧЕ Е.АЗ ПРДЛАГАМ ДА УВЕЛИЧИТЕ АДМИНИСТРАЦИАТА ЧЕ ТАПЪРВА КОЛКО КАТАСТРОФИ ВИ ЧАКАТ.
42
0
 
18
 
! Отговори
42 преди 13 години
Капака е намерен, работата е почти ясна - някои пак си е гледал работата през пръсти.... По същество - ако си мислите че само в БДЖ е така - жестоко сте се прекарали.... Бай *** е навсякъде... спомнете си Спасовден край Ямбол, Лим, скорощния инцидент на магистрала Тракия....
41
1
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
Транспортна полиция и аз не знам каква работа имат там... За сега има версия че е изпаднал капак на редуктор на 1ва колоос на лок 46205 които е теглил влака. Капака е попаднал под колелата на 3ти вагон и е предизвикал дерайлирането му, вагона довело до дерайлирането и на 4ти вагон.... За сега е само теория, капака наистина липсва, но не е намерен все още - може да е изпаднал доста преди това и причнитана да е друга...
40
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
Локомотивни и вагонни талиги имало... сигурно трамваите нямат талиги, метрото също няма... Талигите са тягови - с двигателно оборудване и подържащи (без тягово оборудване) поемат само тежестта на возилото има локомотиви които има подържаща талига, има и вагони с тягови талиги, има и без централен болт... А за износването - при достатъно износване всико се къса, само че има доста неща които ще се скъсат преди централния болт
39
0
 
26
 
! Отговори
Жо преди 13 години
ЦИТАТ: "На мястото на инцидента вече са екипи на "Транспортна полиция", които изясняват причините за инцидента." Транспортна полиция разбира от причини за дерайлиране, колкото магаре от военна музика.
38
2
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
Автоматични стрелки няма има такива със електрически стрелкови апарат , обръщат се по команда от пулта за управление, само че когато влака мине входния сигнал, автоматиката (поне на Септември е таква) не ти позволява да обърнеш стрелка или да "отвориш" сигнал по трасето му докато влака не подмине изхода, или не спре в гарата при затворен изход.
37
3
 
15
 
! Отговори
бб преди 13 години
Днес си мислех да хвана нощния влак за София и сутрин в девет автобуса за Англия да ме няма в тази скапана държава но като гледам няма да е.
36
0
 
8
 
! Отговори
Жо преди 13 години
До 32: Виждам, че разбираш от железници. Не давам мнение за случая, а изброих възможни причини. Обръщане на автоматична стрелка под влак е една от тях. Теоритично не може, но на практика се случва. Не зная мястото на дерайлирането, нито скоростта. Ако наистина е 100 км/ч, цяло чудо е, че няма пострадали.
35
4
 
0
 
! Отговори
Подслушал преди 13 години
Понятието влакова талига е в твоето въображение...Има локомотивни и вагонни талиги. Централен болт се къса при износване. Износването се констатира от министъра при ежедневните му проверки...
34
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
Ако не знаеш какво е централен болт на влакова талига - потърси в гугъл! Друг е въпроса как се "къса" централен болт...
33
3
 
4
 
! Отговори
Подслушал преди 13 години
Скъсан централен болт... О, знаещи, разясни на останалите...
32
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
Не оправдавам изобщо БДЖ, казвам само че патърдията в съда няма нищо общо със безопасността, а причината са 7 бона на вагон за лист хартия! БДЖ хем дава пари за "Сертификат за безопасност" хем тоя които издава сертификата не носи никаква отговорност...
31
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
ЖО, как се обръща "настъпна" стрелка? Възможно се само при ръчни стрелки и то при ниски скорости, а чайката се е движела със 100! Отделно на Септевмри не са такива, отделно че дерайлирането е преди гарата... За сега причнита не се знае, има потрошена ходова част на вагон, не е първия в композицията.....
30
0
 
4
 
! Отговори
Чичо от село преди 13 години
Явно и министъра на транспорта, и тези, които ръководят железниците са "знаещи" като тебе.
29
0
 
9
 
! Отговори
Жо преди 13 години
НЕ БЪРЗАЙТЕ давате мнение за причините. Няма никаква информация, какво е предизвикало произшествието. Може да е обърната стрелка под влака, може да е дефект в колелата на вагона, може да е счупване на ресорни пружини или релса и още, и още, и още...
28
4
 
1
 
! Отговори
Хетфиелд преди 13 години
До АнонименАми да си оправят контрола тогава. За това също би трябвало да има санкции. Изобщо не ме интересува кой е спал или изтрезнявал. Когато фактите говорят и боговете мълчат. А напоследък фактите на са в полза на БДЖ. И след като всички аварии до сега са се случвали с вагони и локомотиви със сертификат, ясно как се дават тези сертификати! Не се опитвай да оправдаваш тази губеща за страната фирма!
27
1
 
8
 
! Отговори
inatut преди 13 години
чакайте малко .. защо бдж. има голяма вероятност, за да дерайлират да е виновно НКЖИ. я релса, я ***.. нещо да е станалоНяма логика при влизане в гара с подходяща скорост влак да дерайлира от нищо..