Изследване на общественото мнение е на път да промени разбирането за вглъбени в себе си интроверти, когато се говори за хора с висока активност в световната виртуална мрежа, пише CNN.
Потребителите и по-специално тези, които се задържат дълго в социални сайтове като Facebook и Twitter, са далеч по-вероятни кандидати за работа като доброволци в неправителствени организации в сравнение с тези, които не са симпатизанти на онлайн активността.
Според данните на Pew Research Center 80% от интернет потребителите са готови да работят за благотворителни инициативи, докато при тези, които пренебрегват виртуалната мрежа, процентът е 56. Статистиката е изготвена на база запитвания сред 2 303-ма възрастни американци в периода ноември-декември миналата година.
Конкретно Facebook е най-използваният онлайн „инструмент” в ежедневната работа от различни организации. На втора позиция далеч назад е Twitter.
Доброволците със собствена страница в социална мрежа са 48%, тези с блогове са 30 на сто, 16% комуникират с членовете на други групи само чрез съобщения в Twitter.
Друг интересен резултат от проучването е, че хората с афинитет към сърфирането в интернет са по-склонни към посещения в църкви и религиозни дейности в сравнение с тези, които не тачат особено световната мрежа.
Същата тенденция се забелязва и при сравнение на хората, ползващи мобилни телефони и тези, които странят от тези апарати.