Азиатският пазар за онлайн игри (без Япония) е нараснал с 30% през 2004 г., достигайки 1,09 млрд. долара, посочва изследване на кабинета International Data Corp. (IDC).
На първо място се нарежда Южна Корея с 49,1% от отчетените приходи в региона. Абонаментът за ползване на игри в мрежа там е отчел ръст от 24,8% до 533,4 млн. долара.
Китай се нарежда на втора позиция с 27,4% пазарен дял, следван от Тайван (17,6%) и Хонконг (2,5%).
„Пазарът на онлайн игрите нараства внушително, привличайки нови почитатели и отваряйки нови пътища за развитие в сектора относно качество и съдържание“, коментират от IDC.
От кабинета прогнозират средногодишен ръст на пазара от 19% през следващите години, което ще се равнява на приходи от 1,84 млрд. долара до 2008 г.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.