IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

"Боинг 747-8 Интерконтинентал" направи дебюта си


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

47
до 43
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 6
Сигурно си прав - колкото повече изпитания в реални условия има, толкова по-сигурна е статистиката. но аз не се притеснявам, защото засега не пътувам със самолет, а и ако работата ми не го наложи, не възнамерявам. Но е важно нещо, защото не е приятно отгоре да те връхлита пикиращ Боинг с повреден двигател. засега Еърбъса води в класацията като предпочитан от клиентите, но ще видим и тоя. Ако пътуваш реално с различните модели и фирменни самолети, тогава можеш да се произнесеш, а аз не съм.
отговор Сигнализирай
46
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 7
Крайно време беше да има нов модел.Предишния модел е от почти от 1950.Кой би искал да управлява и плаща разходите на супер скъп автомобил на половин век?Че и пари да изкарва от това.
отговор Сигнализирай
45
До 42
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 11
А с "Боинг 777" летял ли си? Че си тръгнал да ми хвалиш скапаният Еърбъс.
отговор Сигнализирай
44
fulev
преди 14 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
приятелю, доктор съм и работя в областта на развитието на нови материли и технологии за производството им (в Германия)...бедна ти е фантазията един нов материал на какво се подлага преди да замени вече използван материал.....да не мислиш, че ето така на Сулъо и Пулъо им хрумва да направят нещо по-евтино и да го вкарат в самолетна програма за трилиони .... един материал трябва в ПЪТИ да превъзхожда употребявания в момента за да се прибегне до него...не го мисли ти това...
отговор Сигнализирай
43
до ИнжИнер
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Нещо си се объркал - композ.материали са по-скъпи от алуминий и т.н. (само една от съставките им е палстмаса).
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
До 39Гражданските ( търговските) не могат да си позволят да имат техническото обслужване на военните такива. Първо е доста скъпо, второ - няма смисъл. Един самолет носи пари само когато е във въздуха. Колкото до тестовете - най-добрият експлоатационен тест на един материал това е поведението му при масова експлоатация.:( Другите дават приблизителна оценка за качествата му.
отговор Сигнализирай
41
Бинго
преди 14 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
Летял съм неведнъж с "Еърбъс" А380 и с "Боинг 747". Еърбъсът вози по-комфортно и салоните са по-комфортни. Надявам се скоро да тестваме и новия вариант на "Джъмбо джета".
отговор Сигнализирай
40
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
Е СЕГА Е МОМЕНТА БЪЛГАРИЯ ДА ИЗВАДИ НА МЕЖДУНАРОДНИЯ ПАЗАР КРАСТАВИЦА С ФОРМАТА НА "Боинг 747-8 Интерконтинентал" И ДА НАДМИНЕ ПО ПЕЧАЛБИ АМЕРИКАНСКАТА ФИРМА ;)
отговор Сигнализирай
39
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
Преди хилади години "Де Хавеланд" произведоха първия реактивен пътнически самолет, който влезе в серийно производство. След няколко години започнаха масови катастрофи с него. Оказа се, че е поради правоъгълните илюминатори. В ъглите на джамовете се натрупвали напрежения и материалът стареел по-бързо - получавала се пукнатина, разхерметизация и катастрофа. ... Трябва време за да се проявят скритите "свойства" на новите материали........
отговор Сигнализирай
38
до 33
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Четох, че тестват всеки от новите материали освен в аеродинамичен тунел, в кесиленни, алкални, топлинни, вибрационни, на стресови удари по Рокуел и други изпитания. И доколкото съм чел, не правят компромисси с качеството. Ако има аварии, то те са изключения и причините може да са най-различни - отказ на електронен или пневматичен елемент и др. Боинг правят самолети за армията, а там не са бебета и търсят най-доброто? Вече всички държави и много фирми правят добри самолети, но опитас и е и опит.
отговор Сигнализирай
Новини