IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Двама души загинаха при зверска катастрофа на "Тракия"


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

69
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
В Занзибар един автобус се е обърнал и сумати народ се изтрепал. От кога казвах на Бойко да поправи този участък на пътя-има дупки ама кой те чува.
отговор Сигнализирай
68
Тираджия
преди 12 години
Харесвам 36 Не харесвам 1
Щофьорския труд е по тежък от миньорския. през деня се разтоварва и товари, оправят документи, правят ремонти. През нощта се пътува. И представете си тази жега, липса на почивка, 2 часа и 63 години - един вече амортизиран организъм. Е всичко това не е ли равно на катастрофа? Рано, или късно! А човечецът и работил, просто защото не му стигат за пенсия 1-2 години и нашата алчна държава го държи гладен. Защото колцина в тази пълна с безработни държава на 63 години имат 37 години трудов стаж-100 т.
отговор Сигнализирай
67
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 6
ето това е станало - обикновено тираджиите поставят телевизора на седалката до себе си, после регулират скоростта на системата круиз контрол за самоуправление на ТИР-а, като преди това са се постарали дясната предна гума на камиона да се озове върху бялата лента на аварийното платно. След това тираджиите буквално оставят ТИР-а да се движи сам и се посвещават на филма. А този шофьор , в 2:10 може и да си е подремвал вече...
отговор Сигнализирай
66
чистка в ДАИ
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Герб сложи начело на ИА Автомобилна администрация хора , който направиха милиони от продажба на шофьорски книжки. Рибата се вмирисва откъм главата. Мафиотите от ДАИ са се окопали , фактическият шеф е първенецът в продажбата на шофьорски книжки .Създадена е стройна схема на разпределение на паричните потоци към прокурори , ДАНС , МВР, министър на транспорта и политици . Органите и властта знаят , но си траят и му дават възможност да се разгърне в национален мащаб и това е политика на всяка власт , включително и днешната , защото парите са големи и лесни.Цената на книжка за циганини отдавна е минала 2000 лева .Сметнете изпит в почивни дни за 50 *** - в кой редовен бизнес се реализира такава печалба !?
отговор Сигнализирай
65
Бонев
преди 12 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
Участъкът от Пазарджик до последния мост преди тунел Траянова врата е в безумно окаяно състояние, и масово съм засичал всякакви превозни средства да се движат в аварийна лента. С какъвто и автомобил да си, карането в дясната лента е безумно с скорост над 50 км/ч. Определено не одобрявам тази практика, но вина имат великите ни управници, които отварят нови отсечки, без да се погрижат за старите. Да не коментирам, че на новите няма 1 бензиностанция и недай си боже да закъсаш там ... !
отговор Сигнализирай
64
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 7
По принцип точно за това е забранено спирането на магистрала, дори в аварийната лента. Ако трябва дори на капли и с пушещ двигател, трябва да стигнеш до първата отбивка.
отговор Сигнализирай
63
alek
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
участъка е позор задържавата.такива са хиляди,атия въшкари се гордеятс магистрали
отговор Сигнализирай
62
AAA
преди 12 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
За съжаление не е само този участък в плачевно състояние. Ама като толкова години нищо не е правено не може да се направи всичко наведнъж. Правителствата само си прехвърлят топката. Сърбия след толкова бомбардировки нямат една дупка по пътищата си. А ние само дъвчем колко ние е лоша инфраструктурата. Ами то не може 10% да се инвестира, а 90% да се краде.
отговор Сигнализирай
61
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
До предния:Ами ще тръгнем всички в аварийната лента, къде другаде да ходим, като няма кой да се сети да преасфалтира участъка от тунела до Пловдив.
отговор Сигнализирай
60
ААА до 69
преди 12 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Какво му е естественото? Ами да тръгнем всички в аварийната лента да караме тогава, за да си спасим окачването? Не е ли по-важен живота? А един толкова голям камион, при това мерцедес почти не усеща неравностите по пътя, че да "да си пази" бъбреците.
отговор Сигнализирай
Новини