Феновете на Димитър Бербатов и компания и тези на тийн идола Бийбър са най-отдадените на каузата да подкрепят любимците си в най-голямата социална мрежа в света. Това сочат данните от проучване на базираната в Ню Йорк компания FanGager.
Според събраните данни в последния месец активните фенове на Манчестър Юнайтед в сайта са били 2.6% от общия брой 9 915 504. За Джъстин Бийбър статистиката сочи 1,8% от общо 20 379 964.
В първата десетка попадат и други две поп звезди – Кеша (1,5%) и Бритни Спиърс (1,3%). Компания на Юнайтед пък правят двата испански гранда Барселона и Реал Мадрид, съответно с 1,4 и 1,6 на сто.
Три сериала „Веселие”, „Джърси Шор” и „Морски детективи”, както и PlayStation също са в Топ 10.
Ако погледнем към данните за общ брой активни фенове, първата десетка търпи сериозни размествания.
Бийбър е начело с 359 116 души, а втората позиция се заема от любителите на Texas Hold`em Poker с 337 598.
„Червените дяволи” са трети, а американският президент Барак Обама със 176 201 е на четвърто място.