Естествено, че ще кара в аварийната лента. Все пак точно на това място тя е с в пъти по-добра настилка от дясната. Да не е луд да си рискува окачването на камиона, а и собствените бъбреци.
отговорСигнализирай
58
ДАЙ- чистка преди 13 години
134
Масова практика е да спират и спят в аварийната лента без да обозначат със задължителната по ЗДвП маркировка. Братята ***.pdf като по - хитри не учат закона , а си купуват книжки от ДАИ. От друга страна водачите масово карат в аварийната лента. Преди дни водачът на автобус по редовна линия , с който пътувах без никаква причина кара километри в аварийната лента с 95 км/ч . Не възрастта , а липсата на квалификация , манталитетът и липсата на дисциплина са причина за подобни нелепи ПТП с много жертви. Герб сложи начело на ИА Автомобилна администрация хора , който направиха милиони от продажба на шофьорски книжки на конвеер. А може би именно затова са сложени ....
отговорСигнализирай
57
До 19 преди 13 години
66
Дали ще сложиш триъгълник на 100 или на 150 метра не те спасява.Това е камион 15-20 тона движещ се с 130-140 км, тоя триъгълник тежаш 500 грама изобщо няма да го усети.А при тази скорост и това тегло спирачния му път ще е доста над 100 метра.
отговорСигнализирай
56
Анонимен преди 13 години
153
От край време е известно че ТИРаджийте карат редовно в аварийната лента, дори и през деня не само вечер.Това е един вид руска рулетка, ако случайно му излезе кола в аварийната.И на тия години (63) трябва да се затегне контрола по даването на право да управляват такива големи камиони. Трябва да има някакво ограничение, не разни пенсионери недовиждащи и недочуващи да карат камиони от 15-20 тона нагоре.
отговорСигнализирай
55
сибилката преди 13 години
40
предния коментар се отнася до номер 59 - Мишо.Послепис: баси тъпо направения форум, когато се опиташ да отговориш на конкретен човек, коментара се появява като отговор на последния пост.
отговорСигнализирай
54
сибилката преди 13 години
00
за първото и второто ти изречение - да, има резон. но за третото - къде по-точно предлагаш да стоят хората от цял микробус през нощта, в канавката или храсталака?
отговорСигнализирай
53
до34 преди 13 години
73
Аз съм23 и явно за мен се отнася написаното за28.Думата ми беше за една възраст, в която реакциите отслабват,човек не е в здравословно състояние както например в по-млада възраст/личен опит,случвало ми се е на път да вдигна кръвно въпреки взетите лекарства/Е,не съм проф. шофьор и мога да се откажа от шофирането,но да няма пределна възраст за пенсиониране на проф.шофьори и да работят по тяхна преценка,с това не мога да се съглася.Това исках да кажа, но ти веднага скочи и обърна темата в др.посо
отговорСигнализирай
52
до 55 преди 13 години
73
Затова *** си стойте в Гаджалия при гаджалските магистрали. 90% от катастрофите по НАШИТЕ магистрали са предизвикани от гастарбайтери или турски тираджии. *** може ли да я научиш да кара...
отговорСигнализирай
51
Анонимен преди 13 години
300
Не знам дали шофьорът е заспал, както се спекулира тук. Възможно е, но аз много пъти съм виждал тежкотоварни камиони да карат в аварийната лента, което си е престъпление предвид факта, че там е много вероятно да има аварирал автомобил. Пътувам с детето много често по магистралата и като каже, че му се пикае, по някога не може да се чака бензиностанция. Винаги избирам място, където освен аварийна лента има и банкет и спирам в него, за да я освободя.
отговорСигнализирай
50
do 31 преди 13 години
01
е много си ***, немам думикарай си колата лумпено, слушай чалга, и недей да мислиш
отговорСигнализирай
преди 13 години
преди 13 години
преди 13 години
преди 13 години
преди 13 години
преди 13 години
преди 13 години
преди 13 години
преди 13 години
преди 13 години