IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

"Боинг 747-8 Интерконтинентал" направи дебюта си


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

17
Гого
преди 14 години
Харесвам 14 Не харесвам 6
"Оня", А380 върна 80 % от поръчките си, поради невъзможност да ги изпълни. Останалите 20 % бяха дефектни. В крайна сметка, последната поръчка е от "Луфтханза" отпреди 2 г. А380 се превърна в най-големия провал на европейската машинна индустрия, макар и по моето скромно мнение, Европа да има потенциал да надмине американските въздушно-транспортни услуги. Ама нашите нови събратя, тръгнаха да си мерят *** с американците по руския модел... кой е най-голем. Е, нас*аха се.
отговор Сигнализирай
16
Кольо
преди 14 години
Харесвам 27 Не харесвам 3
Пичове, пистите за излитане/кацане са стандарт и са почти еднакви като дължина/ширина на всяко летище. Въпросът е, АКО новият "Джъмбо" или "А380" кацнат, как ще натоварят 500 пътници, за къде ще ги карат и кой ще плати 400-те празни седалки?!Това са трансокеански лайнери и дори не летят между европейските държави. Идеята е да закараш пътник до конкретна дестинация с минимум разходи, а не да изтапанчиш дирижабъл насред мегдана в Каспичан!
отговор Сигнализирай
15
Оня
преди 14 години
Харесвам 11 Не харесвам 3
Колко поръчки имаха Airbus преди пускането на А380 и колко имат Boeing? Тук се гледа колко е успешен един продукт, а не колко е голям. Това че 747-8 има и товарна версия, директно го изкарва доста по-напред от А380. Ако се гледаше само размера, руснаците до сега да бяха направили от Антонов 225 един летящ хотел както са им предлагали и нямаше да имат стигане.
отговор Сигнализирай
14
sas
преди 14 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
до 12Добре, че написа за композитните материали, че бях забравил, че утре съм на зъболекар
отговор Сигнализирай
13
$
преди 14 години
Харесвам 11 Не харесвам 9
Еърбъс 380 определя правилата. Защото колкото и да модернизираш един "Крайслер", той си остава Крайслер.
отговор Сигнализирай
12
за 5
преди 14 години
Харесвам 10 Не харесвам 10
Компир, казва се композитни материали, не пластмаса...от пластмаса се правят да речем дръжки, а композитите заместват стоманата/алуминии ....новият Боинг Дрийм лаинер ще бъде почти половината направен от тях....
отговор Сигнализирай
11
iiiiii
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Da gi e*a.Pravqt problemi za kolite,a 1 samolet kolko kerosin izgarq,sigruno kolkoto edna kola za 100 godini.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 6
Това Руска машина технологичен скок ли е. Абе няма значение Аерофлот веднага ще го купят.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 8 Не харесвам 14
Hans rus, нямаш в предвид пласмасовите сглобяеми самолети на WEB PLASTICART, нали?За да се произвежда един самолет той трябва да бъде всичко друго, но не пластмасов.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 18 Не харесвам 2
Размерът няма никакво значение, важното е да върши работа, а и да доставя удоволствие!:)))) След като не е най-големия, дано да е поне най-дългия!:)))
отговор Сигнализирай
Новини