Подобренията в търсенето са в отговор на факта, че електронната поща се превръща в индивидуален архив на документи за всеки човек. Предизвикан от конкурента си G-mail, Yahoo започна да предлага 1 гигабайт безплатно пространство или 2 гигабайта срещу скромна годишна вноска.
Миналата седмица Google Inc. подобри системата си Desktop search, като освен акаунта в Gmail или Microsoft Outlook, търсенето включва и харддиска.
Yahoo първоначално ще предлага услугата на малка група потребители в САЩ и след това постепенно ще я въведе сред останалите си клиенти по света.
Със своите 219 милиона клиенти през юли, Yahoo държи 35.1% от световния пазар, плътно след Microsoft Corp., който държи 221 милиона потребители на Hotmail или 35.5% от пазара.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.