IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Вече 20 години железниците не били държавен приоритет


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

16
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Като няма държавност - скоро няма и да има държава, не можем да очакваме, че монполите връчени на тепсия в частни ръце (напр. ЧЕЗ, Софийска вода....) ще подкрепят една силна държава. И така...
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
До ПешкоЕ Пешко нали това казвам, независимо от вида дружество, то трябва да е печелившо! Защо тогава да не е държавно - виждаме ясно, че във всички други случаи дружествата се източват за сметка на държавата/държавния дял! Освен това БДЖ не е НКЖИ, които след този програмен период по ОП Транспорт и транспортна инфраструктура, планират да завършат напълно рехабилитацията на линията София - Бургас. Та проблема е в мениджмънта и то в течение на много години (разбирай краденето).
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Попринцип това и преди сме го дискутирали и нещата стоят така:Нормално е инфраструктурата (линии, гари и прочие) да се поддържа от цените на товарните превози.А цената на пътническите да отива само за нови влакове.Обаче в България вече няма тежка промишленост, съответно товарни превози почти няма и няма пари за поддръжка на релсите.Кофти релси-> бавен транспорт и високи цени за пътниците.Това е.
отговор Сигнализирай
13
Пешко
преди 10 години
Харесвам 6 Не харесвам 8
Абсурдно е в днешно време да се държи влак, при който 65 км се изминават за два часа и половина. С колело може и по-кратко да излезе
отговор Сигнализирай
12
Пешко
преди 10 години
Харесвам 1 Не харесвам 4
До Анонимен 12,за да печели държавата трябва да се вложат огромни средства, които са не държавни, ами на данъкоплатците. Значи субсидията до момента е била 180 млн - пари на данъкоплатците. Тези пари отиват за заплати и поддръжка на инфраструктурата и дотам. За да се пуснат влакове по 100 км/ч средна скорост (която е конкурентна на коли и автомобили) сметни горе долу колко трябва да инвестира държавата, за да започне да печели БДЖ. Има смесени публично-частни дружества също така
отговор Сигнализирай
11
тишо
преди 10 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
Много удобно - приватизация!!!! По същта схема приватизираха и ЕРПтата и сега всички ревем!!!! Не му ли стана ясно на тоя народ че щом нещо се готви за приватизация то значи има някаква голяма далавера в него!!!! Първо го правим зорлен губещо, после ревем как е задлъжняло и хоп продадено на безценица видите ли щот държавата нямала била пари, пък и държавата била лош стопанин!!!
отговор Сигнализирай
10
Камен
преди 10 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
За съжаление БДЖ е докарана до такова състояние, че няма варианти да излезе от него без подобни драстични мерки. Трябва първо да се орежат влакове и персонал, да се свият разходите, да се изплатят кредитите, след това да се започне с модернизация и вдигане качеството на услугата (и с европейски средства) и когато дружеството излезе на печалба и повече хора започнат да го ползват вече могат да се откриват нови линии. Ако се продължава както до сега БДЖ ще затъва все повече с всяка година
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Ами не е логично, защото частно означава печелившо - никой не работи на загуба. Тогава защо да не печели държавата - разбирай обществото и народа? Или да пуснем старата изпитана схема - печелившите линии частни, а останалите държавата да ги дотира?!?Айде лобито може да почва с минусите...
отговор Сигнализирай
8
Пешко
преди 10 години
Харесвам 8 Не харесвам 10
БДЖ трябва да бъде конкурентна на автомобилите и автобусите. За момента не е. И ако държавата няма пари за модернизация - защото това са много пари, логично е да е направи процедура за приватизация - може на една линия, на пет, на двайсет.А иначе убеден съм, че оплакващите тука не са пътували с влак от поне пет години.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 22 Не харесвам 0
Даам затова ли има толкова желаещи за частно ж.п. оператори. Да не забравяме, че беше пусната и процедура за приватизация, където по едната "случайност" бяха събрани всички по-нови локомотиви и подвижни състави, но за щастие се дигна шум и процедурата бе спряна. Иначе загробването продължава къде от некомпетентното управление, къде умишлено. Явно искат да ни внушат, че частно БДЖ може, а държавната компания не става..... Дано ви приседне...
отговор Сигнализирай
Новини